معرفی و دانلود کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی

عکس جلد کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی
قیمت:
16800 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی

کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی نوشته‌ی لارا نومروف، داستان دختر بچه‌ای را به تصویر می‌کشد که کیکی به یک گربه می‌دهد، اما گربه دردسرها و ماجراهای زیادی را برای او به وجود می‌آورد.

موضوع کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی (If You Give A Cat A Cupcake) چیست؟

روزی دختر بچه‌ای یک کیک به گربه‌ای می‌دهد؛ گربه شکلات‌های کوچک هم می‌خواهد که روی کیکش بپاشد، ولی وقتی دستش به شکلات‌های کوچک می‌رسد، آن‌ها را روی زمین می‌ریزد. زمین را که می‌خواهد تمیز می‌کند، گرمش می‌شود پس باید لباس شنا بپوشد و ... همین‌ ماجراهای دنباله‌دار، لحظات مفرح و بامزه‌ای را برای کودکان رقم می‌زند.

بازی‌های کلامی داستان تخیلی اگر به یک گربه کیک بدهی، به تقویت مهارت‌های کلامی کودکان کمک کرده و والدین می‌توانند بر اساس الگوی این کتاب با کودکان بازی‌های کلامی دیگر را تکرار کنند.

لارا نومروف (Laura Numeroff) را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده‌ی تحسین شده در سال 1953 بروکلین نیویورک متولد شد و به واسطه‌ی کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز به حساب می‌آید. چهارمین کتاب نومروف، اگر موش را به سینما ببرید به مدت پنج ماه در لیست بهترین کتاب‌های کودکان نیویورک تایمز قرار داشت. جورج دبلیو بوش و هیلاری کلینتون کتاب‌های وی را برای کودکان خوانده‌اند. همچنین میشل اوباما در عید پاک سال 2010 داستان اگر به یک موش شیرینی بدهی را در کاخ سفید خواند. لارا همچنین از بیش از 100 مدرسه ابتدایی بازدید کرده و سخنران کنفرانس های معلمان در سراسر کشور آمریکا بوده است.

کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی مناسب چه کسانی است؟

داستان سرگرم‌کننده و خنده‌دار این کتاب به همراه تصاویر جذاب برای کودکان 4 تا 8 سال آموزنده و جالب است.

در بخشی از کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی می‌خوانیم:

اگر به یک گربه کیک بدهی، شکلات‌های کوچک هم می‌خواهد تا روی آن بپاشد. وقتی به او شکلات‌های کوچک بدهی، کمی از آن‌ها را روی زمین می‌ریزد. زمین را که تمیز می‌کند، گرمش می‌شود. پس باید لباس شنا تنش کنی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر به یک گربه کیک بدهی
نویسنده
مترجمامیر لعلی
ناشر چاپیانتشارات سیمای شرق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-6628-35-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
16800 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی

زهراسادات میرزایی
۱۴۰۲/۲/۱۶
این کتاب رو دخترم خیلی دوست داشت
ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۱
عالی و با مزه بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی

برای دریافت کتاب اگر به یک گربه کیک بدهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.