معرفی و دانلود کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی

عکس جلد کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی نوشته‌ی راث آون کودکان را با چرخه حیات در طبیعت و تغذیه‌ی جاندارن مختلف آشنا می‌کند. این کتاب که از مجموعه‌‌ی «شروع دانش برای دانش‌آموزان» انتخاب شده، با آوردن نمونه‌های واقعی و تصاویر مختلف، یادگیری مطالب را برای کودکان آسان و لذت‌بخش می‌نماید.

درباره‌ی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی

به منطقه‌ای که یک جانور در آن زندگی می‌کند، زیستگاه گفته می‌شود. در هر زیستگاه آنچه برای زنده ماندن جانور لازم است، مثل خوراک، پناهگاه و شرایط آب و هوایی متناسب وجود دارد و این عوامل بقای یک جاندار را تامین می‌کنند.

اگر در محیط زیست تداخلی ایجاد نشود، موجودات در کنار هم زندگی می‌کنند و اصل شکار یا تغذیه‌ی موجودات در حالت طبیعی، آسیبی به زیست‌بوم‌ها وارد نمی‌کند. این همان چرخه طبیعت و زنجیره‌ی غذایی است و عامل حیات همه جانداران در کنار یکدیگر به شمار می‌آید.

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی (Let's Investigate Habitats and Food Chains) به بررسی نحوه‌ی زندگی و زنجیره‌ی غذایی موجودات زنده می‌پردازد و تلاش می‌کند تا به پرسش‌های بی‌شمار کودکان درباره‌ی طبیعت پاسخ دهد.

زبان این کتاب گویا اما علمی است و تصاویر جذابش، به کودکان کمک می‌کند تا درک بهتری از واژه‌ها و اصطلاحات علمی درباره‌ی محیط‌های طبیعی داشته باشند و جهان پیرامون خود را بهتر بشناسند.

راث آون (Ruth Owen) این کتاب را به شکلی طراحی کرده است تا کودکان هم به تنهایی و هم در کنار والدینشان با کتاب ارتباط برقرار کنند. او با ایجاد حس کنجکاوی و طرح پرسش‌های ساده‌‌، کودکان را در نخستین گام‌های یادگیری دانش و علوم مختلف یاری می‌نماید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های شروع دانش برای دانش آموزان

این مجموعه از سری کتاب‌های علمی کودکان است که علاوه بر افزایش سطح دانش و سواد دانش‌آموزان آن‌ها را به کسب مهارت‌ها و مطالعه‌ی بیشتر در علوم مختلف تشویق می‌نماید. مجموعه‌ کتاب‌های شروع دانش برای دانش آموزان با مطالب مفید و تصاویر جذاب کودکان را به یادگیری مشتاق می‌کند و نکات مفیدی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 5 تا 9 سال از این کتاب مطالب علمی مفیدی را یاد می‌گیرند و با زندگی موجودات زنده در زیست‌بوم‌های کره‌ی زمین آشنا می‌شوند.

در بخشی از کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی می‌خوانیم

تنه پوسیده زیستگاهی کوچک در جنگل است. این خانه حیوانات کوچک و گیاهان خیلی کوچک مثل خزه است. میلیون‌ها حیوان ریز به نام خوکچه خزهای در خزه‌های روی یک تنه درخت زندگی می‌کنند. آن‌ها از عصاره خزه تغذیه می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

زیستگاه چیست؟
زیستگاه باغ
غذا در یک باغ
زیستگاه جنگلی
چه کسی، چه کسی را می‌خورد؟
لانه جنگلی
زیستگاه‌های کوچک
زیستگاه تنه درخت
زیستگاه آبگیر
موجودات در آبگیر
شکارچی‌های آبگیر
زیستگاه کویر
زنده ماندن در بیابان
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی
نویسنده
مترجمهدیه اصغرپور
ناشر چاپیانتشارات آبستا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-6580-23-6
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی

برای دریافت کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: زیستگاه‌ها و زنجیره‌های غذایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.