معرفی و دانلود کتاب شهامت ورزی در محیط کار: راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس

عکس جلد کتاب شهامت ورزی در محیط کار: راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس
قیمت:
۵۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شهامت ورزی در محیط کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شهامت ورزی در محیط کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شهامت ورزی در محیط کار: راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس

کتاب شهامت ورزی در محیط کار، حاصل همکاری کارین هرت و دیوید دای است. این کتاب را می‌توان الگویی ارزشمند برای ایجاد یک فرهنگ درون‌سازمانی سالم قلمداد کرد که ارتباط میان افراد را تقویت کرده و بازدهی را بالا می‌برد. به تمام رهبران توصیه می‌شود برای افزایش انگیزه‌ی کارمندان خود و کسب موفقیت‌های روزافزون، توصیه‌های این کتاب را در سازمان خود پیاده کنند.

درباره‌ی کتاب شهامت‌ورزی در محیط کار

هر کارمند، دنیایی از ایده‌های خلاقانه است و هر مدیری، خواهان توصیه‌های نوآورانه. با این حال نبود ارتباط مؤثر میان این دو عموماً باعث می‌شود که سازمان از نتایج درخشانی که می‌تواند رقم بزند، دور شود. در چنین شرایطی رهبران باید آگاه باشند که چگونه می‌توان این ارتباط را تقویت کرد. این همان مسئله‌ای است که کارین هرت (Karin Hurt) و دیوید دای (David Dye) در کتاب شهامت‌ورزی در محیط کار (Courageous Cultures) مطرح می‌کنند و در ادامه، راهکارها و ایده‌هایی برای تقویت آن در اختیار خوانندگان می‌گذارند. این کتاب ارزشمند کمک می‌کند تا کارمندانی مشتاق یادگیری و پرانرژی داشته باشید که از پس مشکلات برمی‌آیند. همچنین به مدیران یاری می‌رساند تا در مسیر رهبری، رفع نیازها و موفقیت، رشد کنند.

بی‌تردید تمام مدیران آرزو دارند که کارمندان، بااشتیاق به‌سوی محل کار قدم برداند و قلباً خواهان پیشبرد وظایف خود باشند. چراکه در دنیای پرسرعت امروز، تنها در چنین شرایطی می‌توان از رقبا پیشی گرفت و روی قله‌ی موفقیت و پیشرفت ایستاد. کتاب پیش رو هر آن‌چه را که برای بالابردن بازدهی در محیط کار لازم است، آموزش می‌دهد و ایده‌هایی را برای حل مشکلات با شما به اشتراک می‌گذارد.

این کتاب، نقشه‌ای است برای ایجاد یک فرهنگ درون سازمانی سالم و کارآمد که در آن ایده‌های کارمندان شنیده می‌شود و درک متقابل میان کارمندان و مدیران وجود دارد. عنوان کتاب از این‌جا ناشی می‌شود که لازمه‌ی بروز ایده‌ها، داشتن فرهنگی شجاع است که افراد در آن احساس امنیت و قدرت دارند و می‌توانند آزادانه در پیشبرد اهداف، مشارکت داشته باشند.

توصیه‌های کارین هرت و دیوید دای، حاصل سال‌ها تجربه و فعالیت در حوزه‌ی آموزش است و نتیجه‌بخش بودن آن‌ها بارها اثبات شده است. درنتیجه اگر احساس می‌کنید که در سازمان شما هیچ‌کس در راستای بهبود شرایط قدم برنمی‌دارد، با کمک آموزه‌های کتاب پیش رو می‌توانید درخصوص تغییر زیرساخت‌های فرهنگی اقدام کنید.

درنهایت کتاب شهامت‌ورزی در محیط کار، الگویی برای نحوه‌ی همکاری و برقراری ارتباط ثمربخش در فضای کاری و حرفه‌ای است که منجربه ساخت فرهنگی قوی، زنده و باانگیزه می‌شود. چنین بستری، امکان پرورش ایده‌های نوآورانه را به‌وجود می‌آورد و افزایش میزان بازدهی را امکان‌پذیر می‌کند.

کتاب پیش رو با ذکر مثال‌هایی از عملکرد سازمان‌های برجسته و موفق سراسر دنیا، ابزارهایی را معرفی می‌کند تا هر کس بتواند پابه‌پای بهترین‌ها پیش برود. نسخه‌ی فاسی این کتاب را انتشارات اژدهای طلایی با ترجمه‌ی فرخ بافنده در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. شایان ذکر است که این اثر، به مجموعه‌ی توسعه‌ی کسب‌وکار و مدیریت این انتشارات اختصاص دارد.

نکوداشت‌های کتاب شهامت‌ورزی در محیط کار

  • اعتماد، ارز تجارت است. در کتاب شهامت‌ورزی در محیط کار، کارین هرت و دیوید دای، ابزارهایی ارزشمند و نقشه‌ی راه اعتمادسازی را در اختیار شما قرار می‌دهند و نتایج را به‌سوی خلق یک سازمان قرن بیست‌و‌یکمی تغییر می‌دهند. (دیوید هورساگر، نویسنده و مدیرعامل مؤسسه‌ی رهبری Trust Edge)

  • کارین هرت و دیوید دای، ماهرانه‌ مزیت رقابتی ارزشمند را برای شرکت‌ها کشف می‌کنند. فرهنگی که به نظر کارمندان، صداقت و شفافیت بها می‌دهد. این کتاب با ارائه‌ی توصیه‌هایی عملی، از سطح تئوری فراتر می‌رود و درنهایت به نتیجه می‌رسد. (اریک جورج، نویسنده و مدیرعامل شرکت ERG Enterprises)

  • فرصت ایجاد یک فرهنگ گشوده و بی‌باک را از دست ندهید. کتاب شهامت‌ورزی در محیط کار، رویکردی به‌موقع و عملی برای رهبران و مدیران کسب‌وکار است تا محیط مثبتی ایجاد کنند که در آن نوآوری و تعهد موج می‌زند. زمانی‌ که کارکنان برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها و حل مشکلات خود احساس قدرت کنند، از احتمالات شگفت‌زده خواهید شد. (جین مارتل، بنیان‌گذار و مدیرعامل ClinicalMind)

کتاب شهامت‌ورزی در محیط کار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، توصیه‌ای مفید و راهبردی برای تمام رهبران دنیاست.

با کارین هرت و دیوید دای بیشتر آشنا شویم

کارین هرت و دیوید دای، بنیان‌گذاران شرکت Let’s Grow Leaders هستند که در حوزه‌ی رهبری انسان‌محور، آموزش و مشاوره می‌دهند. آن‌ها به واسطه‌ی تجربیات، رویکردهای خلاقانه و معرفی ابزارهایی کاربردی، در فهرست 100 سخنران برتر حوزه‌ی رهبری قرار گرفته‌اند. سازمان مدیریت آمریکا هم آن‌ها را در شمار 50 رهبر برتر قرار داده است.

کارین هرت و دیوید دای از سال 2013 تاکنون، به ده‌ها هزار رهبر در 14 کشور کمک کرده‌اند تا پله‌های ترقی را طی کرده و رشد کنند. آن‌ها با همکاری یکدیگر کتاب‌های تحسین‌شده‌ی متعددی نوشته‌اند. کتاب «پیروزی عالی» (Winning Well) یکی از این نمونه‌هاست.

در بخشی از کتاب شهامت ورزی در محیط کار: راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس می‌خوانیم

چطور آنچه را جواب می‌دهد، متناسب با شرایط خود کنید

زمانی که قاعده‌ی کلی را به روش خود به کار می‌بندید، در واقع تلاش می‌کنید که ایده‌ی اصلی را در دل روش‌های ایده‌آل پیدا کنید و به تیم‌هایتان کمک می‌کنید آن روش‌ها را برای شرایط منحصربه‌فرد خودشان بومی‌سازی کنند. رئیس فروشگاه تریدر جوز مثال خوبی برای این قضیه است. ایده‌ی اصلی (که در اینجا یکی از ارزش‌های شرکت هم هست) فراهم‌آوردن خدماتی به مشتری‌ است که او را «شگفت‌زده کند». ولی قاعدتاً نمی‌توان افراد را تعلیم داد یا مجهز کرد که در هر موقعیت احتمالیِ پیش رو دقیقاً چطور این کار را انجام دهند. «شگفت‌زده‌کردن مشتری» قاعده‌ی کلی است، ‌ ولی آن‌ها نحوه‌ی انجام دقیق آن را برعهده‌ی مسئولان، ‌همکاران و کارکنان شعبه‌ها می‌گذارند. از این افراد خواسته می‌شود که قاعده‌ی کلی را به کار ببندند، ولی باید این کار را به شیوه‌های منحصر‌به‌فردی انجام ‌دهند که بهترین خدمات را به فروشگاه و جامعه‌ی مشتریانِ مربوط به خودشان می‌کند.

برگزاری بی‌مقدمه‌ی مسابقه و جایزه‌دادن یک روش ایده‌آل بومی‌شده است که در آن شرایط خاصِ قبل از برف و بوران معنا می‌داد. اما در یک صبح تابستانی خلوت، با دو صندوق مشغول‌به‌کار و فقط دو نفر در صف، مشتریان احتمالاً با یک لبخند کنجکاوانه و شانه‌بالاانداختن از همان مسابقات و جایزه‌دادن‌ها استقبال می‌کردند. یادتان باشد: بافت مهم است. رمز ساختن فرهنگ شهامت‌ورزی این است که به تیمتان ارزش‌ها و اصول لازمی را تعلیم دهید که راهنمای آن‌ها در نوآوری‌ها و اصلاح شیوه‌های ایده‌آل باشند.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
پیشگفتار
1: فرهنگ شهامت‌ورزی چیست؟
2: قدرت فرهنگ شهامت‌ورزی در یک اقتصاد گیگ و جهان هوش مصنوعی
3: طبق پژوهش ما - شهامت‌ورزی چطور عمل ‌می‌کند
4: غلبه بر نابودکنندگان شهامت، اشتباهات رایج و سایر موانع سر راه فرهنگ شهامت‌ورزی
5: داستان خود را مرور کنید
6: فرهنگ شهامت‌ورزی در عمل
7: شفافیت ایجاد کنید
8: کنجکاوی را پرورش دهید
9: با احترام پاسخ دهید
10: قاعده‌ی کلی را به روش خود به کار ببندید
11: نابغه را گالوانیزه کنید
12: چطور زیرساخت لازم برای فرهنگ شهامت ورزی را فراهم آورید
13: مدیرانی که در یک فرهنگ شهامت‌ورزی افراد را رهبری می‌کنند
14: آدم‌ها متفاوت‌اند: چطور از استعدادهای مختلف خود برای ساختن فرهنگ شهامت‌ورزی استفاده کنید؟
15: شهامت‌ورزی و آینده‌ی پیش رو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شهامت ورزی در محیط کار: راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس
نویسنده،
مترجمفرخ بافنده
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات250
زبانفارسی
شابک978-622-7950-65-6
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شهامت ورزی در محیط کار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شهامت ورزی در محیط کار

برای دریافت کتاب شهامت ورزی در محیط کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.