معرفی و دانلود کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای

عکس جلد کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای

هیون بائه شین از بین صدها قصه‌ و افسانه‌‌ی کره‌ای، 8 داستان کوتاه از زیباترین و آموزنده‌ترین آن‌ها را در کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای برای کودکان گردآوری کرده است. همچنین این کتاب مجموعه‌ای از ضرب‌المثل‌های قدیمی ایرانی را همراه با معانی‌شان دربردارد که برای کودکان بسیار آموزنده و سرگرم‌کننده است.

آموزش به کودکان همواره باید با مفاهیمی جذاب و سرگرم کننده همراه باشد. این مسئله به خوبی در کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای رعایت شده است. از نقاط قوت قصه‌های کره‌ای می‌توان به این موضوع اشاره کرد که علاوه بر سرگرم کردن و آموختن مفاهیم به کودکان، آن‌ها را با مهارت‌های زندگی آشنا می‌کند و سعی در پرورش نسلی جوان دارد که انسان‌هایی آگاه، متعهد و فرهیخته باشند.

در کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای (Korean Fairy Tales) داستان‌هایی که بیشتر به فرهنگ غنی ایران زمین نزدیک‌تر است، انتخاب شده‌اند. به همین دلیل برای ارتباط و درک بهتر کودکان، ضرب‌المثل‌های شیرین فارسی جایگزین ضرب المثل‌های کره‌ای شده است.

اگر چه ایران و کره دو کشور آسیایی فاصله جغرافیایی زیادی با هم دارند، اما هر دو از فرهنگی اصیل و غنی برخوردارند که بسیار به هم نزدیک‌اند. دلیل ترجمه این کتاب نیز به دلیل شباهت‌های فرهنگی و در جهت تقویت ارتباط دو کشور بوده است.

کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

هیون بائه شین (Hyun bae Shin) این قصه‌ها و داستان‌های آموزنده و زیبا را برای کودکان دبستانی تالیف کرده است و مفاهیم مهمی را همراه با تصویرگری‌های جذاب به آن‌ها می‌آموزد.

در بخشی از کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای می‌خوانیم:

روزگاری در روستایی، دو برادر بودند که رابطه خیلی بدی با هم داشتند. با اینکه آن‌ها با هم زندگی می‌کردند، اما همه کارهایشان را جدا از هم انجام میدادند. جدا غذا می‌خوردند، جدا کار می‌کردند و جدا می‌خوابیدند. هر دوی آن‌ها هیزم فروش بودند، اما وقتی برای جمع کردن هیزم به جنگل میرفتند، هر کدام از آن‌ها برای خودش هیزم جمع می‌کرد و در بازار می‌فروخت.

یکی از روزها، دو برادر برای جمع کردن هیزم به طرف جنگل به راه افتادند. برادر بزرگ، خورجینش را پشتش انداخته و جلو جلو در حال رفتن بود. برادر کوچک هم خورجین به دوش، با فاصله زیاد، پشت سر او می‌رفت. همین طور در حال رفتن به سمت جنگل بودند که ناگهان برادر کوچک صدایی شنید... .

فهرست مطالب کتاب

1. فروشنده سایه درخت
2. قرقاول نجیب زاده و موش خدمتکار
3. هاون اسرارآمیز
4. جوانی که آرزو کرد گاو شود
5. داروی کشنده
6. دستمزد کارگر مزرعه
7. مهلت هفت ساله
8. ارثیه سه برادر
ضرب المثل‌ها و اصطلاحات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای
نویسنده
مترجمنوشین فرید منفرد
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-964-12-1299-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای

bita
۱۴۰۲/۴/۲۰
از اونجایی که علاقه خیلی زیادی به کره دارم، خیلی دوست دارم درباره اینکه فرهنگشون چقد به فرهنگ ما نزدیکه و... بدونم و این کتاب به نظرم جالب اومد اینکه داستان‌های کره‌ای رو با ضرب المثل‌های ایرانی ترکیب کردن به نظرم ایده خیلی جالبیه
Fatima
۱۴۰۱/۷/۲۲
کتاب خوبی بود. تصویرسازی‌های قشنگی داره. هم متن خوب و هم صفحه آرایی مناسبی داشت.
sara nurbarugh
۱۴۰۲/۱/۹
کتاب بسیار مناسبی برای کودکان هست
ممنون از نویسنده و برنامه خوب کتابراه
طاها ملکی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
جالب بود ارزش خواندن داره
ava salehi
۱۳۹۹/۹/۲
یکمشو خوندم جالب بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای

برای دریافت کتاب قصه‌ها و افسانه‌های شیرین کره‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.