معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی Special English for psychology students

عکس جلد کتاب صوتی Special English for psychology students
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی Special English for psychology students و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی Special English for psychology students و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی Special English for psychology students

کتاب صوتی Special English for psychology students نوشته فرامرز آسنجرانی، مرتضی نجیمی و فرزانه نوازنی، اولین کتاب زبان تخصصی در قالب آموزشگاهی برای دانشجویان روانشناسی و مشاوره است.

این کتاب صوتی با لهجه آمریکایی برای شما می‌خواند. تمامی فصول، ساختاری شبیه مقاله دارند (فصل‌بندی فصول منطبق بر اصول مقاله‌نویسی است).

نسخه الکترونیکی مربوط به متن این کتاب نیز در کتابراه قرار دارد.

در بخشی از کتاب صوتی Special English for psychology students می‌شنوید:

The range is simply the difference between the highest and lowest scores in a distribution and is found by subtracting the lowest score from the highest score. This measure of variability gives the researcher only a limited amount of information, as data sets which are skewed towards a low score can have the same range as data sets which are skewed towards a high score, or those which cluster around some central score. The range is, however, useful as a rough guide to the variability demonstrated by a data set, as it tells the researcher how a particular score compares to the highest and lowest scores within a data set. For example, a student might find it useful to know whether his or her score was near the best or worst on an exam

فهرست مطالب کتاب صوتی

11 دقیقه
UNIT 1 Stanford marshmallow experiment
11 دقیقه
UNIT 2 Maslow's Hierarchy of Needs
12 دقیقه
UNIT 3 Bobo Doll Experiment
7 دقیقه
UNIT 4 The Stanford Prison Experiment
6 دقیقه
UNIT 5 Pavlov's Dogs
10 دقیقه
UNIT 6 Cognitive therapy
7 دقیقه
UNIT 7 Harlow’s Monkeys
8 دقیقه
UNIT 8 Operant Conditioning
8 دقیقه
UNIT 9 Piaget's Stages of Development
6 دقیقه
UNIT 10 Client-Centered Therapy
7 دقیقه
UNIT 11 GLASSER’S REALITY THERAPY
9 دقیقه
UNIT 12 Multiple intelligence
19 دقیقه
UNIT 13 The Psychological Disorders
15 دقیقه
UNIT 14 Autism
15 دقیقه
UNIT 15 Descriptive vs Inferential Statistics
7 دقیقه
UNIT 16 Research methods in psychology

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی Special English for psychology students
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات آریا نقش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی آموزش زبان، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی Special English for psychology students

Mahla Lotfinejad
۱۴۰۱/۵/۱۹
آزمایش standford prison فیلم سینمایی هم به همین نام اگر اشتباه نکنم داره که زیباست.... یک مورد منفی هم دیدم که صدای گوینده‌اش بود که از بوت استفاده کرده بودند نه شخص واقعی برای همین لمس و احساس کلمات سختی بود... انگار از Google translateکپی شده چون صدای گوینده یکپارچه به گوش مخاطب نمی‌رسد... یک که مورد عجیبی دیدم موارد بنیادی آزمایش بود که در دو فصل پایانی ذکر شده بود، در حالیکه باید در مقدمه یا ۲ فصل ابتدایی میبود... به نظرم بهتره هنگامی که متن شنیده میشود، به صورت نوشتاری هم دیده شود تا بهتر درک شود وکاربردی تر باشد... این کتاب صوتی شامل شانزده بخش هست زمانش کاملا مناسب هست...
میشه ازش به عنوان listening یا self study listening هم استفاده کرد...
Elen Sani
۱۴۰۰/۱/۳۰
گرچه دوست داشتم متن هم بود مى دیدم تا لغات جدید رو با اطمینان بیشتر یاد بگیرم اما واقعا هر چقدر براى لسنینگ متنى رو گوش بدیم کمه. انگلیسى رو باید مثل یک نوزاد که از بدو تولد مى شنوه اما متوجه نمیشه یاد گرفت. مدام باید گوش بدیم که حتى با ترکیب جملات و گرامر و جمله سازى هم بیشتر آشنا بشیم.
ترانه لطفی
۱۴۰۲/۱۰/۱
واقعا کتابی زیبا و جامع بود از گوش دادنش لذت بردم. بااون صدای رسایی که داری واقعا که دلچسپ بود برای من و توسط این کتاب میتونم لیسنینگ خود را تقویت ببخشم، انقدر کتاب خوب بود که من چند بار گوش کردم. مطالب جالبی داره و هم اینکه به تقویت زبان هم کمک می‌کنه.
بعضی‌ها نوشتند که گوینده مثل ربات میخونه، و
اما به نظرم گوینده به بهترین شکل این کتاب رو خوندن، چون با این سبک خوندن، باعث میشه کسایی که سطح زبان شون پایین یا مقدماتی هست برای اولین بار تمرین لیسینیگ می‌کنند، بتونند به خوبی متوجه بشن. تشکر از کتاب‌های خوب‌تان که به پخش و نشر میگیرید.
فرزاد مردانی نژاد
۱۳۹۸/۱/۲۳
سلام,کتابهای صوتی عالیند,تنها ایرادشون به نظرم اینه که ابتدا متنِ انگلیسی رو میخوانند بعد معنی میکنند,در صورتیکه اگر ابتدا متن فارسی گفته بشه بعد انگلیسیش گفته بشه بهتر یاد میگیریم.... 🙏🙏🙏🙏
KaMaL Ebrahimi
۱۴۰۱/۵/۱۲
کتاب خوبیه، هم در زمینه یادگیری زبان انگلیسی و هم برای نکات مربوط به روانشناسی، آزمایش standford prison فیلم سینمایی هم به همین نام اگر اشتباه نکنم داره که زیباست.
یک مورد منفی که دیدم صدای گوینده بود که از بوت استفاده کرده بودند نه شخص واقعی برای همین لمس و احساس کلمات سختی بود.
یک مورد عجیبی
که دیدم موارد بنیادی آزمایش بود که در دو فصل پایانی ذکر شده بود، در حالیکه باید در مقدمه یا ۲ فصل ابتدایی میبود.
نور طهماسبی
۱۴۰۲/۳/۵
سلام و درود بر همگی
حقیقتش، من بیشتر این کتاب رو برای آشنایی بیشتر گوش و ذهنم با تلفظ کلمات و جملات انگلیسی گوش می‌دادم. جالبه بدونید که بعد از چندبار گوش دادن، بدون اینکه تلاشی برای ترجمه و درک مطلب کرده باشم معنای بسیاری از کلمات و جملات رو در قالب متن متوجه می‌شم. به هرحال اگر علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی و کسب اطلاعات در زمینه روانشناسی هستید این کتاب می‌تونه کمک کننده باشه.
مهدیه سلیمی پور
۱۴۰۰/۱۲/۹
بسیار عالی و مفید بود امیدوارم شما هم بتونید ازش استفاده کنید این کتاب صوتی شامل شانزده بخش هست زمانش کاملا مناسب هست صدا گوینده کاملا واضح و قابل تشخیص هست و لهجه خوبی هم دارند و محتوای کتاب هم عالی هست تنها ایراد وارده اینکه متن انگلیسی همراه با صوت پخش نمیشه
ARYAN GIRL
۱۳۹۸/۲/۱۳
خیلی عالی بود خارج از مطالب روانشناسی میشه در آموزشگاه‌های زبان به عنوان listening یا self study listeningاستفاده کرد برای من که معلمم خیلی بدرد خورد تونستم سطح accent و listening بچه هارو بالا ببرم. تشکر از کتابراه
احمدزاده
۱۴۰۲/۳/۲۱
این کتاب با فراهم کردن فایل صوتی بسیارعالی هست💫
هم در یادگیری زبان انگلیسی و هم در اوقات فراغت و برای مطالعاه موثر هست. از نویسندگان و گویندگان کتاب بسیار ممنون هستم. همینطور از کتابراه که فضایی همچون کتابخانه را در اختیار ما قرار داده است.
علی حقگو
۱۴۰۲/۳/۹
کتاب خوبی بود و دو فصل پایانی که آزمایش‌هایی رو انجام داده بودن جالب بود برام. فقط تنها مشکلی که داشت، صدای راوی بود که از ربات استفاده کرده بودن! به نظر میاد از TTS استفاده شده که واقعاً گوش آدم رو خسته میکنه. کاش از شخص واقعی استفاده میشد.
Parisa eft
۱۴۰۲/۴/۱۳
به ستاره کم دادم بخاطر
نقد: بهتر بود نسخه نوشتاری/متن کامل هم همراه فایل صوتی بود برای درک بهتر مطلب و شناخت واژگان (عمومی، تخصصی)
از تمام تیم کتابراه به خاطر تلاش و کارآمدی که برای استفاده کنندگان از اپلیکیشن دارند، کمال تشکر را دارم.
اسرا قاضی زاده هاشمی 86
۱۴۰۱/۷/۱۰
سلام
یک انتقادی که داشتم این بود که این کتاب به صورت متنی وجود ندارد و به همین دلیل برای مبتدی‌ها که می‌خوان زبانشون رو تقویت بکنند زیاد توصیه نمیشه.
ولی اگه بخوام کلی بگم برا تقویت زبان پیشرفته خوب هست و بهتون خیلی کمک می‌کند.
محمدرضا
۱۴۰۱/۱/۸
این کتاب به زبان انگلیسی خوانده می‌شود و برای کسانی که کمی زبان انگلیسی می‌دانند این کتاب بهترین گزینه است جهت اینکه افراد علاقه مند بتوانند هوش شنیداری خود و درک مطلب از طریق شنیدن در زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.
پریسا خنجری
۱۴۰۲/۸/۴
شروع کردم به گوش دادن اطلاعات خوبی داره ولی صدای گوینده خیلی یکنواخته انگار با تمام بی حسی داره‌ی گزارشی رو انتقال میده و این باعث میشه خیلی زود خسته بشی از شنیدن صدای گوینده توی کتاب‌های صوتی بسیار مهم هست
Asadullah
۱۴۰۲/۷/۶
واقعا کتابی زیبا و جامع بود از گوش دادنش لذت بردم. بااون صدای رسایی که داری واقعا که دلچسپ بود برای من و توسط این کتاب میتونم لیسنینگ خود را تقویت ببخشم، تشکر از کتاب‌های خوب‌تان که به پخش و نشر میگیرید.
مشاهده همه نظرات 206

راهنمای مطالعه کتاب صوتی Special English for psychology students

برای دریافت کتاب صوتی Special English for psychology students و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.