معرفی و دانلود کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید

عکس جلد کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید
قیمت:
۳۹۰۰۰ ۱۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید

کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید، نوشته‌ی پل انگون، حاوی مجموعه‌ای از سؤالات بسیار مهم و اساسی‌ست که هر فردی در بازه‌ی بین بیست تا سی سالگی باید از خود بپرسد. این سؤالات حوزه‌هایی چون روابط، ازدواج، شبکه‌های اجتماعی و مواجهه با ترس و اضطراب را دربرمی‌گیرند و کمتر کسی آن‌ها را با صدای بلند از خود می‌پرسد.

درباره‌ی کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید

بسیاری از افراد احساس می‌کنند دهه‌ی بیست سالگی بهترین دهه‌ی زندگی‌شان خواهد بود ولی بعد از اینکه با واقعیت‌های زندگی در این دهه مواجه می‌شوند، احساس می‌کنند زندگی‌شان هدفی ندارد و حتی انگیزه‌ای برای به پیش بردن آن ندارند. پل انگون (Paul Angone) در کتاب 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید (101 Questions You Need to Ask in Your Twenties) برای کم کردن همین حس گم‌گشتگی و بی‌هدفی، مجموعه‌ای از سؤالات را گردآوری کرده که بتوانند راهنمایی برای گذر از این دهه‌ی حساسِ زندگی باشند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید

نکته‌ی بسیار مهمی که پل انگون در این کتاب به آن اشاره می‌کند این است که زندگی، یک بازی انتظار نیست. بسیاری از افراد منتظرند دوران مدرسه و پس از آن دانشگاه تمام شود و روز خاص و مشخصی فرا برسد و زندگی خود را شروع کنند. این افراد که همیشه منتظرند مرحله‌ای از زندگی، یک سال، یک ماه، یک هفته، تمام شود، قادر نیستند در حال حاضر زندگی کنند. درحالی‌که زندگی تغییری ناگهانی از یک مرحله به مرحله‌ی دیگر نیست و ما همیشه در حال گذر و انتقال از مرحله‌ای به مرحله‌ی دیگر و از مقصدی به مقصد دیگر هستیم. دهه‌ی بیست سالگی، در حقیقت دهه‌ایست که در آن افراد باید سازگاری و تغییر را فرا بگیرند و رشد کنند.

پل انگون در ادامه به اهمیت این نکته می‌پردازد که تک‌تک ما، به علت تجارب، محیط، تربیت و شخصیت خاصی که داریم متفاوت با دیگران هستیم. به همین علت، بهتر است به جای اینکه پاسخ‌های دیگران را در زندگی دنبال کنیم، به‌دنبال پرسیدن سؤالات خودمان باشیم تا بتوانیم جواب‌های منحصربه‌فرد و مناسبی پیدا کنیم.

لحن شاد و فروتنانه‌ی کتاب، نشان از تجارب فراوان پل انگون دارد و او با صداقت و نگاهی امیدوارانه، سؤالات تأمّل‌برانگیزش را می‌پرسد. نثر صمیمی‌ای که در کتاب به کار گرفته شده، خواندن آن را شبیه به صحبت کردن با یک دوست کرده است و نکات ظریفی که پل انگون به آن‌ها اشاره می‌کند، شما را می‌خنداند.

کتاب 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید توسط زهره بی آزار ترجمه شده و انتشارات آتیسا آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب توسط نشر صوتی رمانو و به گویندگی امیررضا علی زاده تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید

  • پل انگون با طنز، صمیمیت و حکمت همیشگی‌اش، درس‌ها و سؤال‌های اساسی‌ای که باید از خود در دوران بیست سالگی، سی سالگی و بعد از آن بپرسیم را بیان می‌کند. (جنی بلیک، نویسنده)

  • پل انگون 101 سؤال بسیار سختی که حتی نمی‌دانستید به آن‌ها نیاز دارید را مانند آب سرد به صورت شما می‌پاشد. (دنی روبین، نویسنده)

  • من همیشه از خودم می‌پرسم اگر این کتاب زودتر به دستم رسیده بود، چقدر خودم را زودتر می‌شناختم و تصمیمات بهتری در زندگی، روابط و کار می‌گرفتم. (جنی فاس، استراتژیست شغلی)

  • نمی‌توانم فرد بیست و اندی ساله‌ای را تصور کنم که از داشتن این کتاب سود نبرد. (مولی بِک، نویسنده)

  • اگر می‌خواهید در بیست سالگی خود فقط یک کتاب بخوانید (که البته امیدوار هستم کتاب‌های بیشتری مطالعه کنید) بهتر است فقط همین کتاب را بخوانید. (جِف گوینز، نویسنده)

کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در دهه‌ی بیست سالگی و سی سالگی هستید و احساس می‌کنید هدف خود را در زندگی گم کرده‌اید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید می‌شنویم

سؤال 13: آیا به کسی اطلاع داده‌ام که به کجا می‌روم؟

فیلم 127 ساعت را دیده‌اید؟ فیلم فوق‌العاده‌ایست. این فیلم یک پیام تکان‌دهنده دارد و هشداری برای همه‌ی ماست که به ما می‌گوید باید مسائل را جدی بگیریم. اگر فیلم را ندیده‌اید، باید به شما بگویم جیمز فرانکو از ستارگان این فیلم است و نقش یک کوهنورد به نام آرون رالستون را بازی می‌کند. این کوهنورد در منطقه‌ای دورافتاده در یوتا، مشغول کوهنوردی‌ست که تخته‌سنگ بزرگی روی دستش می‌افتد و او را در همان جا زندانی می‌کند. رالستون در آن منطقه گرفتار می‌شود و با سرد شدن هوا و سخت‌تر شدن شرایط، به یک حقیقت تلخ پی می‌برد: «من به هیچ‌کس نگفتم کجا می‌روم». حالا هیچ‌کس نمی‌داند کجا به‌دنبال رالستون بگردد. هیچ‌کس برای نجات او نخواهد آمد. او کاملاً تنها مانده است. چرا که همیشه طوری زندگی کرده که گویی به هیچ‌کس نیاز نخواهد داشت.

لازم نیست ما هم حتماً یک کوهنورد مانند آرون رالستون باشیم تا این هشدارها را جدی بگیریم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
26 دقیقه
مقدمه
50 دقیقه
سؤال 1 تا 12
45 دقیقه
سؤال 13 تا 25
43 دقیقه
سؤال 26 تا 34
50 دقیقه
سؤال 35 تا 50
63 دقیقه
سؤال 51 تا 75
64 دقیقه
سؤال 76 تا 101

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید
نویسنده
مترجمزهره بی آزار
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۹۰۰۰ ۱۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید

محسن ستاری
۱۴۰۲/۹/۸
معمولا اون سوالهایی که در نوجوانی و اوایل جوانی باید بدانیم رو حدود شصت درصدشو بازگو میکنه و بیشتر به درد این گروه سنی میخوره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید

برای دریافت کتاب صوتی 101 سوالی که در دوران بیست سالگی باید از خود بپرسید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.