معرفی و دانلود کتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی

عکس جلد کتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی

کتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی نوشته‌ی لارا نومروف، ماجرایی بامزه از یک گروه چهار نفره را به تصویر می‌کشد که به خاطر علاقه‌ی زیاد به آبنبات، اسم گروه خود را همان گذاشته‌اند. این دوستان می‌خواهند بر دیوار کافه‌ای که پاتوق همیشگی‌شان است نقاشی بکشند و اتفاقات جالبی برایشان رخ می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ی آبنبات‌ها:

گروه آبنبات‌ها چهار عضو دختر دارد که استعدادها و سلیقه‌های متفاوتی نسبت به هم دارند. به عنوان مثال بتسی استعداد زیادی در نقاشی دارد، امیلی در رقص مهارت دارد، آنا عاشق مطالعه است و نیکول یک دیوانه‌ی فوتبال به حساب می‌آید. شاید با خودتان فکر کنید این چهار دختر چه قدر با هم متفاوت هستند، پس چه چیزی آن‌ها را کنار هم نگه می‌دارد؟ پاسخ ساده است، آبنبات!

موضوع کتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی چیست؟

این چهار دختر بااستعداد به کافه‌ی پتونیا می‌آیند و با هم آبنبات می‌خورند. یک روز صاحب کافه از آن‌ها درخواست می‌کند تا روی دیوارهای آنجا نقاشی بکشند. دخترها هم که پاتوق همیشگی خود را دوست دارند قبول می‌کنند تا این کار را انجام دهند. کتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی (Jellybeans and the Big Art Adventure) هم درباره‌ی اتفاقاتی است که زمان نقاشی کشیدن برای این دوستان رخ می‌دهد.

کتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌های حیوانات هستند، مناسب خواهد بود. لارا نومروف (Laura Numeroff) در این کتاب صوتی تلاش می‌کند تا به کودکان بیاموزد که دوستان خود را با تمام تفاوت‌هایشان بپذیرند و از رابطه با افراد متفاوت لذت ببرند.

در بخشی از کتاب صوتی می‌شنویم:

اون روز بیتسی گروه آب‌نبات‌ها رو با خودش به یک موزه‌ی بزرگ هنر برد. اونجا پر از آثار هنری مختلف بود. آثاری مثل نقاشی‌های زیبا، مجسمه‌هایی که هنرمندانه تراشیده شده بودن، هنرهای باستانی سفالگری و کوزه‌گری و حکاکی‌های مختلف روی آثار باستانی. بازدید از موزه تاثیرش رو گذاشت و آبنبات‌ها رو هیجان‌زده کرد که هرچه زودتر اثر هنری خودشون رو درست کنن.

صبح روز بعد، اون‌ها به کافه رفتن و خانم پتونیا بهشون رنگ، شُت و قلم مو به همراه لباس‌های مخصوصی داد که موقع کار بپوشن تا لباس‌هاشون رنگی نشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویمهرانه امروانی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی

برای دریافت کتاب صوتی آبنبات‌ها و ماجرای هنرنمایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.