معرفی و دانلود کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه

عکس جلد کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه

کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه نوشته لارا نومروف دربارهٔ چند دوست است که می‌خواهند در یک اردو شرکت کنند و کار موردعلاقه خود را در آن پیدا کنند. این اثر سومین کتاب از مجموعه آب‌نبات‌ها است که در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند.

موضوع کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه چیست؟

«نیکول» سه دوست صمیمی داشت که همیشه با آن‌ها در کافهٔ پتونیا قرار می‌گذاشت و خوشمزه‌ترین آب‌نبات‌های دنیا را در آن جا می‌خوردند. آن‌ها قرار بود به یک اردوی تابستانی بروند و در آن جا به کار مورد علاقهٔ خود بپردازند. نیکول عاشق فوتبال‌بازی کردن بود و همیشه و درهرحالی مشغول تمرین‌کردن فوتبال با توپش بود.

«امیلی» دوست نیکول، عاشق شعر بود و همیشه شعر می‌خواند. «آنا» هم کتاب خواندن را دوست داشت و «بیتسی» عاشق هنر و نقاشی بود. آن‌ها یک روز قبل از رفتن به اردو با هم در پاتوق همیشگی‌شان قرار گذاشتند تا با هم آب‌نبات بخورند و حرف بزنند.

لارا نومروف (Laura Numeroff) در کتاب آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه (The Jellybeans and the Big Camp Kickoff) به کودکان درمورد اعتمادبه‌نفس آموزش می‌دهد و درباره تأثیر اردوگاه‌های گروهی در مسئولیت‌پذیری، بودن در اجتماع و فعالیت‌های گروهی در شکل‌گیری اعتمادبه‌نفس بچه‌ها صحبت می‌کند.

دربارهٔ مجموعهٔ آب‌نبات‌ها:

این مجموعه که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد، درباره گروهی به نام آب‌نبات‌هاست که چهار عضو دختر دارد و هرکدامشان از استعدادها و سلیقه‌های متفاوتی برخوردار هستند. به‌عنوان‌مثال بتسی استعداد زیادی در نقاشی دارد، امیلی در رقص مهارت دارد، آنا عاشق مطالعه است و نیکول یک دیوانهٔ فوتبال به‌حساب می‌آید. شاید با خودتان فکر کنید این چهار دختر چه‌قدر با هم متفاوت هستند، پس چه چیزی آن‌ها را کنار هم نگه می‌دارد؟ پاسخ ساده است، آب‌نبات!

کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه می‌شنویم:

آب‌نبات‌ها همه با هم توی یک خوابگاه بودن. اون‌ها وسایل شناشون رو برداشتن و همه با هم پیش خانم جنگلی چیزر که داشت بقیه بچه‌ها رو به سمت دریاچه می‌برد برگشتن. اون‌ها هم با بقیه همراه شدن و به سمت دریاچه به راه افتادن.

وقتی به اونجا رسیدن، وسایلشون رو توی ساحل گذاشتن و وارد آب تمیز و خنک دریاچه شدن. چقدر عالی بود، به همه‌شون داشت خوش می‌گذشت. نیکول از قایقی که وسط آب بود بالا می‌رفت و با حرکت‌های آکروباتیک خودش رو توی آب می‌نداخت. امیلی شیرجه می‌زد، آنا توی آب شنا می‌کرد و بیتسی روی تیوپی که با خودش آورده بی‌حرکت دراز کشیده بود و از گرمای خورشید و خنکیِ آب لذت می‌برد.

بعد از مدتی، همه از آب بیرون اومدن، خودشون رو خشک کردن، به خوابگاهشون برگشتن و لباس‌هاشون رو عوض کردن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راوینرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه

سارینا جهانگرد
۱۴۰۱/۹/۱۰
دخترم دوست داشت
اما لحن داستان یکنواخت است
امیدوارم گروه گویندگان جذاب تر روایت کنند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه

برای دریافت کتاب صوتی آب‌نبات‌ها و مسابقه بزرگ اردوگاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.