معرفی و دانلود کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد

عکس جلد کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد

کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد نوشته‌ی کریسولا لولوپولو ماجرای دختر بچه‌ی کوچکی به نام هلنا است که که بهانه‌گیر بوده و هر غذایی را دوست ندارد.

موضوع اصلی کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد چیست؟

کریسولا لولوپولو (Chryssoula Loulopoulou) در کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد (The princess who didn't eat eggplants) روایتگر قصه‌ی زندگی شاهدختی است که با وجود رفاه و تمام امکاناتی که دارد احساس خوشبختی نمی‌کند. او تنهاست، هیچ دوستی ندارد و شدیداً بد غذاست.

هلنا یک روز بر حسب اتفاق با دختری آشنا می‌شود که بر خلاف او خواهر و برادر داشته و تمامی غذاها را دوست دارد، زیرا می‌داند باید قدردان تمام نعمت‌های خداوند مهربان بود.

کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد مناسب چه کسانی است؟

کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد قطعاً برای تمامی کودکانی که به مدرسه می‌روند مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

در بخشی از کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد می‌خوانیم:

روزی روزگاری شاهدخت هلنا کوچک در کاخ با شکوهی به همراه پدر و مادرش زندگی می‌کرد.

شاهدخت صورت کوچک زیبا با چشم‌های آبی خیره کننده داشت. گوشواره‌های مروارید صورتی رنگ که زیبایی او را دو چندان می‌کرد در گوش‌هایش داشت و در دست‌های ظریف‌اش، دست‌بند زیبایی به دست داشت که به جواهرسبز رنگی مزین شده بود و روی موهای ابریشمی قهوه‌ایی رنگ‌اش تاج مرواریدی داشت که نشان پادشاهی بود.

مادرش، ملکه اوا گلیا، همیشه برای دختر زیبایش بهترین لباس‌ها را می‌پوشید. لباس‌های ابریشمی چین‌چینی که در وزش باد اندام ظریف شاهدخت را در هوا جابه‌جا می‌کرد و غرق در خوشحالی می‌شد. پارچه لباسش پر از نقش و نگار خورشید، پرنده‌ها، گل‌های رنگارنگ و زنبورهای در حال پرواز، قلاب‌دوزی شده بود و با تماشای پیراهنش انگار در طبیعت زیبا سفر می‌کردی اما با وجود این همه امکانات و لباس‌های زیبا و پرنقش‌ونگار، شاهدخت احساس خوشبختی نمی‌کرد. او با ناراحتی و سرگردانی در راهرو و باغچه‌های کاخ قدم می‌زد و به خاطر این که دوست و خواهر برادری نداشت احساس تنهایی می‌کرد. یک روز شکایتکنان به مادرش گفت: مادر جان من کی می‌توانم با کسی بازی کنم؟ من تنهایی را دوست ندارم. این همه اسباب بازی در اتاق من هست اما هیچ کسی نیست که با من بازی کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد
نویسنده
مترجممینا میرزایی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-622-6419-23-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد

برای دریافت کتاب شاهدختی که بادمجان نمی‌خورد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.