معرفی و دانلود کتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی

عکس جلد کتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی

کتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی نوشته لیلا خداداد حسینی، به موضوع اسرار تندرستی و حفظ زیبایی پوست و مو با استفاده از گنجینه سبز طبیعت پرداخته است.

شگرد زیبایی با رموز طبیعی مجموعه‌ای از راهکارهای مفید و موثر در مورد آراستگی و زیبایی طبیعی است. که با بیانی ساده خواننده را با شگفتی‌های منحصر به فرد طبیعت، و محبتی که پروردگار در درون هر یک از گیاهان قرار داده آشنا می‌کند تا بتوانید از خواص بی‌نظیر آن‌ها برای بهبود تندرستی و زیبایی پوست و مو استفاده کنید.

بدون شک، زیبایی و جذابیت هر فرد هنگامی به اوج خود می‌رسد که در هماهنگی و صلح درونی با خود و طبیعتی که در آن زندگی می‌کند، باشد. در واقع هر یک از ما برای حفظ تندرستی، عمر طولانی، شادابی پوست و مو و جلوگیری از پیری زودرس جسم به ویژه پوست خود که نمادی از وضعیت سلامتی درون‌مان است، نیاز به تغذیه سالم از محصولات طبیعی، ورزش کردن و حفظ آرامش خود داریم.

با وجود پیشرفت و جایگزین شدن پزشکی مدرن به جای طب مادر، هنوز هم نمی‌توان اهمیت طب مادر را به دلیل کاربردها و خدمات بی‌نظیرش در حل بعضی از مشکلات درمانی و به ویژه زیبایی، نادیده گرفت.

به امید روزی که به طبیعت آن‌طور که شایسته مهر‌ورزی و قدردانی تک‌تک همه‌ی ما است احترام بگذاریم و در حفظ آن، بکوشیم.

در بخشی از کتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی می‌خوانیم:

از بدو خلقت بشر بر روی کره خاکی، زیبایی از پر اهمیت‌ترین مقولات مورد توجه همه‌ی مردم درسر تا سر جهان، بوده است.

افلاطون فیلسوف مشهور یونانی مهم‌ترین پارامترها و آرزوی بشریت را در سالم بودن، ثروتمند بودن و زیبا بودن می‌داند. با این حال، معیارهای زیبایی در تمام جهان تغییرات چشمگیری را از قرن 16 میلادی با استفاده از مواد شیمیایی در محصولات آرایشی شروع و به ویژه از قرن نوزدهم میلادی به بعد، همگام با پیدایش صنعت مُد در جهان، به اوج خود رسید. در اوایل قرن بیستم میلادی، بیشتر مدها از پاریس و هرزگاهی از لندن سرچشمه می‌گرفتند و به همین دلیل، پاریس را مهد دنیای مد می‌نامیدند.
در ایران باستان نیز به ویژه از دوران هخامنشی به بعد واژه زیبایی سبک مخصوص به خود را دارا بود. به طوریکه زنان با اندام توپُر، ابروان پیوسته و پرپشت، موهای مجعد و پوست سفید زیبا محسوب می‌شدند. این روند با کمی تغییر تا دوران قاجار، ادامه یافت. در زمان قاجار، داشتن سبیل نشانه‌ی بارز زیبایی زنان، قلمداد می‌شد. در آن زمان بر این باور بودند که زنان سبیل‌دار می‌توانند پسرانی سالم و قوی به دنیا بیاورند.

امروزه، شکل و ظاهر صورت به ویژه بینی کوچک، تیرگی پوست و یا برنزه بودن آن و لاغری از معیارهای مهم زیبایی، به حساب می‌آیند. این امر بیشتر از تفکرات جهان غرب نشأت گرفته است. اما در کل، داشتن تناسب اندام، پوست صاف و تقارن صورت از مهمترین ارکان زیبایی، بشمار می‌آیند.

هر یک از ما، با رعایت اصول ساده، کمک از طبیعت و توجه به زبان بدن خود، می‌توانیم از پوستی با نشاط و اندامی متناسب بدون استفاده از عمل‌های جراحی پلاستیک و رژیم‌های سخت، برخوردار شویم. زیرا، طبیعت بهترین درمانگر است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تاریخچه زیبایی
فصل اول: الفبای سلامتی همراه با زیبایی
1_ مصرف آب تصفیه شده به میزان لازم و در زمان مناسب
2_ تنفس عمیق
3_ شکرگزاری
4_ آشپزخانه
5_ تصفیه هوای داخل خانه
6_ مصرف بیشتر از میوه‌ها و سبزیجات در برنامه غذایی
7_ باکبد خود مهربان باشید
8_ ورزش
فصل دوم: مزاج شناسی ارگان‌های بدن
فصل سوم: پنج گیاه دارویی ارزشمند که باید همیشه در منزل شما موجود باشند
مقدمه
1_ بادرنجبویه
2_ اسطوخودوس (لاواندر)
3_ پونه
4_ آویشن
5_ به لیمو (لیمون وِربه نا)
فصل چهارم: رازهای زیبایی پوست و مو با سرکه سیب و طرز تهیه ساده آن در منزل
مقدمه
رازهای زیبایی پوست و مو با سرکه سیب
طرز تهیه سرکه سیب در منزل
فصل پنجم: طرز تهیه اِسموتی‌های مفید برای سلامتی و زیبایی پوست و مو به همراه خواص آن‌ها
مقدمه
1_ اسموتی الهه‌ی زیبایی (مخصوص زیبایی پوست، رشد مو وتقویت ناخن ها)
ترکیبات (برای 4 نفر)
طرز تهیه
2_ اسموتی زیبا رویان سبز (ضد التهاب و محافظت پوست از آکنه)
ترکیبات (برای 4 نفر)
خواص اسموتی زیبا رویان سبز
فصل ششم: معرفی چند نوع ماسک و اسکراب برای انواع پوست
مقدمه
وسایل مورد نیاز برای ساخت انواع ماسک درمنزل
1_ ماسک کدو حلوایی مناسب برای انواع پوست
ترکیبات
طرز تهیه
2_ اسکراب کدو حلوایی (شماره1) مخصوص پوست‌های خشک و حساس
ترکیبات
3_ اسکراب کدو حلوایی (شماره 2) مخصوص پوست‌های معمولی، چرب وکِدِر
4_ ماسک آووکادو و جعفری مخصوص انواع پوست به ویژه پوست‌های خشک، حساس وکِدِر
ترکیبات
5_ ماسک شیر مخصوص تمام انواع پوست
خواص ماسک شیر
6_ سوپ ضد چروک پوست مخصوص همه
سایر خواص
فصل هفتم: مهمترین نکات کلیدی در اسرار زیبایی و تندرستی
سخن آخر
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات106
زبانفارسی
شابک978-600-995-451-3
موضوع کتابکتاب‌های زیبایی، کتاب‌های طب سنتی
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی

عبدالرحمان کامفر
۱۳۹۸/۲/۳
با درود به نویسنده کتاب شگردزیبائی و رموزطبیعی لازم دانستم از نویسنده به جهت دانش وی از شناخت زمین و پی بردن به عظمت رموز آن بسهم خود قدردانی نمایم
کتاب مذکور در زمان حال که اکثر مردم جهان گرفتار انواع بیماریها که معلول استفاده ناصحیح از نعمتهای خداوندی بر روی زمین است میتواند کمک شایانی در بهبود
سلامت جسم و روان و جامعه باشد
کلیه موارد کتاب بگونه‌ای نگاشته شده که به جهت روانی مطالب خواننده کتاب تمایل دارد همان لحظه دستورالعملها را برای تندرستی و شادابی خود بمرحله عمل در آورد
کتاب سودمندی است که میتوان تهیه و خواندن آنرا توصیه نمود اکنون که مصادف با هفته نامگذاری زمین است جمله " زنده باد زمین " (در متن پیش گفتار نویسنده) حاکی از قدردانی و اهمیت نعمتهای خداوندی بر روی زمین است که وی بدرستی بر آن واقف گردیده
موفقیت نویسنده کتاب شگردزیبائی و رموزطبیعی را از خداوند بزرگ خواستارم.
مهناز آتشین
۱۳۹۸/۲/۱۱
با سلام به سرکار خانم خدادا حسینیبنظرن کتاب فوق العاده‌ای است البته چون بنظرم کتاب جتلبی بود فعلا بعضی قسمت‌ها رو خوندم تا سر فرصت از این کتاب که بنظرم هدیه‌ای الهی است که توسط شما خانم نازنین بدست ما رسیده است استفاده کنم. بنظرم هر کسی که بخود اهمیت می‌ده بای حتما این کتاب بی‌نظیر رو بخونه. کتابی با کلام ساده و بی‌نظیر. بازم ممنون از شما خانم نویسنده موفق باشید. منتظر کتاب‌های بعدی شما هستم.
A cup Of Math
۱۳۹۸/۱/۲۷
اگر شخصی هستید که به دنبال مطالبی متفاوت با همه‌ی کتاب‌های دیگر در مورد زیبایی هستید، اگر جویای بیانی ساده هستید و اگر شما فردی هستید که زیبایی برای شما ملاکی مهم می‌باشد همین جا توقف کنید! کتاب بالا همان چیزی است که احتمالا مدتی است به دنبال آن می‌گشتید. کتابی که اختصاصا برای شما نوشته شده است!
آرشا مولوی
۱۳۹۸/۲/۲۳
با درود و با تشکر از نویسنده محترم کتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی
از طرف خود و همسرم لازم دانستم از نگارنده محترم بابت راهکارهای مفیدشان در زمینه زیبایی و تندرستی تشکر کنم. این کتاب تغییرات مثبتی بر روی زندگی ما گذاشته است. از پروردگار سلامتی و موفقیت نویسنده محترم را خواستاریم.
Fariba Khallanloe3
۱۳۹۸/۲/۶
با سلام و خدا قوت به خانم لیلا خداد حسینی
کتابی فوقالعاده کاربردی نگارش ساده و شیوا
میتونم بگم باهر شرایط سنی و سوادی میشه از مطالب آموزنده و کار بردی کتاب استفاده کرد
کتابو هدیه گرفتم هدیه بسیار ارزشمند
برای خانم حسینی آرزوی موفقیت میکنم
Nj J
۱۳۹۸/۱/۳۰
سلام وعرض ادب. کتاب بسیار شیوا و فوق العاده روان نوشته شده و مخاطب جذب همه پاسخ‌هایی که تا به حال نداشته میرسد. مخصوصا که در رابطه با زیبایی و سلامت روح و روان هستش. سپاسگزارم که برای مخاطبان از وقت و انرژی مثبت خوداستفاده بهینه کردید! قلمتون پر توان!
مریم بارانی
۱۳۹۸/۲/۲۸
با عرض سلام و تشکر از سرکار خانم لیلا خدادادحسینی بابت کتاب بسیار ارزشمندشون، امیدوارم همه بتونن از مطالب مفید کتاب ایشون کمال استفاده رو بکنن. خدا قوت. واقعا زحمت زیادی کشیدین امیدوارم مثل همیشه موفق و سربلند باشین.
زری میانجی
۱۳۹۸/۶/۱۰
کتاب حاضر شامل مطالب ارزشمند و آموزنده‌ای بود ونتیجه‌ی سالها تلاش وتجارب دوست فرهیخته وعزیزم، توانست پاسخگوی برخی از سوالات روزمره‌ام در امر تغذیه ومراقبت ازپوست باشد.
آسمان آبی
۱۳۹۸/۱/۲۹
کتاب بسیار مفید و کاربردی است. از مطالب آموزنده و ماسک‌ها و دستور سوپ بسیار استفاده کردم و این کتاب رو به همه توصیه می‌کنم. 👌👌👌👌👌
آیدا حاجیان
۱۳۹۹/۱/۳۰
عالیست اولین کتابی بود که در مورد زیبایی با گیاهان طبیعی خوندم ولذت بردم از سادگی در نوشتن دستورات وتهیه اسان ماسک و... دست نویسنده گلش درد نکنه
سارا قاسمى
۱۳۹۸/۳/۹
ممنون از نویسنده نازنین سرکار خانم لیلا حسینى 🙏🏻کتاب بسیار کاربردى و مفید، و هدیه اى ارزشمند براى دوستداران طبیعت و آرامش و زیبایى👏🏻💐سپاس
نیک تن طب
۱۳۹۸/۲/۱۱
سلامتی و زیبایی یک انتخابه نه یک اتفاق باید برای به دست آوردنش برنامه ریزی کرد با سپاس از نگارنده که در جهت ترویج این فرهنگ تلاش کردن
مریم هومن
۱۳۹۸/۲/۱
این کتاب به نظرم اونقدر فوق العادست که حیفه هر آدمی که زیبایی و سلامتی براش مهمه یک نسخه ازش رو نداشته باشه.
محمدمهدی ایرانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
اطلاعات معتبر و کاربردی داره
فقط یه سری راهکار‌هایی رو میگه هزینه داره
وخیلی ساده نیستن که هرکسی راحت استفاده کنه
نسترن تاج زاده
۱۳۹۸/۱/۲۷
ممنون سرکار خانم حسینی. بسیار کتاب ارزنده‌ای با قلمی زیبا و شیرین.... سپاسگزار
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی

برای دریافت کتاب شگرد زیبایی با رموز طبیعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.