معرفی و دانلود کتاب صلح با خود

عکس جلد کتاب صلح با خود
قیمت:
۱۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صلح با خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صلح با خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صلح با خود

کتاب صلح با خود، نوشته‌ی صدیقه آدینه، از اهمیت عزت‌نفس در رشد فردی و اجتماعی برایمان می‌گوید. به باور نویسنده، اگر افراد به توانایی‌ها و قدرت خود ایمان داشته باشند، می‌توانند تحولات مهمی در سطح جهانی ایجاد کنند. باید توجه داشت که همه‌چیز از درون نشأت می‌گیرد و لازمه‌ی تحقق صلح جهانی، دوستی با خویشتن است. او درنهایت خوانندگان کتاب را راهنمایی می‌کند تا با بهبود مهارت خودباوری، زندگی و جهان بهتری را بسازند.

درباره‌ی کتاب صلح با خود

عزت‌نفس، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی به شمار می‌آید که می‌تواند دیدگاه و عملکرد افراد را تحت تأثیر قرار بدهد. به همین خاطر صدیقه آدینه در کتاب صلح با خود، به سراغ این مبحث رفته تا با تشریح آن، خوانندگان را به سمت پیشرفت‌های شخصی و شغلی سوق دهد.

تقویت عزت‌نفس، رشد فردی را به‌ همراه دارد و به افراد کمک می‌کند تا از عشق‌ورزی به خویشتن غافل نشوند. بی‌تردید چنین پیشرفتی در مقیاس بزرگ‌تر هم تأثیرگذار خواهد بود و می‌تواند دنیا را متحول کند. باید توجه داشت که توانایی بشر برای متحول کردن دنیا، خارق‌العاده به نظر می‌رسد اما لازمه‌ی چنین تحولی، صلح درونی است. اگر افراد بتوانند دوستی پایداری با خود برقرار کنند، بی‌تردید قادرند که صلح جهانی را هم رقم بزنند. بنابراین، کافی‌ست که هر کس قدمی در این راستا بردارد. کتاب صلح با خود، منبع جامعی است که علاقه‌مندان را برای رسیدن به اهداف متعالی هدایت می‌کند. این کتاب توضیح می‌دهد که عزت‌نفس، چه مزایایی به‌ همراه دارد و چه اثرات مفیدی به‌ جا می‌گذارد.

صدیقه آدینه باور دارد که صلح درونی، هسته‌ی مرکزی اهداف والا و برترین درجه‌ی رشد شخصیتی است. در نتیجه، نمی‌توان اهمیت و جایگاه عزت‌نفس را در زندگی فردی و اجتماعی انکار کرد. در این میان، باور داشتن به توانایی‌های فردی باعث می‌شود تا دیگران هم به شما ایمان بیاورند. خلاف این نکته هم کاملاً صدق می‌کند. اگر افراد توانایی‌های خود را نشناسند، نمی‌توانند توقع داشته باشند که دیگران عملکرد آن‌ها را تحسین کنند.

کتاب حاضر، همان‌طور که از عنوانش پیداست، درباره‌ی توجه و دوست داشتن نگاشته شده و به مخاطبانش یاد می‌دهد که چگونه می‌توان به خود عشق ورزید و از این طریق، با کائنات هماهنگ شد. زیرا انسان‌ها باید برای ادامه‌ی حیات، توانایی سازگاری با طبیعت را داشته باشند. خودباوری یکی از راهکارهایی است که در این عرصه مفید واقع می‌شود. بر این اساس، نویسنده به خوانندگان توصیه می‌کند که با پرورش جریانات درونی، دستاوردهای بزرگ و ارزنده‌ای کسب کنند.

از آن‌جا که کتاب صلح با خود، ابزاری است برای ایجاد تحولات درونی مثبت، به مخاطبان کمک می‌کند تا مرحله‌به‌مرحله به پیشرفت نزدیک‌تر شوند و زندگی شادتر و صلح‌آمیزتری را تجربه کنند. شایان ذکر است که مطالعه‌ی کتاب پیش‌رو دستاوردهایی نظیر توانمندی، بروز خلاقیت، روحیه‌ی استوار برای حرکت به سمت اهداف و آرامش درونی را به‌ همراه دارد. اثر حاضر توسط انتشارات یوحنا منتشر شده.

کتاب صلح با خود برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صلح با خود به تمام کسانی که قصد دارند با تقویت عزت‌نفس، زندگی خود را به سمت‌وسوی بهتری سوق دهند و افرادی که رویای صلح جهانی را در سر می‌پرورانند، توصیه می‌شود.

با صدیقه آدینه بیشتر آشنا شویم

صدیقه آدینه، از نویسندگان موفق ایرانی است که در سال 1361 متولد شده. آثار او در حوزه‌ی کتاب‌های موفقیت و توسعه‌ی فردی به نگارش درآمده‌اند. کتاب «دنیای من در دستان من است» از بهترین آثار این نویسنده به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب صلح با خود می‌خوانیم

گاهی عزیزان فرد با برانگیختن احساس دلسوزی و غمخواری در فرد باعث ایجاد احساس گناه در او می‌شوند. مثلاً مادرش به او می‌گوید: من فقط به‌خاطر تو پدرت را تحمل می‌کنم و تن به این زندگی خفت‌بار می‌دهم. یا پدرت به‌خاطر زحمت‌های فراوانی که برای شما کشیده‌است این‌گونه پیر و ازکارافتاده شده‌است. او در نتیجه احساس غمخواری که نسبت به اطرافیانش دارد و برای نشان‌دادن عشق و محبت خود نسبت‌به آن‌ها، دچار احساس گناه می‌شود و حتی مجبور می‌شود این احساس را بارها و بارها بر زبان بیاورد و چهره خود را غمخوار نشان دهد تا کمی از زحمت آن‌ها را جبران کند و با آن‌ها هم‌دردی کند.

هرگونه عمل و رفتاری که به‌غلط از انسان سر می‌زند، فقط یک عکس‌العمل در برابر شرایط بیرونی است. این عکس‌العمل از احساسات درونی انسان نشئت گرفته‌است. مثلاً اگر فردی مدام عصبانی می‌شود و کلمات غیراخلاقی بر زبان می‌آورد و دیگران را از خود می‌رنجاند، پس‌از فروکش کردن عصبانیتش به خودخوری می‌پردازد، خود را لعن و نفرین می‌کند که چرا دوباره عصبانی شد، خود را سرزنش می‌کند که چرا دیگران را می‌رنجاند، با خودش قهر می‌کند، سرش را به دیوار می‌کوبد، حرص می‌خورد، غصه می‌خورد و حاضر نمی‌شود این موجود خشن و بی‌ملاحظه را ببخشد. از خود متنفر می‌شود. دیگر دوست ندارد خودش را در آینه ببیند.

موقع مسواک زدن، سرش را پایین می‌اندازد تا آن موجود وحشتناک را در آینه نبیند. از خودش عصبانی است. شب‌ها با عصبانیت و دلخوری نسبت‌به خودش به خواب می‌رود و صبح که بیدار می‌شود آن‌قدر از دست خود دلخور و ناراحت است که دوست ندارد، این موجود بی‌رحم را با خودش یدک بکشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صلح با خود
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات یوحنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات226
زبانفارسی
شابک978-622-5317-00-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صلح با خود

🌸شاه صنم 🌸
۱۴۰۲/۲/۷
این کتاب به خودشناسی من کمک کرد. بسیاری از ویژگی‌های اخلاقی که من آن‌ها را نقطه قوت شخصیت خود می‌دانستم، در حقیقت نقطه ضعفم بودند. مثل فداکاری کردن برای دیگران. با این کتاب، من جنبه‌های مختلف شخصیت خودم را بررسی کردم و سعی در بهبود شخصیت خودم دارم ‌. دقیقاً معنی صلح با خود را، با عملی کردن این حس آموزه‌های کتاب، تونستم کنم. که به قول نویسنده بالاترین درجه رشد شخصیتی رسیدن به صلح با خود است که آن را برای همه شما دوستان عزیزم که می‌خواهید این کتاب را مطالعه کنید، آرزو می‌کنم.
محمد رضا نجفی
۱۴۰۲/۴/۲۷
با عرض سلام وخدا قوت خدمت دوستان خوبم در کتابراه بابت این همه کتابهای خوبی که برای ما فراهم میکنند خدا خیرتون بده و بعد از خواهر خوبم خانوم صدیقه آدینه با این کتاب فوق العاده عالیشون که من با خوندن کتابشون حس خیلی خوبی بهم دست داد وازشون در خواست دارم تا باز هم از این کتاب‌ها برامون بنویسند من که از خوندن این کتاب لذت بردم حال منو خوب کرد کتاب خوب رو باید بارها خوند... سپاسگزارم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صلح با خود

برای دریافت کتاب صلح با خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.