معرفی و دانلود کتاب صوتی اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز

عکس جلد کتاب صوتی اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز
قیمت:
۵۰۰۰۰ 25000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز

ترس از تأیید نشدن و موردپذیرش قرار نگرفتن می‌تواند زندگی آزاردهنده‌ای برای ما بسازد. مارک رکلاو نویسنده‌ی پرفروش آمازون در کتاب صوتی اول عاشق خودت باش راه‌کارهای مناسبی برای از بین بردن شک به خود، کمال‌گرایی و اضطراب پیشنهاد می‌دهد. با استفاده از ایده‌های او دیگر نیازی به تأیید دیگران نداریم. توصیه‌های نویسنده برای افزایش و بهبود عزت‌نفس در 30 روز طراحی شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش

عشق به خود و عزت‌نفس با هم رابطه‌ی مستقیم دارند. مارک رکلاو (Marc Reklau) در کتاب صوتی اول عاشق خودت باش (Love Yourself First) با تأکید بر اهمیت عزت‌نفس سعی می‌کند راه‌های غلبه بر اضطراب، تنش، حس ناامنی و عدم اعتمادبه‌نفس را آموزش دهد. عزت‌نفس بر تمام جنبه‌های زندگی ما تأثیر می‌گذارد؛ روابط ما با دیگران، سطح اعتمادبه‌نفس،‌ موفقیت حرفه‌ای، شادی و آرامش درونی تحت تأثیر میزان علاقه‌ای که به خودمان داریم تغییر می‌کند. کسی که حس خوبی به خود و توانایی‌هایش نداشته باشد نمی‌تواند از دیگران انتظار داشته باشد او را به رسمیت بشناسند. چنین فردی نمی‌تواند دیگران را دوست داشته باشد چراکه هیچ علاقه‌ای به خود ندارد.

بالا بردن عزت‌نفس بر تصمیم‌گیری‌های ما تأثیر عمیقی می‌گذارد. انگیزه‌های ما بر اساس تصوری که از خودمان داریم شکل گرفته و اهداف و عملکرد ما تابع باوری است که به خودمان داریم. برای مارک رکلاو تفاوت مهمی بین اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس وجود دارد. او اعتمادبه‌نفس را ناشی از عزت‌نفس می‌داند. تصوری که یک فرد از ارزش و توانایی‌های خود دارد، عزت‌نفس او را می‌سازد. عزت‌نفس احساسی است که فرد به خود دارد و بر روی جنبه‌های مختلف شخصیت او ازجمله اعتمادبه‌نفس تأثیر می‌گذارد. از نظر او اعتمادبه‌نفس معطوف به تصور ما از توانایی انجام یک کار خاص یا دست یافتن به هدفی مشخص است. کتاب صوتی اول عاشق خودت باش با کمک به بالا بردن عزت‌نفس یک فرد درواقع شرایط افزایش اعتمادبه‌نفس او را نیز مهیا می‌کند.

یکی از دلایل تنفر از خود و نداشتن عزت‌نفس خاطرات گذشته و تجربیاتی است که همواره به افراد هجوم می‌آورند. مارک رکلاو در کتاب صوتی اول عاشق خودت باش از امکان شروع دوباره سخن می‌گوید. اگر این افراد بتوانند تجربیات ناگوار گذشته را کنار گذاشته و از امروز آغاز کنند می‌توانند عزت‌نفس سالمی برای خود بسازند. از نظر او کسانی که هنوز خود را برای اشتباهات گذشته سرزنش می‌کنند باید از همین حالا برای تغییر عادت‌های خود اقدام کنند. آن‌ها باید صدای درونی خود را کنار گذاشته و با تکیه بر نکات مثبتی که از خود می‌دانند عاشق خود شوند.

وجود منتقدی درونی که همیشه تفکراتی منفی دارد باعث می‌شود ترسی فلج‌کننده نسبت به قضاوت‌های دیگران داشته باشیم. مارک رکلاو در کتاب صوتی اول عاشق خودت باش به ما یاد می‌دهد تا این منتقد درونی را کنار گذاشته و عزت‌نفس خود را بسازیم. اینکه بتوانیم بدون احساس گناه اشتباه کنیم و از این اشتباهات درس بگیریم از نکات مهمی است که توصیه‌های او به شنوندگان این کتاب صوتی هدیه می‌دهد.

باورهای مخربی وجود دارد که افراد به‌مرور دچار آن‌ها می‌شوند. کتاب صوتی اول عاشق خودت باش کمک می‌کند از این باورها خلاص شویم. جملاتی مانند «من قربانی هستم»، «من قدرت تصمیم‌گیری ندارم»، «من به‌اندازه‌ی کافی خوب نیستم» و «من لیاقت این دستاوردها را ندارم» صدای تفکر منفی درونی ما است. مارک رکلاو جمله‌های جدیدی پیشنهاد می‌کند تا تفکر منفی را با تفکر مثبت جایگزین کنیم. این شروع مسیر عشق ورزیدن به خود است. مرحله‌ی بعدی پذیرفتن اشتباهات، ‌ضعف‌ها و کاستی‌هایی است که در وجود ما قرار دارند.

مارک رکلاو در این کتاب صوتی ما را در مسیر پذیرفتن خود واقعی و دوست داشتن خودمان راهنمایی می‌کند. با به دست آوردن عزت‌نفس می‌توانیم اعتمادبه‌نفس بیشتر، روابط اجتماعی بهتر و آرامش درونی پررنگ‌تری داشته باشیم. کسی که پیش از هر چیز عاشق خود باشد می‌تواند احساسات، عقاید و باورهای خود را راحت‌تر بیان کند و تصویر دلخواه خود را بسازد.

کتاب اول عاشق خودت باش توسط فاطمه لطفی به فارسی ترجمه شده است. نسخه‌ی چاپی این کتاب را انتشارات یوشیتا در اختیار خوانندگان قرار داده و نسخه‌ی صوتی آن با همکاری استودیو نوار و صدای سحر بیرانوند تهیه و تولید شده است.

کتاب صوتی اول عاشق خودت باش برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که دوست دارند عادت‌های خود تخریبی را از بین ببرند و حس بهتری به خودشان داشته باشند می‌توانند از توصیه‌های این کتاب صوتی استفاده کنند. خوانندگان و شنوندگان کتاب‌های صوتی انگیزشی از مخاطب‌های این کتاب خواهند بود.

با مارک رکلاو بیشتر آشنا شویم

مارک رکلاو نویسنده، سخنران و مربی درزمینه‌ی موفقیت و خودسازی است. او اولین کتاب خود را در سال 2014 بعد از اخراج شدن از کار نوشت. موفقیت او در سخت‌ترین شرایط باعث شد به‌عنوان مثالی از عملی بودن راه‌کارها و توصیه‌هایش موردتوجه خوانندگان در سراسر جهان قرار بگیرد. کتاب‌های او به بیش از 15 زبان مختلف ترجمه شده است. «در 30 روز عادت‌هاتو تغییر بده و زندگیتو بساز» و «مینیمالیست شاد» از کتاب‌های مارک رکلاو است که به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی اول عاشق خودت باش می‌شنویم

عزت‌نفس واقعی را با نگرش و رفتار مردمی که خودشیفته، خودخواه و مغرور هستند، اشتباه نگیرید. این‌ها نشانه‌های عزت‌نفس نیست، بلکه نشانه کمبود آن است و به آن عزت‌نفس ساختگی یا عزت‌نفس کاذب گفته می‌شود. عزت‌نفس کاذب فقط تظاهر به خودباوری دارد و عزت‌نفسی است که حقیقت ندارد. در این افراد توهم داشتن خصوصیات عزت‌نفس وافعی بیش از دیگر افراد است.

اما همه‌ی ما این را می‌دانیم. کسی که با خودنمایی وارد اتاق می‌شود، لاق می‌زند، مانند ملکه‌ها رفتار می‌کند، احتمالا اعتماد‌به‌نفس بالایی ندارد. درواقع، این رفتار دقیقا برعکس عزت‌نفس سالم است. افراد با عزت‌نفس بالا، تواضع بیشتری دارند و مدام خودنمایی نمی‌کنند.

هدف واقعی افراد دارای عزت‌نفس کاذب این است که در مقابل کاهش اضطراب «اشتباه و آسیب‌پذیری» از خودشان محافظت کنند و حس امنیت کاذب را به وجود بیاورند و بنابراین، نیازهای عزت‌نفس واقعی را کاهش می‌دهند.

به‌طور کلی، افرادی که دارای عزت‌نفس کاذب هستند، برای خودشان -و دیگران- طبق دستاورد و داشته‌هایشان ارزش قائل هستند و برای شخصیت واقعیت وجودی آن‌ها ارزش قائل نیستند. عزت‌نفس واقعی بر روی واقعیت بنا شده است؛ در عملکرد واقعی، در موفقیت واقعی و در تمرین واقعی. بله -احتمالا شاهد آمدن آن بودید- عزت‌نفس واقعی نتیجه تلاش و سخت‌کوشی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
6 دقیقه
مقدمه
36 دقیقه
بخش اول: شما صاحب‌اختیار هستید
34 دقیقه
بخش دوم: عملکرد درونی
30 دقیقه
بخش سوم: شخصیت واقعی خودتان باشید
38 دقیقه
بخش چهارم: شادی یک انتخاب است
28 دقیقه
بخش پنجم: قدرت تمرکز
32 دقیقه
بخش ششم: جسم و ذهن
35 دقیقه
بخش هفتم: در زمان حال زندگی کنید
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز
نویسنده
مترجمفاطمه لطفی
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰۰ 25000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اول عاشق خودت باش

میثم ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۱۰
اعتقاد قلبی من این است که تمام دنیا بر مبنای عشق بنا شده است، عشق خالق به مخلوق، عشق پدر به فرزند، عشق مادر به فرزند، عشق به همسر، عشق به دوست، عشق به همسایه، عشق به حیوانات، عشق به طبیعت و هزاران عشق دیگر که ما را احاطه کرده است و در این دنیای شلوغ که هر لحظه مجبوریم یک نقاب بر چهره بزینم و عاشق و کسی یا چیزی باشیم به ندرت پیش می‌آید که بدون نقاب به خودمان بیاندیشیم به خود عشق بورزیم، به خودی عشق بورزیم که اشرف مخلوقات است و ما تنها یکبار فرصت زیستن و زندگی کردن داریم. به آنچه گفتم فکر کنید و سعی کنید کمی برای خودتان وقت بگذارید و از با خودتان بودن لذت ببرید، برای خود هدیه بخرید، خودتان را به بهترین رستوران دعوت کنید و برای خود سنگ تمام بگذارید. شما یک موجود لی نظیر هستید و احتمال اینکه شخصی با مشخصات شما مجدد زندگی کند یک به سی و دو میلیارد است، بله درست متوجه شدید خود شما مهم و بی نظیر هستید. پس عاشق خودتان باشید تا بتوانید دیگران را هم بهتر پوست بدارید.
مریم کریمی
۱۴۰۲/۵/۱۴
این کتاب بسیار عاقلانه اتتخاب شده برای کسانیکه میتونن از زندگی بیشتر لذت ببرن ولی نمیدونن چطوری عشق به خود یکی از مقدس‌ترین کارهایی ست که هر شخصی میتونه برای خودش انجام بده و وقتی خودش تکمیل شد اونو به عزیرانش منتقل کنه بدون عاشق خود بودن و بدون وقتی برای خود قایل نشدن و اهمیت ندادن به خود نمیتونیم این کارها را برای عزیزانمون انجام بدیم و از طرفی از اونا انتظار عشق و اهمیت دادن به خودمون را داشته باشیم، این کتاب اگ به مطالب و آموزه‌ای که داره اهمیت بدید و انجام بدید توصیه میکنم حتما تهیه کنید ولی اگ فقط میخوایید مطالعه ش کنید و بکار بردن مطالبش رو بزارید برای بعد از خوندن یک کتاب دیگه یا بعدا اگ نگیرید چون ما در صورتی میتونیم از یک اموزش نتیحه بگیریم که اونو عملی کنیم وگرنه فراموش میشه و به انباشت اطلاعات دیگه مون افزوده خواهد شد.
زینب جعفری
۱۴۰۲/۹/۱۱
فوق العاده کتاب خوبی بود. من خیلی خوشم اومد. البته نکات منفی کتاب رو باید بگم که فصل‌های اولش یه مقدار حوصله سر بر بود و دوم اینکه اهنگ اخر هر فصل خیلی طولانی بود و صدای گوینده بهتر بود بلندتر باشد چون کتاب صوتی برای اینه که ادم هنگامی که مشغول به کار دیگه‌ای است هم کتابی گوش بدهد اما انقدر صدای کم گوینده بود که صدای کم محیط و یا اندکی فاصله از گوشی باعث میشد که نشود صدا را شنید. از خوبی‌های کتاب بگم که صحبت‌های گوینده خیلی قشنگ و دلنشین بود و باعث میشد که ادم روی کتاب تمرکز کند و متن کتاب هم خیلی قشنگ بود. من واقعا به این کتاب نیاز داشتم. اینکه ادم خودش باعث حال خوب میشود و لبخند زدن حتی به زور چقدر تاثیر دارد و از همه مهم تر این که تمام احساسات حسادت و عدم اعتمادبه نفس از مقایسه میاید و هر چقدر هم ادم پیشرفت کند باز هم افرادی هستند که در مقایسه با ادم در موقعیت بهتری باشند و مشکل شرایط ما نیست بلکه عمل مقایسه است که باعث میشود اعتماد به نفس ادم را خدشه دار کند. واقعا به همه این کتاب رو توصیه میکنم
Majid Amani
۱۴۰۲/۱/۲۵
اگه میخواهید راهکارها کاملاً در ذهنتون بشینن و راهکارهای بیشتری رو در زندگیتون پیاده سازی کنین هم نسخه چاپی این کتابو خریداری کنیدُ بخونید و همون مقداری که در طولِ کتابو مطالعه کردین به نسخه صوتیش هم در همون مقدار گوش بدین اینطوری هم بهتر مطالبو درک میکنین و هم راهکارها برای وارد کردن در زندگیتون شفاف تر در دسترستون هستن
به امیدِ موفقیتِ همه‌ی ما
سهیل قهرمانی
۱۴۰۲/۹/۲
نقد کتاب: کتاب مارک رکلاو در مورد عزیت نفس یک اثر فوق‌العاده است. نگاه شما به نفسانی، عزت نفس و رشد فردی را تغییر خواهد داد. نویسنده با سادگی و روانی، نکات بسیار ارزشمندی را درباره تقویت عزت نفس در برابر تحقیر و نگرانی‌های روزمره آموزش می‌دهد. این کتاب سبکی بسیار قابل فهم و قابل استفاده دارد و به و توصیه می‌شود هر کسی که به دنبال رشد فردی بهبود روحی خود است. مارک رکلاو با برخورداری از تخصص خود، خواننده را به سمت یافتن عزت نفس اصیل و پایدار هدایت می‌کند. در کل، این کتاب یک منبع ارزشمند برای رشد فردی و شناخت بهتر خود است.
Simin Moradmand
۱۴۰۲/۶/۴
کتاب خوبی بود و کمک کرد که مشکلات خودم بشناسم و راه حل‌هایی پیشنهاد کرد. اگر چه خیلی از پیشنهادات کاربردی نبود ولی خیلی‌ها هم کاربردی بود مثلا خودتون به اندازه دوست صمیمی تون دوست داشته باشید و نسبت به خودتون همون رفتاری کنید که با دوست صمیمی در شرایط شکست میکنید نه اینکه فقط خودتون سرزنش کنید. لحن
تنها مشکل گوینده هست، تن صدا و روان خوانی خوب داره فقط خیلی توی حس میره که انگار داره تئاتر بازی میکنه مثلا با صدای بلند یه دفعه حرف میزنه که بنظرم برای خواندن کتاب این لحن اصلا مناسب نیست.
مبین سعیدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
خوندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم به کسانی که میخواهند اعتماد به نفسشون رو بالا ببرند. این کتاب به ما یاد میده چه طور به خودمون احترام بگذاریم و در پی ان اعتماد به نفس بالا میره بعضی جملاتش خیلی خوبند مثلا این که دروغ‌های کوچیک که میگویم در ضمیر ناخودآگاه خودمون رو‌ بزدل تصور می‌کنیم ‌. یا این که با برای رابطه هرکس خودتون رو خرد نکنید و چارچوب‌های منطقیتون رو اعمال کنید. اگر از حرف زدن کسی خوشتون نمیاد محترمانه بگویید با من این طور صحبت نکن. در کل گوش بدید و لذت ببرید صدای راوی عالی
معصومه مولایی
۱۴۰۲/۳/۳۱
کتاب بسیار خوبی هست پیشنهاد می‌کنم همه کتاب را به یکبار نخوانید
هر روز یک بخش را مطالعه کنید
اگر امکانش را دارید نکته برداری کنید چون بسیار فرار است و زود فراموشتان می‌شود
برای دانستن هر فصل این کتاب من چندین جلسه کلاس شرکت کردم ولی این کتاب خلاصه مفیدی از همه کلاس‌های خودسازی است اگر حتی نصف گفته‌های کتاب را بکار ببندید خوشبختی را احساس خواهید کرد
پريسا
۱۴۰۲/۲/۱۰
سلام ودرود 😊 به خوانندگان شنوندگان کتاب عاشق خودت باش هزاربار گوش بدی کمه واقعا این کتاب واقعیت رو روایت میکنه منکه از خودم نا امید بودم ولی الان عاشق خودم شدم وبرای خودم وقت بیشتری میزارممم زندگیم زیر رو شد ممنونم
مهدی حیدری
۱۴۰۲/۸/۱۵
از نویسنده این کتاب به خاطر همه تمرینات و توصیه‌های خوبش تشکر میکنم و همچنین از گوینده عزیز، اما فکر می‌کنم نویسنده نتونسته به خوبی اهمیت و تاثیر تمرینات رو توضیح بده تا به راحتی از اونها رد نشیم. من تمرینات و توصیه‌های این کتاب رو در دوره عزت نفس سورن حسینی دیدم فرق اون با این کتاب این بود که بر انجام تمرینات توصیه شدید کرده بود و یک سری تمرینات جدا (بهتر) داده بود و حقایق تلخ زندگی رو گفته بود
سودابه فرجزاده
۱۴۰۲/۵/۱۴
این کتاب در مورد تمام چیزهاییکه ما در طول روز یا اونها مواجه هستیم و گاهلأ در حل آن عاجزیم صحبت میکنه، من این کتاب رو خیلی دوست داشتم و خواندنش رو توصیه میکنم و می‌تونم بگم که این کتاب مجموعه کاملی از تمام کتابهای موفقیته که با بیان شیوای گوینده روایت شده و به نظر من باید چندین بار اونو خواند و قطعأ بکار بست تا به نتیجه رسید موفق باشید
Hamed z
۱۴۰۳/۱/۲۵
کتاب نکات واقعا مفیدی رو برای داشتن یه زندگی بهتر و پیشگیری از بروز بسیاری از مشکلات تو زندگی ارائه میکنه اون هم به زبانی ساده و کاملا قابل فهم. البته بعضی نکات ممکنه برای بعضی افراد تکراری باشه اما مرور همون‌ها هم مفید هست چون همیشه نیاز به یادآوری داریم‌.
موزیک ملایم و آرامشبخش و عالی و همینطور صدا و نحوه بیان گوینده عالی و اثرگذار هست.
ali askari
۱۴۰۲/۳/۲۳
عزت نفس خیلی ریشه داره و کتاب خیلی خوبی بود اما بنظرم اگر میبینید به نقط حساسی رسیدید یک روانشناس خوب خیلی بیشتر میتونه کمکتون کنه من خودم بعد از اینکه فهمیدم مشکلم بزرگتر از کتاب هست شیراز به یک کیلینیک روانکاوی مراجع کردم و خیلی از اتفاقات توی کتاب بصورت اوتومات ولی با گذر زمان داره اتفاق میفته
مانیا حسینی پارسا
۱۴۰۲/۵/۱۸
در عین حال که کتاب زبان ساده و روانی داره و اما فقط با گوش دادن نمیشه به یه راه حل برای عشق ورزیدن به خودمون بهره ببریم باید این مطالب رو به صورت عمقی توی ذهنمون بسپاریم و ازش بهره ببریم در ضمن اینکه کتاب بسیار مفیدی هست گوینده هم صدای شیوا و دلنشینی برای جذب مطالب دارن که بی تاثیر نیست
امید آذرآیین
۱۴۰۲/۲/۱۵
سلام این کتاب اول از همه کمک میکنه که منبع هرکاری برمیگرده به خود شخص و اینکه داره به ما میفهمونه که برا انجام دادن هر کاری اصلا نباید به اینکه دیگران چه دیدگاهی در مورد تو دارن رو فکر کرد و... خلاصه اینکه فوق العاده کتاب عالی هستش...
مشاهده همه نظرات 213

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اول عاشق خودت باش

برای دریافت کتاب صوتی اول عاشق خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.