معرفی و دانلود کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله

عکس جلد کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله

کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله نوشته‌ی استف وید، داستانی علمی و جذاب درباره‌ی سیاره‌های منظومه‌ی شمسی است. این قصه ماجرای پلوتو را به تصویر می‌کشد که دیگر در لیست سیاره‌ها جایی ندارد و نمی‌داند متعلق به کجاست.

موضوع کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله چیست؟

پلوتو به همراه 8 سیاره‌ی دیگر سال‌های زیادی به عنوان سیاره‌های منظومه شمسی که به دور خورشید می‌گردند، شناخته شده بودند. پلوتو کوچکترین و دورترین سیاره به خورشید بود اما با این وجود به خودش افتخار می‌کرد تا اینکه روزی سیاره زحل خبر بدی به او داد؛ پلوتو دیگر سیاره نبود، چون به اندازه کافی بزرگ نبود. پلوتو که این خبر را شنید ابتدا ناراحت شد اما بعد تصمیم گرفت تا جای واقعی خودش را در دنیای کهکشان پیدا کند...

استف وید (Stef Wade) در کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله (A Place For Pluto) با داستانی جذاب و در عین حال جدید علاوه بر اینکه به خوبی کودکان را سرگرم می‌کند، مفاهیم بسیار زیادی را نیز به آن‌ها می‌آموزد. کتاب حاضر تنها یک داستان ساده‌ی علمی نیست و در قالب قصه و با بیانی کودکانه علاوه بر اینکه نام سیارات منظومه‌ی شمسی را به کودکان می‌آموزد، تلاش دارد تا به آن‌ها یاد دهد در هر شرایطی خود را باور داشته باشند و خودشان را همانطور که هستند، دوست داشته باشند. کودکان با این داستان با مفاهیمی چون دوستی، خودباوری، اعتماد به نفس و دوست داشتن خود آشنا می‌شوند.

کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله مناسب چه کسانی است؟

این داستان فوق‌العاده برای تمام کودکان سنین 3 تا 7 سال، به ویژه کودکان علاقه‌مند به دنیای نجوم و کهکشان‌ها مناسب است. در انتهای کتاب نیز اطلاعاتی علمی در مورد سیاره پلوتو موجود می‌باشد که به دانستنی‌های علمی کودکان می‌افزاید.

در بخشی از کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله می‌خوانیم:

با این که پلوتو هم دور خورشید می‌چرخید و هم گرد بود، موجودات روی زمین به این نتیجه رسیدند که او نمی‌تواند سیاره باشد، چون زیادی کوچک بود.

اما من توی همه‌ی کتاب‌های درسی هستم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله
نویسنده
مترجممیترا امیری لرگانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-615-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله

🌈FARNOOSH POP💎
۱۴۰۰/۷/۳
بهترین کتابی که تا حالا خوندم بود فوق‌العاده بود درباره‌ی فضا و چرا پلوتو سیاره نیست بود واقعا قشنگ و جالب بود با قیمت عالی حتما کتاب رو بخرید 🤑 🤑 من که عاشقش شدم شما چطور 🌱🍁🌱
فاطمه باصری
۱۴۰۲/۵/۸
خیلی بانمکه... اطلاعات مفیدی به زبان کودکانه میداد که حتی من بزرگسال هم نمی‌دانستم... چند بار تا حالا برای دخترم خوندم
saeed golshan
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خوندم این کتاب را. بسیار بسیار عالی بود. داستان جالب و مناسبی داشت. حتما بخرید پشیمون نمی‌شید.
هانی رنجبری
۱۴۰۱/۴/۴
کتاب مفیدی بود من از اینکه در مورد پلوتو چیزهای مفیدی یاد گرفتم خوشحالم
نینا غیاثوند
۱۴۰۰/۹/۱۲
برای پسرم خریدم خیلی آموزنده و عالی ممنون از نویسنده
سحر همتایی
۱۴۰۰/۸/۲۳
داستان متفاوت نسبت به بقیه داستان‌ها بود
الهه مطهری
۱۴۰۱/۵/۵
خیلی جالب بود. دختر من دوس داشت
محمد طاها پناهی
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
قصه خوب و بچه گانه‌ای هست
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله

برای دریافت کتاب پلوتو، سیاره‌ی کوتوله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.