معرفی و دانلود کتاب لمس رویا

عکس جلد کتاب لمس رویا
قیمت:
19900 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لمس رویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لمس رویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لمس رویا

کتاب لمس رویا، نوشته‌ی صدیقه آدینه، درمورد روش‌های تبدیل رویا به واقعیت با ما سخن می‌گوید. به باور نویسنده، انسان‌ها مسئول شرایط زندگی خود هستند. در نتیجه، نارضایتی‌ها را نباید با بهانه‌های مختلف توجیه کرد؛ زیرا افراد این قابلیت را دارند که زندگی دلخواه خود را بسازند و موفقیت و خوشبختی را تجربه کنند. او رهروان مسیر خودسازی را راهنمایی می‌کند تا در این راه قدم بردارند و رویاهای خود را به زندگی روزمره‌شان تبدیل کنند.

درباره‌ی کتاب لمس رویا

آگاهی، تمامی جنبه‌های زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به همین خاطر نمی‌توان اهمیت آن را نادیده انگاشت. صدیقه آدینه در کتاب لمس رویا، به افرادی که مشتاق هستند به بالاترین درجه‌ی آگاهی دست پیدا کنند، کمک می‌کند تا مسیر درست را پیش بگیرند. دستاورد مطالعه‌ی کتاب حاضر، هماهنگی با جهان هستی، تقویت روحیه‌ی عشق‌ورزی و سپاس‌گزاری است و در نهایت، سبب می‌شود تا خواننده، طعم رسیدن به رویاهایش را بچشد.

اگر افراد به استقبال آگاهی بروند، نعمت‌های الهی به زندگی آنان راه می‌یابد و تحولاتی بنیادین را ایجاد می‌کند. آموزه‌هایی که صدیقه آدینه در کتاب پیش‌رو مطرح نموده، نقش پررنگی در آگاهی‌بخشی و سعادت افراد دارند. لازمه‌ی دستیابی به چنین موقعیتی، پیروی تمام‌وکمال از توصیه‌های نویسنده است.

به باور مؤلف، زندگی هر کسی توسط خواسته‌ها و عملکرد خودش شکل می‌گیرد. در نتیجه، این امکان برای همه فراهم است تا بهترین‌ها را برای خود رقم بزنند. اما مسئله اینجاست که عمده‌ی مردم از وجود چنین امکانی آگاه نیستند. کتاب لمس رویا این دسته از افراد را راهنمایی می‌کند تا دنیای دلخواه خود را بسازند و از زندگی کردن لذت ببرند. او در ادامه توضیح می‌دهد وقت آن رسیده که انسان‌ها با واقعیت‌های دنیا روبه‌رو شوند و بی‌تردید اولین قدم در این راستا، پذیرش این مسئله است که زندگی، حاصل تلاش‌ است و می‌تواند مطابق با خواسته‌ی افراد تغییر کند.

واقعیت این است که هیچ کارفرما، پدر و مادر یا شرایطی را نباید برای نرسیدن به خواسته‌ها مقصر دانست. کتاب لمس رویا بیان می‌کند که هر انسانی مدیریت زندگی خود را به‌ عهده دارد و می‌تواند جهانی بسازد که در آن، آرامش و شادی را تجربه کند. خوشبختی، موفقیت، رضایت‌مندی، ثروت و هزاران دستاورد ارزنده‌ی دیگر، همگی نتیجه‌ی تلاش‌های فردی‌اند. بنابراین، اگر کسی موفق به‌ نظر می‌رسد، بدون شک به این خاطر است که آگاهانه در مسیر موفقیت قدم برداشته. با این اوصاف، همه‌ی افراد می‌توانند شیوه‌ی زندگی خود را متحول کنند.

به مخاطبان این اثر پیشنهاد می‌کنیم پیش از آغاز مطالعه‌، کتاب «دنیای من در دستان من است» را نیز بخوانند. صدیقه آدینه در این کتاب 5 مرحله‌ برای رسیدن به خواسته‌ها را مطرح کرده که مطالعه‌ی آن‌ها موجب می‌شود خواننده با آمادگی کامل به سراغ کتاب لمس رویا برود.

چگونگی دستیابی به آرزوها، تبدیل نیاز به بی‌نیازی، رسیدن به آرامش، سپاسگزاری و فواید آن و همچنین چگونگی لذت بردن از زمان حال، شماری از مباحثی‌ هستند که در اثر حاضر مورد بررسی قرار گرفته‌‌اند. کتابی که پیش رو دارید، توسط انتشارات یوحنا منتشر شده است.

کتاب لمس رویا برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب لمس رویا به افرادی که مایلند رویاهای خود را به واقعیت بدل کنند و جهان دلخواه خود را بسازند، توصیه می‌شود.

با صدیقه آدینه بیشتر آشنا شویم

صدیقه آدینه، نویسنده‌ی ایرانی‌ست که در سال 1361 به دنیا آمده. آثار او غالباً از نوع کتاب‌های موفقیت و توسعه‌ی فردی به شمار می‌روند. کتاب دنیای من در دستان من است از دیگر آثار این نویسنده محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب لمس رویا می‌خوانیم

ما آگاهی مطلق هستیم و در جهانی آگاه زندگی می‌کنیم. تمام موجودات این جهان دارای آگاهی هستند. هرچقدر که ما با این آگاهی جمعی که در جهان حکم‌فرماست، هماهنگ‌تر شویم، بیشتر می‌توانیم از کائنات آگاه جهانمان به نفع خودمان استفاده کنیم. این آگاهی ذات حقیقی تمام موجودات جهان است. هیچ چیز در این جهان تصادفی آفریده نشده، هرچیز در جای صحیح خودش قرار دارد. هر موجودی آگاهی ذاتی خود را دنبال می‌کند و با کمک این آگاهی مسیر تکامل خود را سیر می‌کند و هدایت می‌شود.

برای هم‌سو شدن با موج آگاهی این جهان هستی، باید خود را با منبع جهان هستی، یعنی خداوند، هماهنگ کنیم. هرچقدر که بتوانیم به مدار‌های نزدیک‌تر به مرکز برویم، به هماهنگی با منبع جهان هستی، یعنی خداوند، می‌رسیم. برای حرکت در مسیر آگاهی باید هم‌فرکانس با منبع جهان هستی، یعنی خداوند، باشد. در حقیقت حرکت در مسیر آگاهی و هماهنگی با منبع جهان هستی ما را به خواسته‌هایی می‌رساند. ما در هر لحظه، ممکن است در مدار خاصی باشیم، ولی حتی اگر در دورترین مدار از مرکز قرار گرفته باشیم، جای نگرانی نیست، چون این قدرت را داریم که خود را به مدارهای نزدیک و نزدیک‌تر به مرکز برسانیم.

پس اصلاً مهم نیست که اکنون در کدام مدار قرار داریم، فقط مهم این است که ما خواهان حرکت به سوی مرکز این مدار‌ها باشیم. آن‌گاه خود مسیر آگاهی، ما را به سمت خود هدایت می‌کند و مسیر را قدم‌به‌قدم به ما نشان می‌دهد. همان‌طور که قبلاً گفتم، تنها راه حرکت کردن در این مدار‌ها تغییر فرکانس وجودی‌مان است. وقتی از فرکانس وجودی خود مطلع می‌شوید، وقتی به عنوان یک نظاره‌گر ماهر خود را رصد می‌کنید و پی به احساسات حقیقی خود می‌برید، نیمی از راه را طی کرده‌اید. این شناخت بسیار باارزش است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لمس رویا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات یوحنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات174
زبانفارسی
شابک978-622-7409-83-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
19900 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لمس رویا

🌸شاه صنم 🌸
۱۴۰۲/۲/۷
آموزه‌های این کتاب مرا با بزرگترین و کارآمدترین آگاهی کائنات یعنی خالق بودن خودم در خلق دنیایی دوست داشتنی خودم در همه زمینه‌ها آشنا کرد ‌. به من آموخت که چگونه با خواسته‌هایی که عمری آن‌ها را آرزو‌های محال و دست نیافتنی می‌دانستم هم فرکانس شوم. و در مدار خواسته هایم قرار بگیرم و آن‌ها را در دنیای خود حقیقتا لمس کنم. من از نویسنده این کتاب به خاطر چنین آگاهی بی نظیر و نابی سپاسگزارم 🙏
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب لمس رویا

برای دریافت کتاب لمس رویا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.