معرفی و دانلود کتاب صبح جادویی

عکس جلد کتاب صبح جادویی
قیمت:
65900 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی اثر هال الرود از اهمیت سحرخیزی صحبت می‌کند. نویسندۀ این کتاب پرفروش بین‌المللی که تجربۀ بازگشت از مرگ را دارد، توضیح می‌دهد که چگونه سحرخیز بودن یکی از عوامل تأثیرگذار برای رسیدن به موفقیت است.

درباره‌ی کتاب صبح جادویی

بیدار شدن در صبح زود برای اغلب انسان‌ها کاری دشوار و در ظاهر کم فایده است. ما معمولا ترجیح می‌دهیم تا آن جا که ممکن است صبح‌ها را در رخت خواب نرم و گرممان سپری کنیم، تا این که از جا برخیزیم و کارهایمان را شروع کنیم. هال الرود (Hal Elrod) در کتاب صبح جادویی توضیح می‌دهد که بیدار شدن در صبح زود چگونه می‌تواند عاملی برای رسیدن به خواسته‌ها و کسب موفقیت در زندگی باشد.

هال الرود در زندگی شخصی‌اش تجربۀ بازگشت از مرگ را دارد. او معتقد است که این تجربه برایش بسیار تأثیرگذار بوده و زندگی‌اش را دگرگون کرده است. بسیاری از ما در زندگی وقت اضافۀ زیادی داریم و کارهایمان را به آینده موکول می‌کنیم. اما الرود پس از تجربۀ یک تصادف سهمگین به این دریافت رسید که وقت بسیار کم و عمر ما برای رسیدن به خواسته‌هایمان کوتاه است. او ادعا می‌کند که تنها پنج درصد از مردم برای رسیدن به اهدافشان زحمت می‌کشند و در نهایت در زندگی موفق می‌شوند. بقیۀ مردم صرفا در خیالاتشان به آرزوهایشان فکر می‌کنند و برای تحقق آن‌ها تلاشی نمی‌کنند.

ممکن است شما هم جزو 95 درصد افرادی باشید که تا الان صرفا در عالم خیال به آرزوهایتان رسیده‌اید و در زندگی واقعی برای رسیدن به خواسته‌هایتان تلاش چندانی نکرده‌اید و اکنون احساس می‌کنید که دیگر برای انجام خیلی از کارها دیر شده است. هال الرود در کتاب صبح جادویی به شما این خبر خوب را می‌دهد که هنوز برای رسیدن به اهدافتان دیر نشده، فقط لازم است بیدار شوید و شروع کنید!

الرود در کتاب صبح جادویی (the miracle morning) تاثیر جادویی سحرخیزی را توضیح می‌دهد و این که چگونه با انجام کارهایی از جمله ورزش، مدیتیشن، نوشتن خاطرات روزانه و... می‌توان میزان انرژی را در طول روز افزایش داد و با قدرت و نشاط بیشتری برای رسیدن به خواسته‌ها تلاش کرد.

نکوداشت‌های کتاب صبح جادویی

- کتاب صبح جادویی به راستی تنها کتابی است که می‌تواند در تمام جنبه‌های زندگی تغییراتی عمیق و سریع ایجاد کند. اگر واقعاً به دنبال تغییر در زندگی‌تان هستید حتما این کتاب را بخوانید. (نیویورک تایمز)

- کتاب صبح جادویی کتابی مهیج و موثر است و بینشی جدید در اختیارتان می‌گذارد که با آن می‌توانید تنها با تغییر نحوه بیدار شدن از خواب کل زندگی‌تان را دگرگون کنید. شیوه منحصر به فرد هال می‌تواند زندگی افراد زیادی را تغییر دهد. و به شما نیز کمک می‌کند از نیروهای بالقوه‌تان نهایت استفاده را ببرید. (بن گای)

- با خواندن این کتاب به خود هدیه‌ای می‌دهید و آن بیدار شدن در هنگام صبح با تمام توان و انرژی‌تان است. وقت آن رسیده که دیگر کارهایتان را به فردا نیندازید و زندگی‌ای که می‌خواهید و لیاقتش را دارید برای خود بسازید. این کتاب به شما می‌گوید چگونه این کار را انجام دهید. (دکتر ایوان میسنر)

کتاب صبح جادویی مناسب چه کسانی است؟

اگر برای رسیدن به آرزوهایتان به راهنمایی و انگیزه احتیاج دارید، خواندن این کتاب برایتان بسیار مفید خواهد بود. همچنین اگر اهل خواندن کتاب‌های روان‌شناسی هستید، این کتاب لذت‌بخش و تأثیرگذار را بخوانید.

با هال الرود بیشتر آشنا شویم

هال الرود متولد سال 1979 و متولد کالیفرنیا است. او اکنون نویسنده، سخنران انگیزشی و مشاور موفقیت است. از دیگر آثار او می‌توان به معادلۀ جادویی، صبح جادویی در روابط، صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صبح جادویی می‌خوانیم

هر روز که من و شما از خواب بیدار می‌شویم، با چالش جهانی مشابهی رو‌به‌رو می‌شویم: غلبه بر معمولی بودن و زندگی با تمام قوا. بزرگ‌ترین چالش تاریخ زندگی انسان این است که بهانه‌هایمان را کنار بگذاریم، کار درست را انجام دهیم، همۀ تلاشمان را بکنیم و زندگی سطح ده خودمان را بسازیم؛ همان زندگی‌ای که واقعاً می‌خواهیم، بدون هیچ محدودیتی؛ زندگی‌ای که تعداد خیلی کمی از مردم فرصت تجربه‌اش را دارند.

متأسفانه، بیشتر مردم هرگز حتی چیزی شبیه این را تجربه نمی‌کنند. حدود نودوپنج درصد جامعۀ ما به خیلی کمتر از چیزی که از زندگی می‌خواهند، راضی می‌شوند و آرزو می‌کنند ای‌کاش چیز‌های بیشتری داشتند، با حسرت زندگی می‌کنند و هیچ‌وقت نمی‌فهمند می‌توانند هرکسی که می‌خواهند، باشند و هر کاری را انجام دهند و هرچیزی را داشته باشند.

براساس گزارش سازمان تأمین اجتماعی، اگر شما به‌طور تصادفی صد نفر را در آغاز جایگاه شغلی‌شان در نظر بگیرید و برای چهل سال آینده و تا هنگام‌ رسیدن به سن بازنشستگی دنبالشان کنید، درمی‌یابید: فقط یک نفر از آن‌ها ثروتمند خواهد شد، چهار نفر از آن‌ها امنیت مالی خواهند داشت، پنج نفر به کارشان ادامه می‌دهند، نه به این خاطر که می‌خواهند، بلکه مجبور به ادامه دادن‌اند. سی‌وشش نفر از آن‌ها می‌میرند و پنجاه‌وچهار نفر از آن‌ها فقیر و برای نگهداری از خودشان وابسته به دوستان، خانواده، بستگان و دولت می‌شوند.

این یعنی از نظر مالی، فقط پنج درصد از ما در ساختن یک زندگی آزاد موفق می‌شویم و نودوپنج درصد دیگر در همۀ زندگی‌شان به دست‌و‌پا زدن ادامه خواهند داد.

حالا سؤال حیاتی که باید بررسی‌اش کنیم و پاسخش را پیدا کنیم، این است: برای اطمینان از اینکه سرنوشت ما هم مثل اکثریت نودوپنج درصد جامعه دست‌و‌پا زدن نباشد، چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

فهرست مطالب کتاب

نتایج و داستان‌های موفقیت صبح جادویی
یادداشتی برای خواننده
یک دعوت مخصوص
پیشگفتار
1: وقت آن است که با تمام قوا از خواب بیدار شوید
2: سرآغاز صبح جادویی: تولدی از دل ناامیدی
3: بررسی حقیقت جامعۀ نودوپنج‌درصدی
4: چرا امروز صبح از خواب برخاستید؟
5: استراتژی پنج‌مرحله‌ای ضد تعویق برای بیدار شدن
6: خ. و. ا. س. ت. ن توانستن است: شش تمرین که شما را از زندگی پر از توانایی‌های محقق‌نشده نجات می‌دهد «س» برای کلمۀ «سکوت» است «الف» برای کلمۀ «انتقال فکر» است «ت» برای کلمۀ «تجسم» است «واو» برای کلمۀ «ورزش» است «خ» برای کلمۀ «خواندن» است «ن» برای کلمۀ «نوشتن» است
شخصی‌سازی برنامۀ خ. و. ا. س. ت. ن
7: صبح جادویی شش‌دقیقه‌ای
8: شخصی‌سازی صبح جادویی برای هماهنگی با سبک زندگی و رسیدن به بزرگ‌ترین آرزو‌ها و رؤیاهایتان
9: از تحمل‌ناپذیر به توقف‌ناپذیر: راز حقیقی ایجاد عادت‌هایی که زندگی شما را متحول می‌کنند (در سی روز)
10: چالش سی‌روزۀ تحول زندگی صبح جادویی
نتیجه‌گیری
بگذارید امروز همان روزی باشد که به‌خاطر شخصی که می‌توانید باشید، شخصی را که بوده‌اید کنار می‌گذارید
یک دعوت مخصوص
یک جایزۀ اساسی
سخنان تفکربرانگیز
قدردانی
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صبح جادویی
نویسنده
مترجمفاطمه کریمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک978-622-220-752-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
65900 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صبح جادویی

احمدمحمدی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
کتاب بسیار جالبیه روشهاش خیلی خوب و کاربردین برای کسی که واقعا میخواد سحر خیز باشه اما به هردلیلی نمیتونه دل از تختخوابش بکنه. کل مطلب این کتاب همون ضرب المثل قدیمیه خودمون سحرخیزباش تا کامروا باشی اینجا با دلیل و منطق ذهن ناخودآگاهمون آگاه میشه
فاطمه
۱۴۰۲/۱/۱۶
خیلی انگیزه میده نکته‌های فوق العاده‌ای داره اما به نظرم بیشتر داشت مطالب رو تکرار میکرد در هرفصل، میتونست خلاصه تر و کم داستان تر باشه، چون من خودم دنبال راه حلم که بگیرم و عملی‌اش کنم بقیش برام اضافه س
Luhan Asghari
۱۴۰۱/۶/۲۶
کتابش واقعا خوندیی بودی و پر از اموزش به شما پیشنهاد میکنم ک این کتاب را بخونین
زهرا بهرامپوری
۱۴۰۱/۵/۱۹
برای کسی که می‌خواهد نحوه زندگی را تغییر دهد واقعا خواندنی است.
طاهره ایمانی
۱۴۰۱/۵/۲۴
کتاب حاوی نکات کاربردی وموجز جهت شروع فعالیت روزانه
Eli.n
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
عالی بسیار کمک کننده برای سحرخیزی
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صبح جادویی

برای دریافت کتاب صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.