معرفی و دانلود کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار: راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس

عکس جلد کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار: راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس
قیمت:
۷۳,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار: راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس

در جهان امروز باید انتظار این را داشته باشید که وقتی به سراغ یک شرکت بین‌المللی موفق می‌روید، با تیمی پرشور و پرانگیزه روبه‌رو شوید. کارین هرت و دیوید دای در کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار، بر این باورند که مدیریت موفق در جهان امروز با تکیه کردن بر نظرات یک فرد ممکن نیست. مدیر موفق کسی است که بتواند از استعدادهای همه استفاده کرده، تمام ظرفیت‌های کارمندانش را استخراج کند و اجازه بدهد فضای سازمان، طبق بهترین و پویاترین نظرات اداره شود.

درباره‌ی کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار

تعداد زیادی از مدیران تصور می‌کنند برای گرفتن بهترین نتیجه در کار خود، تنها لازم است کارمندانی توانا را استخدام کرده و آن‌ها را وارد سیستم ازپیش‌تعیین‌شده‌ی سازمان خود کنند. اما کارین هرت (Karin Hurt) و دیوید دای (David Dye) در کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار (Courageous Cultures)، نشان می‌دهند داشتن محیط مناسبی که فرهنگ تعامل و ارتباط بر آن حاکم است، از مهم‌ترین شروط رسیدن به نتایج درخشان است.

اگر شما یک مدیر هستید، با شنیدن کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار، متوجه خواهید شد تا زمانی که نتوانسته‌اید فضای تعاملی مناسبی میان خودتان و کارمندانتان به‌وجود آورید، حتی با استخدام بهترین کارمندان هم نخواهید توانست به نتایج مطلوبی دست یابید. چراکه برجسته‌ترین نیروها در یک محیط ناسالم و در فضایی که امکان ابراز عقیده نداشته باشند یا از این کار بترسند، نخواهند توانست از قابلیت‌های خود استفاده کنند.

کارین هرت و دیوید دای در کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار، ما را نسبت به موقعیت‌هایی آگاه می‌کنند که می‌تواند آخرین فرصت یک سازمان یا یک شرکت برای نجات یافتن باشد. اگر بر بسیاری از سازمان‌های شکست‌خورده، فضای سالم و امنی حاکم بود، آن‌ها به این روز دچار نمی‌شدند؛ چراکه کارمندانی که اشتباهات را تشخیص داده بودند، می‌توانستند بدون ترس آن‌ها را گوشزد کنند و خطرات پیش رو را به مدیران هشدار دهند. نویسندگان در این کتاب تلاش می‌کنند شیوه‌های حاکم کردن فرهنگ شهامت‌ورزی بر فضای سازمان را آموزش دهند.

کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار با عنوان فرعی راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس را نشر صوتی جیحون با صدای نسترن نجاران و براساس ترجمه‌ی فرخ بافنده منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات اژدهای طلایی به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار

  • فکر می‌کنم همه‌ی ما دوست داریم در محیطی کار کنیم که کارمندانش بتوانند صحبت کنند، نظرات واقعی خود را بگویند، مشکلات را حل کنند و نسبت به یکدیگر مسئولیت‌پذیر باشند. دیوید دای و کارین هرت در کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار، با به میان کشیدن مثال‌هایی داستانی، استانداردهای پیشرفته‌ی سازمانی را نشان می‌دهند که کارکنانش از حرف زدن نمی‌ترسند. (کی میشل، مدیر اجرایی ارشد کمپانی Kforce)

  • در جهانی که با شتاب به سمت ویرانی پیش می‌رود، کارین هرت و دیوید دای ابزارهای قدرتمندی را در اختیار ما قرار می‌دهند که با کمک آن‌ها می‌توانیم ظرفیت هر کارمند برای ارائه‌ی بهترین راهکارهای خلاقانه را افزایش دهیم. (ویتنی جانسون، نویسنده‌ی برگزیده برای کتاب Disrupt Yourself and Build an A Team)

  • کارین هرت و دیوید دای در کتاب شهامت ورزی در محیط کار، استادانه رمزهای موفقیت یک کمپانی در رقابت‌های جدی امروزی را فاش می‌کنند؛ فرهنگی که صدای کارمندان، صداقت و صراحت آن‌ها را آزاد کند. (اریک جرج، مؤسس و مدیر ERG Enterprises)

کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار برای مدیران و کارمندان روشنفکری که دغدغه‌ی ارتقا و پیشرفت کسب‌وکار خود را دارند، مناسب است.

با دیوید دای و کارین هرت بیشتر آشنا شویم

دیوید دای و کارین هارت، زن و شوهری هستند که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های خودشان به مدیران انسان‌دوست کمک می‌کنند تضادهای محیط کار را برطرف کنند تا خلاقیت و نوآوری، بستر مناسبی برای رشد داشته باشد و کارمندان هم به سود بیشتری برسند. این دو نفر، بنیان‌گذار Let's Grow Leaders هستند که نهادی بین‌المللی برای آموزش رهبران و مدیران در جهت دست‌یابی به موفقیت‌های درخشان، با روحیه و انگیزه‌ی قوی است. کارین هرت و دیوید دای از سال 2013 تاکنون، پذیرای ده‌هاهزار مدیر در برنامه‌های آموزشی خود در سراسر جهان بوده‌اند. سایت Inc به‌تازگی از کارین هرت به‌عنوان یکی از صد چهره‌ی برتر میان سخنرانان حوزه‌ی مدیریت و رهبری نام برده است.

«غلبه بر مدیر بد (Overcoming an Imperfect Boss)» و «برنده‌ی واقعی بودن (Winning Well)» از کتاب‌های منتشرشده‌ی دیوید دای و کارین هرت هستند.

در بخشی از کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار: راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس می‌شنویم

آیا تیمی بااستعداد از بازیگران برتر دارید که ظاهراً با جدیدترین نوآوری یا ایده‌ی عالی‌ای که به آن‌ها معرفی کرده‌اید، موافق نیستند؟ وقتی برای گالوانیزه کردن نابغه و به هیجان آوردنش به مشکل برمی‌خورید، بررسی کنید و ببینید آیا یکی از این مسائل دخیل است یا نه؟

آن‌ها در مورد انگیزه‌های شما تردید دارند: بهترین راه برای اطمینان یافتن از اینکه تیمتان به انگیزه‌های شما اعتماد دارد، این است که اول خودتان در مورد آن‌ها تردید کنید. آیا ایده‌ی عالی شما واقعا فرمانی از بالادست به پایین است و می‌دانید که کارآمد نیست، ولی می‌ترسید که در موردش بی‌پرده حرف بزنید؟ آیا زمان را بیشتر صرف این می‌کنید که پروژه چطور به نظر بیاید تا اینکه چطور جواب می‌دهد؟ اطمینان حاصل کنید که انگیزه‌های شما منطقی باشند.

آن‌ها هنوز فعالانه درحال عملی کردن آخرین ایده‌ی بزرگ شما هستند: بازیگران قوی نمی‌خواهند شما را ناامید کنند. بنابراین ممکن است از شکوه کردن بترسند. ولی اغلب، واقعاً تحت فشارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
5 دقیقه
سخن ناشر
18 دقیقه
پیشگفتار
24 دقیقه
یک: فرهنگ شهامت‌ورزی چیست؟
18 دقیقه
دو: قدرت فرهنگ شهامت‌ورزی در یک اقتصاد گیگ و جهان هوش مصنوعی
15 دقیقه
سه: طبق پژوهش ما شهامت‌ورزی چطور عمل می‌کند؟
12 دقیقه
چه اقدامی شهامت‌ورزی به حساب می‌آید؟
29 دقیقه
چهار: غلبه بر نابودکنندگان شهامت
16 دقیقه
پنج: داستان خود را مرور کنید
19 دقیقه
مرور داستانتان
23 دقیقه
شش: فرهنگ شهامت‌ورزی در عمل
9 دقیقه
قاعده‌ی کلی را به روش خود به‌کار ببرید
12 دقیقه
هفت: شفافیت ایجاد کنید
19 دقیقه
چطور همه را روی آن چیزی هم‌سو و متمرکز کنید که از همه مهم‌تر است؟
26 دقیقه
هشت: کنجکاوی را پرورش دهید
19 دقیقه
راه‌حل‌های جایگزین پیشنهادی را در عمل به‌کار ببندید
11 دقیقه
نه: با احترام پاسخ دهید
12 دقیقه
چطور می‌شود با احترام پاسخ داد؟
19 دقیقه
پاسخ دادن به مشکلاتی که کارکنان نزد شما می‌آورند
21 دقیقه
ده: قاعده‌ی کلی را به روش خود به‌کار ببندید
14 دقیقه
قاعده‌ی کلی را بومی‌سازی کنید
24 دقیقه
یازده: نابغه را گالوانیزه کنید
20 دقیقه
پنج دلیل که بازیگران برترتان مقابل ایده‌ی جدیدتان مقاومت می‌کنند
16 دقیقه
دوازده: چطور زیرساخت لازم برای فرهنگ شهامت‌ورزی را فراهم آورید
25 دقیقه
سؤال‌های مصاحبه در یک فرهنگ شهامت‌ورزی
13 دقیقه
سیزده: مدیرانی که در یک فرهنگ شهامت‌ورزی افراد را رهبری می‌کنند
22 دقیقه
چطور مطمئن شوید که مدیرانتان می‌توانند یک فرهنگ شهامت‌ورزی را رهبری کنند؟
25 دقیقه
چهارده: آدم‌ها متفاوتند
29 دقیقه
مربی‌گری با پرسیدن نه چه
6 دقیقه
پانزده: شهامت‌ورزی و آینده‌ی پیش رو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار: راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس
نویسنده،
مترجمفرخ بافنده
راوینسترن نجاران
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار

برای دریافت کتاب صوتی شهامت ورزی در محیط کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.