معرفی و دانلود کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر

عکس جلد کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر
قیمت:
77000 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر

فرض کنید در یک بازی رایانه‌ای، ناگهان همه‌چیز، واقعی از آب دربیاید. کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر اثر جیمز دشنر داستان فردی به نام مایکل است که در گرماگرم بازی، متوجه می‌شود که همه‌چیز در آن، واقعی است و باید مأموریتی را به انجام برساند که حکم مرگ یا زندگی را دارد. این کتاب، جلد دوم از مجموعه کتاب‌های شکارچیان مجازی و از کتاب‌های پرفروش نویسنده است.

درباره‌ی کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر

دنیای امروز، دنیای فناوری‌های پیشرفته است؛ فناوری‌هایی که همه‌چیز – از جمله زندگی انسان‌ها – را تغییر داده‌اند. اختراع هوش مصنوعی، یکی از اتفاقاتی بود که نشان می‌داد همه چیز دگرگون خواهد شد و دیگر، این تکنولوژی است که برای ما تصمیم می‌گیرد.

مایکل، شخصیت اصلی کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر (The Rule of Thoughts)، مشغول بازی در فضای مجازی است که ناگهان متوجه می‌شود همه‌چیز در این بازی واقعی است. او در ماموریت خود سعی کرده بود جان دختری به نام تانیا که قصد خودکشی داشت را نجات دهد؛ اما تانیا مدام تکرار می‌کرد که کسی به نام کِین او را اسیر کرده است و به همین دلیل، در نهایت به زندگی خود پایان داد. مایکل که به دنبال یافتن آقای کِین بود، به‌ناگاه، حقیقتی ترسناک را کشف کرد: کِین درواقع یک برنامه‌ی کامپیوتری است؛ برنامه‌ای که هدفش، تبدیل انسان‌ها به برنامه‌ای شبیه به خودش بود و قصد داشت هرکسی را که وارد این فضا می‌شود، به موجوداتی غیرانسانی تبدیل کند؛ بنابراین مهم‌ترین ماموریت این برنامه‌ی کامپیوتری، از بین بردن مرز دنیای واقعی و مجازی بود.

در کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر، ماموریت مایکل جلوگیری از نقشه‌ی شوم کِین است؛ ماموریتی که موفقیت در آن بسیار دور از دسترس است. جیمز دشنر، جهانی را به تصویر می‌کشد که در آن فضای مجازی بر دنیای واقعی غلبه یافته و هوش مصنوعی به عنوان دشمنی در مقابل انسان‌ها قرار گرفته است؛ بنابراین باید دید که کدام یک در این نبرد پیروز خواهند شد.

درباره‌ی مجموعه‌ی شکارچیان مجازی

مجموعه‌ی شکارچیان مجازی (The Mortality Doctrine)، از آثار جیمز دشنر، نویسنده‌ی پرطرفدار آمریکایی است. این رمان‌ها شما را دعوت می‌کنند تا در ویرت نت حضور یابید. ویرت نت در حقیقت دنیایی مجازی است که جهان واقعی‌تان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد؛ به‌خصوص اگر برخی از مقررات را زیر پا گذاشته باشید و خودتان را به چالش بکشید. در این صورت شاید اتفاقی برایتان بیفتد که مرز بین دنیای مجازی و واقعی را گم کنید و این‌گونه شما واقعاً به خطر می‌افتید؛ درست شبیه به همان خطری که مایکل را در ویرت نت تهدید می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر

- این کتاب، اثری جذاب برای مطالعه‌ی نسل دیجیتال است. (Kirkus Reviews)
- دشنر بار دیگر جهانی را خلق می‌کند که در آن، هیچ چیز مانند آنچه به نظر می‌رسد، نیست. (VOYA)
- این کتاب، خوانندگان و طرفداران آثار دشنر و کسانی که به دنبال آدرنالین هستند را به هیجان می‌آورد. (School Library Journal)

کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب نوجوانانی است که به تکنولوژی و فناوری‌های جدید علاقه دارند. همچنین کسانی که به دنبال هیجان هستند، کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر را جذاب خواهند یافت.

با جیمز دشنر بیشتر آشنا شویم

جیمز دشنر (James Dashner) نویسنده‌ی آمریکایی است که به واسطه‌ی کتاب‌های خود، بارها به پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک‌تایمز تبدیل شده است. رمان‌های او عموماً وجهی ضد آرمانشهری دارند و معمولا با هیجان همراه هستند. همچنین آثار او که با مضمون دنیای مجازی نوشته شده‌اند، اقبال خوبی از طرف خوانندگان به دست آوردند و به کتاب‌های پرفروشی تبدیل شدند. از سری کتاب‌های او می‌توان به «دونده‌ی هزارتو»، «حلقه‌ی بی‌نهایت» و «اصول مرگ و میر» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر می‌خوانیم

مایکل کشوها را یکی پس از دیگری زیرورو کرد تا بالاخره به این نتیجه رسید که چیز دیگری دستگیرش نخواهد شد. شاید اصلاً جواب سؤال‌هایش در این آپارتمان نبود. حالا وقت کاری بود که باید اول از همه انجامش می‌داد اما تا حد ممکن عقبش انداخته بود.
باید دوباره آنلاین می‌شد.
روز قبل، درست بعد از بیدار شدن در بدن تازه‌اش، پیام‌هایش را بررسی کرده بود؛ فقط به‌خاطر اینکه کین گفته بود چنین کاری بکند. وارد صفحه شد اما چیز چندانی در آن نبود. فقط یک یادداشت شوم از خودِ کین بود که از تغییر زندگی‌اش خبر می‌داد و می‌گفت چه اتفاقی افتاده است. البته مایکل فهمید که کین زندگیِ مجازی جکسون پورتر را موقتاً برای استفاده‌ی شخصی خودش ربوده و حالا آن را به حالت اولیه‌اش برگردانده بود. فقط کافی بود گیره‌ی گوشش را فشار بدهد تا بتواند بیش از آنچه دلش می‌خواست بداند، درباره‌ی این پسر اطلاعات به دست بیاورد.

نمی‌دانست چرا، اما حس می‌کرد این کار درست نیست. این حسش چندان با عقل جور درنمی‌آمد؛ مایکل، بدون ذره‌ای احساس گناه، بخش زیادی از زندگی‌اش را صرف هک ‌کردن ویرت‌نت کرده بود اما این فرق می‌کرد. این کار به هک‌ کردن یا کُد زدن نیاز نداشت و فقط نیازمند یک کلیک یا حرکت انگشت بود. او زندگی یک آدم را دزدیده بود و حالا دزدیدن زندگی مجازی آن آدم به نظرش زیاده‌روی می‌آمد.

مایکل همه‌ی جوانب کار را سنجید و متوجه شد چاره‌ی دیگری ندارد. ذات جکسون پورتر که شخصیتش را شکل می‌داد، احتمالاً برای همیشه از بین رفته بود. اگر مایکل می‌خواست پیش برود، باید این را می‌پذیرفت. اگر هم جکسون برای همیشه از بین نرفته بود و راهی برای بازگرداندنش به بدنش وجود داشت، تا وقتی مایکل به میدان برنمی‌گشت، نمی‌توانست آن راه را پیدا کند.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی کتاب: این دیگر فقط بازی نیست.
فصل 1: غریبه‌ای در خانه
فصل 2: دنیای بزرگ و ناجور
فصل 3: اتفاق ناگوار
فصل 4: رنگ‌های مات
فصل 5: آشپزخانه‌ی به‌هم‌ریخته
فصل 6: درخشش نور
فصل 7: شیرجه در کد
فصل 8: سفر
فصل 9: تصمیم ساده
فصل 10: دستگاه قدیمی
فصل 11: نقاب سیاه
فصل 12: آجرهای شکسته
فصل 13: شادمانی
فصل 14: در افقی
فصل 15: نقطه‌به‌نقطه
فصل 16: نردبان بی‌پایان
فصل 17: دربازکن پیچی
فصل 18: کد نیشتَر
فصل 19: ورود به‌زور
فصل 20: نصب و راه‌اندازی
فصل 21: مجرم
فصل 22: دو ملاقاتی
مؤخره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر
نویسنده
مترجمآرزو مقدس
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات332
زبانفارسی
شابک978-600-462-745-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
77000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر

برای دریافت کتاب شکارچیان مجازی 2: قانون فکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.