معرفی و دانلود کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی

عکس جلد کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی

شاهزاده خانم همستر یک همستر معمولی نیست. او حتی به دیگر شاهزاده‌ها نیز شباهت ندارد. ارسلا ورنون، نویسنده‌ی کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی، یک قهرمان شجاع و باهوش را به ما معرفی کرده است. داستان از این قرار است که راسوهای جنگل سراغ شاهزاده خانم را می‌گیرند، چراکه ظاهراً مشکل جدیدی پیش آمده، اما چه‌کسی می‌داند این مشکلات زیر سر دختر کوچک عجیبی‌ست که شنل قرمز بر تن دارد.

درباره‌‌ی کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی

شاید تا به حال داستان‌هایی که قهرمان آن‌ها یک شیر باشد شنیده‌اید، یا حتی فیل! اما حتماً تا به‌ حال ماجرایی که قهرمان آن یک همستر کوچک باشد به گوشتان نخورده، آن هم نه یک همستر معمولی، بلکه یک شاهزاده خانم همستر! ارسلا ورنون (Ursula Vernon)، در کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی (Hamster Princess: Little Red Rodent Hood)، تمام ماجرا را تعریف خواهد کرد.

همه‌ی افراد جنگل از هریت همستربون حساب می‌برند؛ با این که او فقط یک همستر کوچک است! همه هریت را با نام شاهزاده خانم همستر می‌شناسند. با این حال او اصلا به شاهزاده‌ی قصه‌ها شبیه نیست. او از زرق و برق‌های یک شاهزاده خانم دوری می‌کند و بیشتر شبیه جنگجویان بزرگ است؛ همیشه شمشیر بزرگ خود را به‌دوش می‌کشد و هیولاها را از خود می‌ترساند! و البته هیچ‌کس در باهوشی به پای او نمی‌رسد. همه‌چیز در جنگل عادی پیش می‌رود تا روزی که سروکله‌ی دختری ناشناخته پیدا می‌شود، یک دختر کوچک با شنلی قرمز که کسی او را درست نمی‌شناسد. گروهی از حیوانات برای کمک به سراغ شاهزاده خانم همستر می‌آیند، چرا که ظاهرا ماجراهای ترسناکی در راه است. هیچ‌کس حتی حدس هم نمی‌زند که ماجراهای عجیب جنگل ارتباطی با دختربچه‌ی شنل قرمزی داشته باشد، هیچ‌کس جز شاهزاده خانم همستر! البته که هیچ مشکلی نمی‌تواند سد راه او شود.

داستان شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی، یک داستان شیرین و مهیج به زبان کودکان است. روایت این داستان در کنار جذابیت و سرگرمی، مفاهیم زیادی مثل شجاعت و به‌کارگرفتن هوش و ذکاوت را برای ما مرور خواهد کرد. از طرفی شاهزاده خانم همستر به همه‌ی مخاطب‌ها خواهد گفت شاهزاده خانم‌ها هم می‌توانند قهرمان قصه‌های بزرگ باشند! این کتاب اولین‌بار در سال 2018 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر پرتقال و با ترجمه‌ی خوب سیدحسین فدایی‌حسین، به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های شاهزاده خانم همسر

شاهزاده خانم همستر (Hamster Princess) یک مجموعه داستان مصور به قلم ارسلا ورنون، برای کودکان است. شخصیت اصلی و قهرمان این مجموعه یک دختر است. هریت همستربون در واقع یک شاهزاده خانم همستر است، اما شباهتی به شاهزاده‌های لوس و پرافاده ندارد و برعکس، کابوس هیولاهای شرور است و مشکلات دوستانش را حل می‌کند. نویسنده در جلدهای مختلف این مجموعه، از خط روایت داستان‌های قدیمی و افسانه‌ها الهام می‌گیرد و با پرداختن ویژه به مفاهیمی مثل شجاعت و هوش، قالب‌های کلیشه‌ای به‌خصوص در شخصیت‌های داستانی دختر را در هم می‌شکند و منبع الهام جدیدی برای الگوی داستانی کودکان ایجاد می‌کند. از این مجموعه تا‌به‌‌حال شش جلد با نام‌های «شاهزاده خانم همستر»، «جادوی موش‌ها»، «راپونزل»، «جادوی لوبیا»، «همسترلا» و «شنل قرمزی» به فارسی ترجمه شده است.

کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی برای چه کسانی مناسب است؟

داستان شاهزاده خانم همستر یک ماجرای جذاب برای کودکان عاشق داستان‌ حیوانات و قصه‌‌های افسانه‌ای‌ست. این کتاب برای مطالعه‌ی سنین 7 تا 12 سال پیشنهاد می‌شود.

با ارسلا ورنون بیشتر آشنا شویم

ارسلا ورنون (متولد 1977) نویسنده و تصویرگر مستقل آمریکایی است. او همچنین صاحب جوایز هنری زیادی برای آثارش، ازجمله جایزه‌ی هوگو است. ورنون در اورگان و آریزونا بزرگ شد و در رشته‌ی انسان‌شناسی تحصیل کرد. فعالیت هنری ورنون از کمیک‌های او در اینترنت شروع شد و زمانی که همه او را به‌عنوان یک هنرمند آزاد می‌شناختند، به‌طور حرفه‌ای تصویر‌سازی برای کودکان را شروع کرد. اولین کتاب او در سال 2008 منتشر شد و بعدها نیز آثاری برای بزرگسالان و با نام مستعار به چاپ رساند. او اکنون در همایش‌های مختلف شرکت می‌کند تا آثار خود را به دیگران معرفی کند و همراه همسرش یک پادکست را نیز به اجرا در می‌آورد.

در بخشی از کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی می‌خوانیم

هرییت گفت: «یه ماجراجو نمی‌خوابه»

«آره، اما یه همستر می‌خوابه»

«باااااشه...»

پادشاه همستر گفت: «دوست نداشتم این رو بگم، اما عزیزم قبل از این که هر جایی بری، بدون که هنوز یه گله راسوی وحشی توی اسطبل خوابیدن و مادرت همچنان توی رخت‌شورخونه‌ست.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی
نویسنده
مترجمسید حسین فدایی حسین
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات197
زبانفارسی
شابک978-622-274-176-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی

برای دریافت کتاب شاهزاده خانم همستر 6: شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.