معرفی و دانلود کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره

عکس جلد کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره نوشته‌ی راث آون کودکان را با جنس اشیاء، ماده‌های مختلف و کاربرد آن‌ها آشنا می‌کند. این کتاب که از مجموعه‌ای با عنوان «شروع دانش برای دانش‌آموزان» انتخاب شده، با آوردن نمونه‌های واقعی و تصاویر مختلف، یادگیری مطالب را برای کودکان آسان و لذت‌بخش می‌نماید.

درباره‌ی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که فلزات از کجا می‌آیند؟ یا در ساختن چه چیزهایی از پلاستیک، چوب یا سنگ استفاده شده است؟ آیا شما با بازیافت آشنا هستید؟

جهان اطراف ما از ماده تشکیل شده و در واقع به هر وسیله‌ای که در پیرامون خود نگاه می‌کنید، مواد مختلفی آن را شکل داده است. هر کدام از این مواد جنس خاصی دارند و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره (Let's investigate everyday materials) مواد تشکیل‌دهنده‌ی اشیای مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهد و باعث می‌شود تا کودکان مثل یک دانشمند کوچک با دقت بیشتری به دنیای اطراف خود نگاه کنند و به جنس چیزهای مختلف پی ببرند.

زبان این کتاب گویا اما علمی است و تصاویر جذابش، به کودکان کمک می‌کند تا درک بهتری از واژه‌ها و اصطلاحات علمی درباره‌ی مواد داشته باشند و جهان پیرامون خود را بهتر بشناسند.

راث آون (Ruth Owen) این کتاب را به شکلی طراحی کرده است تا کودکان هم به تنهایی و هم در کنار والدینشان با کتاب ارتباط برقرار کنند. او با ایجاد انگیزه‌ی جستجوگری و طرح پرسش‌های ساده‌‌، کودکان را در نخستین گام‌های یادگیری دانش و علوم مختلف یاری می‌نماید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های شروع دانش برای دانش آموزان

این مجموعه از سری کتاب‌های علمی کودکان است که علاوه بر افزایش سطح دانش و سواد دانش‌آموزان آن‌ها را به کسب مهارت‌ها و مطالعه‌ی بیشتر در علوم مختلف تشویق می‌نماید. مجموعه‌ کتاب‌های شروع دانش برای دانش آموزان با مطالب مفید و تصاویر جذاب کودکان را به یادگیری مشتاق می‌کند و نکات مفیدی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره مناسب چه کسانی است؟

کودکانی 5 تا 9 سالی که به کشف چیزهای مختلف علاقه دارند، از این کتاب مطالب علمی مفیدی را یاد می‌گیرند و حس کنجکاوی زیادی درباره‌ی کشف جنس و ماده تشکیل‌دهنده‌ی چیزها در آن‌ها ایجاد می‌شود.

در بخشی از کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره می‌خوانیم

وقتی دانشمندان می‌گویند ماده‌ای سخت است یعنی آن ماده به سختی خراش برمی‌دارد. ماده‌ای که به آن ماده نرم گفته می‌شود به راحتی خراش برمی‌دارد. بیایید مواد سخت و نرم را بررسی کنیم. اگر روی شیشه ناخن بکشید چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر روی یک تکه گچ خراش بیندازید چه اتفاقی می‌افتد؟ کدام ماده سخت و کدام ماده نرم است؟

فهرست مطالب کتاب

مواد چه هستند؟
خواص مواد را بررسی کنیم
چوب از طبیعت
ساختن کاغذ
کاغذ را بررسی کنیم
سنگ در دنیای ما
فلز از کجا می‌آید؟
چطور از فلزات استفاده می‌کنیم؟
ساختن شیشه
پلاستیک در دنیای ما
لاستیک نرم فنری
مواد لباس‌ها
امتحان کنیم
بازیافت مواد
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره
نویسنده
مترجمهدیه اصغرپور
ناشر چاپیانتشارات آبستا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-6580-22-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره

برای دریافت کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: مواد در زندگی روزمره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.