معرفی و دانلود کتاب صدای سکوت

عکس جلد کتاب صدای سکوت
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صدای سکوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صدای سکوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صدای سکوت

‌در کتاب صدای سکوت می‌آموزید خود را همان‌گونه که واقعاً هستید بشناسید. دین رابینز به شما کمک می‌کند از خودتان بیشتر مراقبت کنید، شادتر باشید و عزت نفستان را بالا ببرید.

درباره‌ی کتاب صدای سکوت

عزت نفس سفری‌ست که از مسیر موفقیت‌ها، شکست‌ها، افکار مثبت یا منفی شما می‌گذرد. در این مسیر اگر به خودتان اعتماد داشته باشید، می‌توانید در قدردانی از حس تنهایی‌تان موفق شوید. درک حس تنهایی به معنای درک صدای سکوت است؛ صدایی که به شما می‌گوید آیا تنهایی یک هیولای بی‌رحم است، یا راهی‌ست که شما را به خودآگاهی می‌رساند. در کتاب صدای سکوت (The Sound of Silence)، نوشتۀ دین رابینز، زندگی در سایه‌ی به‌کارگیری توانایی‌های فردی‌تان را یاد می‌گیرید.

در زندگی همه‌ی انسان‌ها لحظاتی وجود دارد که با تمام وجود احساس تنهایی را تجربه می‌کنند. این احساس گاهی با حس بی‌ارزش بودن و طرد شدن همراه است و می‌تواند برای فرد به شکل یک بحران درآید. اما در چنین مواقعی راهکار درست چیست؟ به بیان دیگر، چطور می‌توان حس منفی ناشی از تنهایی را برطرف کرد و عزت نفس خود را بالا برد؟ در قدم اول اگر بپذیریم در حس تنهایی خود تنها نیستیم، بخشی از بار روانی مسئله را کاهش می‌دهیم. اما پس از گذر از این مرحله لازم است بدانیم دانش و آگاهی ما نسبت به یک موضوع، برای حل آن کافی نیست. بلکه ناگزیریم به آموخته‌هایمان عمل کنیم تا رفته‌رفته بخشی از سبک زندگی‌مان شوند.

در کتاب صدای سکوت با موضوعاتی چون پذیرش خود، عزت نفس و چگونگی بهبود آن، اضطراب اجتماعی و کم‌رویی، صلح و آرامش درونی و چگونگی یافتن خود واقعی آشنا می‌شوید تا تصویر مثبت‌تری از خودتان داشته باشید و شاد بودن را در لحظات غمگین زندگی‌تان تمرین کنید. درحقیقت این کتاب یک راهکار برای قدردانی از خودتان است.

کتاب صدای سکوت مناسب چه کسانی است؟

همۀ کسانی که به مباحث خودباوری و خودسازی علاقمند هستند، می‌توانند مخاطبان این کتاب باشند.

با دین رابینز بیشتر آشنا شوید

دین رابینز (Dean W. Robbins) روان‌شناس، محقق رشد شخصیت و هوش اجتماعی است. کتاب‌های او عموماً درباره‌ی موضوعات کارآمد روزمره نوشته شده‌اند. برخی صدای سکوت را بهترین اثر او از نظر روش نگارش می‌دانند. از دیگر آثار این مؤلف باید به کتاب‌های «چگونگی دوری از اهمال‌کاری و خلق عادت‌های برنده»، «سه داستان کوتاه برای قهرمان کوچک»، «افسانه‌ی خودت باش»، «من نمی‌ترسم» و... اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب صدای سکوت

- بهترین و تنها دارایی‌ای که می‌توانی روی آن حساب کنی خودت هستی، رفتار خوبی با خودت داشته باش. (پائولو برزاکیلو)
- بدترین نوع تنهایی از آن کسی است که نمی‌داند چگونه نسبت به خود احساس خوبی داشته باشد. (مارک تواین)
- یاد بگیر مثل یک برنده فکر کنی. (ویک برادن)

در بخشی از کتاب صدای سکوت می‌خوانیم

ایجاد مداوم حس ناخوشایند خودکم‌بینی در فرد می‌تواند به‌عنوان جنبه‌ی منفی درون‌گرایی در نظر گرفته شود؛ درحالی‌که مشکل اصلی، به خودی خود درون‌گرایی نیست و این ضعف، ریشه در عزت نفس دارد؛ همین موضوع دلیل تمایل افراد درون‌گرا به دوری از اجتماع است و زمانی که در معرض روابط و مراودات اجباری قرار می‌گیرند، حس «تنهایی» در آن‌ها تقویت و احیاء می‌شود و نتایج ناخوشایندی در پی خواهد داشت و انتقادی که به آن‌ها وارد است این است که به‌ندرت وارد روابط اجتماعی می‌شوند؛ به دلیل نابلدی و تجربه‌ی کم با شکست مواجه خواهند شد و در صورت عدم مواجهه با ترس از شکست، احساس تنهایی در آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. در چنین افرادی حس شدید خودانتقادی که قبلاً در این کتاب به آن پرداختیم، به وجود می‌آید زیرا خود را در معرض مقایسه با دیگران قرار می‌دهند و همین باعث ایجاد حس ناامیدی و بی‌ارزشی در فرد خواهد شد.

اگر پیش‌تر به گرایش زیاد افراد درون‌گرا به تأمل درونی و در نتیجه گرایشات فکری و خلاقانه اشاره شد، باید به این موضوع توجه داشت که الگوی منفی درون‌گرایی نیز مشکلات خودش را دارد و این تأمل درونی را روی ایجاد احساسات منفی مثل ملال‌آور بودن زندگی و دیدن دنیا به عنوان مکانی پست و رنج‌آور، متمرکز می‌کند. به این ترتیب پتانسیل فکری و توانایی درون‌گری خود را هدر می‌دهند، صرفاً به مشکلات و مصائب خود توجه می‌کنند و بدون تلاش برای یافتن راه‌حل مغلوب این مشکلات می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
مقدمه
من چه کسی هستم؟
پیشگفتار
بخش اول: عزت نفس و اعتماد به خویشتن
عزت نفس پایین
عزت نفس بالا
مثبت فکر کن، مثبت صحبت کن  و مثبت عمل کن
بخش دوم: تنهایی
چگونه به درک صدای سکوت برسیم؟
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صدای سکوت
نویسنده
مترجممیترا شاطری
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات106
زبانفارسی
شابک978-622-7857-20-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صدای سکوت

Darya Fakhari
۱۴۰۱/۸/۱۶
مطالبش خیلی جدید نبود اما در کل به نظرم تلنگر خوبی بود👌🏻 یکی از جمله‌های خیلی زیباش که بسیار قابل تامل بود این بود که فرد مناسب زمانی وارد زندگیمان خواهد شد که ما فرد مناسبی برای خودمان باشیم.
مستانه میرزایی
۱۴۰۱/۸/۶
کتاب خوبی بود ولی متاسفانه جملات سنگین بود یا روان ترجمه نشده بود
محمدرضا رنجبر
۱۴۰۲/۳/۲۶
دید جدیدی به زندگیم داد عاشق کتابخونی شدم ممنون کتابراه
زهرا حلمی ویشکاسوقه
۱۴۰۱/۹/۱۳
حتما بخونید این کتاب رو😍
Zahra shadkam
۱۴۰۱/۷/۲۸
زیبا و پر محتوا با تشکر
فرزانه لشکری
۱۴۰۱/۷/۲۳
خیلی جملات سنگین بود کاش ساده و روان
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صدای سکوت

برای دریافت کتاب صدای سکوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.