معرفی و دانلود کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد

عکس جلد کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد نوشته‌ی راث آون کودکان را با اعضای بدن و عملکردشان آشنا می‌کند و به آن‌ها یاد می‌دهد که چطور سالم‌تر زندگی کنند. این کتاب که از مجموعه‌ای با عنوان «شروع دانش برای دانش‌آموزان» انتخاب شده، با آوردن نمونه‌های واقعی و تصاویر مختلف، یادگیری مطالب را برای کودکان آسان و لذت‌بخش می‌نماید.

درباره‌ی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد

حتماً شما هم جملاتی نظیر "ما انسان‌ها برای رشد کردن و داشتن یک زندگی سالم به ورزش، مواد غذایی مناسب و عادت‌های درست، مثل خواب کافی و رعایت بهداشت فردی نیاز داریم" را زیاد شنیده‌اید. اما احتمالاً هیچ‌گاه به علت این سخن و یا به اینکه اعضای بدن ما به چه صورت کار می‌کنند، فکر نکرده باشید.

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد (My body and what it needs) ساختار بدن انسان را مورد بررسی قرار می‌دهد. کودکان با خواندن مطالب این کتاب بدن خود را بهتر می‌شناسند و به خوبی متوجه می‌شوند که کدام مواد غذایی به سلامت بدن کمک می‌کند و چطور با رعایت برخی عادت‌ها می‌توانند همواره قوی و بانشاط باشند.

زبان این کتاب گویا اما علمی است و تصاویر جذابش، به کودکان کمک می‌کند تا درک بهتری از واژه‌ها و اصطلاحات علمی درباره‌ی کارکرد بدن خود داشته باشند. راث آون (Ruth Owen) این کتاب را به شکلی طراحی کرده است تا کودکان هم به تنهایی و هم در کنار والدینشان با کتاب ارتباط برقرار کنند. او با ایجاد حس کنجکاوی و طرح پرسش‌های ساده‌‌، کودکان را در نخستین گام‌های یادگیری دانش و علوم مختلف یاری می‌نماید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های شروع دانش برای دانش آموزان

این مجموعه از سری کتاب‌های علمی کودکان است که علاوه بر افزایش سطح دانش و سواد دانش‌آموزان آن‌ها را به کسب مهارت‌ها و مطالعه‌ی بیشتر در علوم مختلف تشویق می‌نماید. مجموعه‌ کتاب‌های شروع دانش برای دانش آموزان با مطالب مفید و تصاویر جذاب کودکان را به یادگیری مشتاق می‌کند و نکات مفیدی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد مناسب چه کسانی است؟

کودکان 5 تا 9 سال از این کتاب مطالب علمی مفیدی درباره‌ی بدن انسان یاد می‌گیرند و عادت‌های رفتاری صحیحی مثل به موقع خوابیدن، مسواک زدن، غذای سالم خوردن و... را می‌آموزند.

در بخشی از کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد می‌خوانیم

در نوجوانی شما بیست و هشت دندان دائمی که جایگزین دندان‌های شیری می‌شوند خواهید داشت. از دندان‌های جدیدتان به خوبی مراقبت کنید چون تا آخر عمر باقی می‌مانند. دندان‌های شما محکم‌ترین قسمت بدنتان هستند. آن‌ها حتی از استخوان هم محکم‌تر هستند.

فهرست مطالب کتاب

همه چیز در مورد بدن شما
به داخل نگاه کنیم
مغز شما مسئول است
قلب و خون شما
دم و بازدم
شما و غذایتان
آب شگفت انگیز
بخوریم
پنج بار در روز
برویم
پوست سالم و شاداب
وقت مسواک زدن
وقت خواب
برای فردا آماده شویم
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد
نویسنده
مترجمهدیه اصغرپور
ناشر چاپیانتشارات آبستا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-6580-24-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد

مهسا غلامی
۱۴۰۲/۲/۳۱
بهتر بود که یکمی بیشتر در مورد بدن توضیح می‌داد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد

برای دریافت کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بدن و چیزهایی که نیاز دارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.