معرفی و دانلود کتاب شعری که دریا عارفانه سرود

عکس جلد کتاب شعری که دریا عارفانه سرود
قیمت:
9500 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شعری که دریا عارفانه سرود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شعری که دریا عارفانه سرود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شعری که دریا عارفانه سرود

کتاب شعری که دریا عارفانه سرود به قلم آیلار حیدری، داستانی عاشقانه از سرگذشت زندگی دختری به نام دریا است که شیفته‌ی استاد عرفان اسلامی‌اش شده.

در بخشی از کتاب شعری که دریا عارفانه سرود می‌خوانیم:

رابطه‌ها شباهت زیادی به آهنگ‌های غمگین دارند شروع بسیار ملایمی دارند اواسط آهنگ بسیار دل‌نشین می‌شوند و در آخر با بغض ما سلام و احوال‌پرسی می‌کنند.

زیاد گوش سپردن به آن نیز سبب از بین رفتن جذابیتش می‌شود و بعد از مدت‌ها وقتی به سراغش می‌روی هر خاطره‌ای که برایت ساخته است را از ابتدای داستان تعریف می‌کند و تو حتی باور نخواهی کرد که در گذشته انسانی به این شکل بوده‌ای.

نخ بعدیم را روی لبم می‌گذارم و چشمانم را به دریا می‌دوزم. لحظه‌ی خداحافظی فرا رسیده است و من از حالا باید نگران بی‌تابی‌هایی که همیشه در نبود دریا داشته‌ام باشم. دریا به من اطمینان می‌دهد که هر زمان دلم تنگ شود می‌توانم برگردم و از دیدن دوباره‌ی شخصی که هم نام خود اوست لذت خواهد برد. حس من هم شبیه کفتری است که به‌ زودی نزد کفترباز بازخواهد گشت. سیگارم که به ته می‌رسد، موهای آبی موج دارم را می‌بندم تا تمرکزم را در زمان رانندگی نگیرد وسایلم را جمع می‌کنم و داخل ماشین می‌گذارم پشت فرمان می‌نشینم و دست‌هایم را روی فرمان می‌گذارم نفس عمیقی می‌کشم و نگاهم را از دریا برمی‌دارم و دنده عقب می‌گیرم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شعری که دریا عارفانه سرود
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات126
زبانفارسی
شابک978-622-6237-92-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شعری که دریا عارفانه سرود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شعری که دریا عارفانه سرود

برای دریافت کتاب شعری که دریا عارفانه سرود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.