معرفی و دانلود کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: حس‌های من

عکس جلد کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: حس‌های من
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: حس‌های من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: حس‌های من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: حس‌های من

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: حس‌های من نوشته‌ی راث آون است که از مجموعه‌ای با عنوان «شروع دانش برای دانش‌آموزان» انتخاب شده، کودکان را با حس‌های پنجگانه بدن‌شان آشنا می‌کند. این کتاب با آوردن نمونه‌های واقعی و تصاویر مختلف، احساسات مشابهی که همه‌ی کودکان تجربه کرده‌اند را به تصویر می‌کشد و از این طریق ادراک شناختی آن‌ها را پرورش می‌دهد.

درباره کتاب حس های من

هر کدام از حس‌های پنجگانه برای انسان یک درگاه‌ شناختی به شمار می‌آید. کتاب حس‌های من (My Senses) از مجموعه کتاب‌های شروع دانش برای دانش آموزان، کودکان را با این حواس آشنا می‌کند و به تفکیک برای هر کدام مثالی می‌آورد تا یادگیری این مطالب راحت‌تر شود.

کودکان با استفاده از این کتاب یاد می‌گیرند که ما چطور مزه‌ی غذاها را از هم تشخیص می‌دهیم، تفاوت بوی گل‌ و بیسکوییت را متوجه می‌شویم، میلیون‌ها رنگ در این جهان را می‌بینیم و صدای مختلف را می‌شنویم یا با لمس چیزها به جنس آن‌ها پی می‌بریم.

زبان این کتاب گویا اما علمی است و تصاویر آن، به کودکان کمک می‌کند تا درک بهتری از احساسات خود داشته باشند و جهانی که در آن زندگی می‌کنند را بهتر بشناسند.

راث آون (Ruth Owen) این کتاب را به شکلی طراحی کرده است تا کودکان هم به تنهایی و هم در کنار والدینشان بتوانند با کتاب ارتباط برقرار کنند و با پاسخ به پرسش و انجام تمرین‌های ساده‌ی انتهای هر بخش، نخستین گام‌های یادگیری دانش و علوم مختلف را بردارند.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های شروع دانش برای دانش آموزان

این مجموعه از سری کتاب‌های علمی کودکان است که علاوه بر افزایش سطح دانش و سواد دانش‌آموزان آن‌ها را به کسب مهارت‌ها و مطالعه‌ی بیشتر در علوم مختلف تشویق می‌نماید. مجموعه‌ کتاب‌های شروع دانش برای دانش آموزان با مطالب مفید و تصاویر جذاب کودکان را به یادگیری مشتاق می‌کند و نکات مفیدی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: حس‌های من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان 5 تا 9 سال از این کتاب مطالب علمی مفیدی را یاد می‌گیرند و با حواس مختلف بدن خود آشنا می‌شوند.

در بخشی از کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: حس‌های من می‌خوانیم

گرم، سرد و آخ: وقتی چیز داغ یا تیزی را لمس می‌کنید، حس لامسه‌تان از شما محافظت می‌کند. چگونه؟ گیرنده‌های حسی پوست شما به مغزتان پیام می‌فرستند که دستتان در خطر است. در مقابل، شما احساس درد می‌کنید و دیگر به آن چیز دست نمی‌زنید و سالم می‌مانید...

فهرست مطالب کتاب

لذت بردن از دنیایتان
چگونه می‌بینیم
میلیون‌ها رنگ
دید فوق العاده
صداهای اطراف
داخل گوش‌هایتان
شنوایی کمک‌کننده
بینی شما
ایمن نگه داشتن شما
مزه کنیم
طعم و جوانه‌های چشایی
کار گروهی چشایی
حس لامسه‌ی شما
گرم، سرد و آخ!
واژه نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شروع دانش برای دانش آموزان: حس‌های من
نویسنده
مترجمهدیه اصغرپور
ناشر چاپیانتشارات آبستا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-6580-25-0
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: حس‌های من

برای دریافت کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: حس‌های من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.