معرفی و دانلود کتاب شفای قلب شکسته

عکس جلد کتاب شفای قلب شکسته
قیمت:
۵۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شفای قلب شکسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شفای قلب شکسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شفای قلب شکسته

کتاب شفای قلب شکسته، به تألیف آقوومو دانیل آکپو، راهنمایی عملی از 21 گام مؤثر است که می‌توانید برای چیره شدن بر دلشکستگی در رابطه‌ی نامزدی و ازدواج و بهبود درد و رنج آن به کار ببرید و به زندگی شادمانه‌ی پیش از دلشکستگی بازگردید. در این کتاب راهنما، چهار گام شفای عاطفی و چهار عادت رایجی که دشمن شادی هستند، به همراه راه‌های کنار گذاشتن این عادات در اختیار شما قرار داده می‌شود تا به یک زندگی شاد و مطمئن قدم بگذارید.

درباره‌ی کتاب شفای قلب شکسته

با یک قلب شکسته چه می‌کنید؟ طلاق برایتان به معنای پایان دنیاست؟ تمام شدن یک رابطه‌ی عاطفی زیبا، چه بر سر زندگی شما می‌آورد؟ دلشکستگی خارج از یک رابطه‌ی عاشقانه چه تأثیری بر شما می‌گذارد؟ بهتر است بدانید و بپذیرید که هر دوستی، نامزدی یا ازدواجی ممکن است در نقطه‌ای پایان بیاید؛ اما گاهی اوقات مواجه شدن با این مسئله غیرقابل عبور به نظر می‌رسد. خیلی از افراد دلشکستگی‌شان را به تمام زنان یا مردان دیگر تعمیم می‌دهند و به این باور می‌رسند که همه یکسان هستند. به این ترتیب تصمیم می‌گیرند که فقط همان یک تجربه را در لیست تجربیاتشان داشته باشند و دیگر هرگز قدم به وادی عواطف نگذارند! آیا شما هم چنین تجربه‌ای در زندگی داشته‌اید؟

معرفی و دانلود کتاب شفای قلب شکسته

اگر به هر صورتی با دلشکستگی دست و پنجه نرم می‌کنید، کتاب شفای قلب شکسته (Healing Your Broken Heart)، به قلم آقوومو دانیل آکپو (Oghovemu Daniel Okpu) برای شما نوشته شده است. نویسنده در این کتاب به شما توضیح می‌دهد دلشکستگی دقیقاً چه ابعادی دارد و چه گام‌های مؤثری لازم است تا از رنج آن رها شوید و بدون احساس پشیمانی و حسرت به زندگی بازگردید. کتاب شفای قلب شکسته راهنمایی کاربردی متشکل از 21 گام مؤثر را برای چیره شدن بر دلشکستگی حاصل از روابط نامزدی و ازدواج و کاهش رنج آن ارائه می‌دهد. چهار گام شفای عاطفی و راه‌های خلاص شدن از چهار عادت دشمن شادی نیز بیان می‌شود تا با مطالعه‌ی آن‌ها یاد بگیرید شاد و مطمئن زندگی کنید.

کتاب شفای قلب شکسته در پنج بخش نوشته شده است. نویسنده در بخش اول کتاب، دلشکستگی را تشریح می‌کند و تجربه‌ی شخصی خودش را از این احساس ناخوشایند، با شما در میان می‌گذارد. در بخش دوم بیست‌ویک استراتژی مفید را برای کنار آمدن با این مسئله و رها شدن از درد و رنج آن ارائه می‌دهد. در این بخش به صورت گام به گام با مسئله‌ی شکست عاطفی مواجه می‌شوید، قلب‌تان را مداوا می‌کنید و تبدیل به آدمی می‌شوید که یک تجربه‌ی مهم را از سر گذرانده است و با تکیه بر درس‌های همان تجربه به زندگی ادامه می‌دهد. نویسنده در بخش سوم، سی سخن پربار از اشخاص مشهور را برای کنار آمدن با این مسئله، گردآوری کرده است تا تجربیات افرادِ به‌نام را در این زمینه در اختیار داشته باشید. بخش چهارم کتاب شفای قلب شکسته شامل چهار عادت رایج و فرساینده است که شادی را در زندگی شما از بین می‌برد. در این بخش این عادات را می‌شناسید و یاد می‌گیرید چطور در زندگی روزمره از آن‌ها دوری کنید تا به بیشترین ظرفیت و بهره‌وری برسید. در نهایت، بخش پنجم اطلاعات و تکنیک‌های لازم برای شفا از عواطف دشوار و ناخوشایند را به دست می‌آورید و می‌آموزید که چطور از زیر بار احساسات منفی رها شوید.

کتاب حاضر به شما کمک می‌کند که نگذارید سرخوردگی ناشی از پایان یک ازدواج یا نامزدی، مانع از لذت بردن شما از زندگی شود. به شما می‌آموزد در گذشته زندگی نکنید، خودتان را در مقایسه با دیگران قرار ندهید، از نگرانی‌ها و ترس‌های بیهوده دست بردارید و کینه‌ها را پشت سر بگذارید. به این ترتیب بدون حسرت و پشیمانی و با قلبی صاف و روشن به زندگی بازگردید و برای در آغوش کشیدن عواطف جدید آماده شوید.

کتاب شفای قلب شکسته توسط علی اکبر قاری نیت به فارسی ترجمه شده و انتشارات نسل نواندیش آن را روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب شفای قلب شکسته

  • من این کتاب را خوانده‌ام و می‌توانم بگویم مرهمی شفابخش برای دل‌شکستگی است. راهکارهای ارائه‌شده در این کتاب واقعاً مفید هستند و می‌توانند برای تمام انواع دل‌شکستگی، جدا از رابطه‌ی عاشقانه به کار روند. (آقنوچوکومی جودیت اقاقارا)
  • کتاب «شفای قلب شکسته» ارزش خریدن و خواندن دارد و بسیار جالب و الهام‌بخش است. سخنان عالی این کتاب آن‌قدر جذاب است که مجبور خواهید شد خواندن کتاب را ادامه دهید. این کتاب می‌تواند برای همه‌ی اقشار جامعه مفید باشد. (میرا او. اوبا)

کتاب شفای قلب شکسته برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری، به ویژه کسانی که با تجربه‌ی دلشکستگی دست و پنجه نرم می‌کنند، مناسب و کاربردی است.

در بخشی از کتاب شفای قلب شکسته می‌خوانیم

یادم می‌آید زمانی در زندگی‌ام اعتبارم خراب شد. بعضی‌اوقات اشتباه‌های احمقانه‌ای کرده‌ام که باعث شرمندگی و رسوایی‌ام شد و ضرر زیادی به شغلم زد. این کار صداقت و درستکاری‌ام را مخصوصاً نزد کسانی که قبلاً مرا به‌عنوان یک مدیر و رهبر قبول داشتند خراب کرد. درحقیقت، برای من مشکل بود بخواهم کارهای سابقم را انجام دهم، زیرا احساس می‌کردم دیگر از نظر آن‌ها آدم خوبی نیستم. احساس می‌کردم اعتبار و ارزش خود را نزد آن‌ها از دست داده‌ام، ولی بعداً فهمیدم اگر می‌خواهم کارهای بهتری انجام دهم، باید توجهم را از آنچه اتفاق افتاده بود بردارم. نتیجه گرفتم که هرگز نباید به‌خاطر افکار منفی‌ای که مردم ممکن است درباره‌ی من بیندیشند شادی زندگی‌ام را از دست بدهم. به خودم گفتم اگر به زمین خورده‌ام، دوباره می‌توانم بلند شوم و راهم را ادامه دهم.

امروز که این موضوع را با شما در میان می‌گذارم، تجربیات شرمگین و ناامیدی‌هایی را که از آن‌ها رنج می‌بردم از سر گذرانده‌ام. تمرکزم بر زمان حال است که چگونه می‌توانم از آن برای فردایی بهتر استفاده کنم. البته، این بدان معنی نیست که دیگر اشتباه نمی‌کنم. البته که اشتباه می‌کنم، زیرا من هم انسان هستم، ولی اجازه نمی‌دهم آنچه برای من اتفاق می‌افتد، شادی‌ام را از بین ببرد. این همان چیزی است که می‌خواهم شما نیز به آن عمل کنید.

وقتی اشتباه می‌کنید، به اشتباه خود پی ببرید و تقصیرتان را قبول کنید، از آن درس بگیرید و به زندگی ادامه دهید.

بی‌وقفه افسوس نخورید. وقتی دیگران با شما بدرفتاری می‌کنند یا باعث درد و رنج شما می‌شوند، همواره افسوس نخورید که چرا با آن‌ها رفت‌وآمد کرده‌اید. به‌خاطر رفتاری که آن‌ها با شما کرده‌اند خودتان را سرزنش نکنید. درعوض فکر کنید این قسمتی از فرایند زندگی است که لازم است آن را از سر بگذرانید؛ درست مانند یک قطعه طلای ناخالص که باید حرارت داده شود تا به طلای شفافی که مردم برای به دست آوردن آن مایل به پرداخت مبلغ بالایی هستند، تبدیل شود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش 1: حقیقتی درباره‌ی دل‌شکستگی
بخش 2: گام‌های لازم برای شفای قلب شکسته‌تان
گام شماره‌ی 1: واقعیت را قبول کنید
گام شماره‌ی 2: بگذارید اشک‌ها جاری شوند
گام شماره‌ی 3: با عزیزانتان ارتباط برقرار کنید
گام شماره‌ی 4: خودتان را سرزنش نکنید
گام شماره‌ی 5: فکر نکنید که به آخر خط شکست رسیده‌اید
گام شماره‌ی 6: از تماس خودداری کنید/ ارتباط را متوقف کنید
گام شماره‌ی 7: هرگز در مقابل او احساس ترحم و اندوه نکنید
گام شماره‌ی 8: مشغول انجام کاری باشید که دوست دارید
گام شماره‌ی 9: تجربه‌تان را به هنر تبدیل کنید
گام شماره‌ی 10: زمانی را به ورزش کردن اختصاص دهید
گام شماره‌ی 11: به احساس افسردگی‌تان بخندید
گام شماره‌ی 12: به یک دنیای جدید مسافرت کنید
گام شماره‌ی 13: به‌دنبال کسی دیگر باشید تا به او کمک کنید
گام شماره‌ی 14: خودتان را با دیگران مقایسه نکنید
گام شماره‌ی 15: قبل از ازدواج مجدد، صبر کنید تا دل‌شکستگی‌تان کاملاً درمان شود
گام شماره‌ی 16: از گرفتن تصمیم‌های بزرگ خودداری کنید
گام شماره‌ی 17: بدانید که دیگران نیز از چنین دل‌شکستگی‌هایی رنج برده‌اند
گام شماره‌ی 18: مزایای جدایی را در نظر بگیرید
گام شماره‌ی 19: با افراد مطمئن و دلسوز درد دل کنید
گام شماره‌ی 20: ارتباطتان را با خداوندی که عشق و محبتش ابدی است حفظ کنید
گام شماره‌ی 21: گام بخشش را قرص و محکم بردارید
بخش 3: 30 سخن پربار درباره‌ی دل‌شکستگی
نتیجه‌گیری
بخش 4: چیره شدن بر 4 عادت قاتل شادی
مقدمه
عادت شماره‌ی 1: در گذشته زندگی کردن
عادت شماره‌ی 2: خودتان را با دیگران مقایسه کردن
عادت شماره‌ی 3: خودداری از عفو خطاکاران
عادت شماره‌ی 4: تمرکز بیش‌ازحد بر نگرانی‌ها و ترس‌ها
نتیجه‌گیری
بخش 5: 4 گام شفای عاطفی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شفای قلب شکسته
نویسنده
مترجمعلی اکبر قاری نیت
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-2208-15-8
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شفای قلب شکسته

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شفای قلب شکسته

برای دریافت کتاب شفای قلب شکسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.