معرفی و دانلود کتاب شوالیه‌ی به یاد ماندنی

برای دانلود قانونی کتاب شوالیه‌ی به یاد ماندنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شوالیه‌ی به یاد ماندنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شوالیه‌ی به یاد ماندنی

کتاب شوالیه‌ی به یاد ماندنی به قلم استن برنشتاین و جان برنشتاین، که به صورت مصور برای کودکان گروه سنی «ب» تهیه شده است، با زبانی شیرین از کنجکاوی‌های آن‌ها سخن می‌گوید.

لباس زرهی شوالیه‌ای از قرون وسطی، جدیدترین نمایش در موزه‌ی خرس‌ها است. اما چرا این زره در راه پله‌های برج راه می‌رود؟

استن برنشتاین (Stan Berenstain) و جان برنشتاین (Jan Berenstain) در کتاب شوالیه‌ی به یاد ماندنی (Berenstain Bears' Knight to Remember) ماجراجویی سه نفره‌ی خواهر خرس، برادر خرس و پروفسور را نشان می‌دهند.

یکی از بهترین روش‌های آموزش به کودکان قصه است. داستان‌های هدفمند به صورت غیرمستقیم به کودک کمک می‌کند تا در موقعیت خیالی، شخصیت خود را با قهرمان اصلی داستان همانندسازی کند.

برای اینکه قصه تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد بهتر است پس از پایان آن با کودک گفت و گو کنید. به علاوه سعی کنید داستان‌هایی را برای آن‌ها بخوانید که پایانی شاد و مثبت داشته باشد.

مجموعه خرس‌های برنشتاین، با زبانی ساده و شیرین نکات مهمی را با تصاویر زیبا از زبان خرس‌های محبوب کودکان بیان می‌کند. این مجموعه سالیان سال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی است.

در بخشی از کتاب شوالیه‌ی به یاد ماندنی می‌خوانیم:

زبان یک خوک، چشم یک سوسمار، هر کس مزاحم لباس شوالیه شود در امان نیست و باید به خود بلرزد و بدترین چیز این است که باید از طلسم قرون وسطی زجر بکشد! خواهر خرس ترسیده بود ولی برادر خرس وانمود می‌کرد که نترسیده است. پروفسور گفت: «بی‌معنی است! چیزی به اسم طلسم وجود ندارد. موافقید لباس شوالیه را در برج قدیمی موزه برپا کنیم؟ این یک کار بسیار هیجان‌انگیز است که خرس‌ها را از همه‌جا برای تماشای این لباس به آن‌جا می‌کشاند.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شوالیه‌ی به یاد ماندنی
نویسنده،
مترجمسیده اندیشه عبدی اسکویی
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-9870-72-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شوالیه‌ی به یاد ماندنی

سارا پورمحمد
۱۴۰۰/۸/۷
ارزش خواندن نداشت. ترجمه‌ی بسیار ضعیف
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شوالیه‌ی به یاد ماندنی

برای دریافت کتاب شوالیه‌ی به یاد ماندنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.