معرفی و دانلود کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی

عکس جلد کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی
قیمت:
16800 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی

کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی نوشته‌ی لارا نومروف، از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و محبوب‌ترین کتاب‌های کودک در تمام دوران به شمار می‌آید و قصه‌ی پسر بچه‌ای است که با دادن یک شیرینی به موشی بازیگوش ماجراهای زیادی را به وجود می‌آورد.

موضوع کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی (If you give a mouse a cookie) چیست؟

روزی پسر بچه‌ای یک شیرینی به موشی می‌دهد؛ بعد از آن، موش شیر می‌خواهد؛ بعد از آن نِی و به همین شکل پشت سر هم چیزهایی مختلفی را درخواست می‌کند. او دلش می‌خواهد برایش کتاب بخوانند، نقاشی کنند و ... همین‌ ماجراهای دنباله‌دار، لحظات مفرح و سرگرم‌کننده‌ای را برای کودکان رقم می‌زند.

کتاب حاضر اولین بار در سال 1985 منتشر شد و تاکنون بیشتر از 60 بار تجدید چاپ شده است. این کتاب به زبان‌های مختلفی ترجمه شده و به تیراژ بالایی رسیده است. بازی‌های کلامی داستان تخیلی اگر به یک موش شیرینی بدهی، به تقویت مهارت‌های کلامی کودکان کمک کرده و والدین می‌توانند بر اساس الگوی این کتاب با کودکان بازی‌های کلامی دیگر را تکرار کنند.

لارا نومروف (Laura Numeroff) را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده‌ی تحسین شده در سال 1953 بروکلین نیویورک متولد شد و به واسطه‌ی کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز به حساب می‌آید. چهارمین کتاب نومروف، اگر موش را به سینما ببرید به مدت پنج ماه در لیست بهترین کتاب‌های کودکان نیویورک تایمز قرار داشت. جورج دبلیو بوش و هیلاری کلینتون کتاب‌های وی را برای کودکان خوانده‌اند. همچنین میشل اوباما در عید پاک سال 2010 داستان اگر به یک موش شیرینی بدهی را در کاخ سفید خواند. لارا همچنین از بیش از 100 مدرسه ابتدایی بازدید کرده و سخنران کنفرانس های معلمان در سراسر کشور آمریکا بوده است.

کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی مناسب چه کسانی است؟

داستان سرگرم کننده و جالب این کتاب برای خردسالان، کودکان 4 تا 8 ساله آموزنده و دوست‌داشتنی است.

در بخشی از کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی می‌خوانیم:

اگر به یک موش شیرینی بدهی، یک لیوان شیر می‌خواهد. وقتی به او شیر بدهی، نِی هم می‌خواهد. شیرش را که تمام کرد، دستمال می‌خواهد. بعد هم می‌خواهد توی آینه خودش را ببیند که سبیلش شیری شده یا نه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی
نویسنده
مترجممژگان کلهر
ناشر چاپیانتشارات سیمای شرق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-6628-36-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
16800 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی

فاطمه باصری
۱۴۰۲/۴/۳
خیلی با نمک بود برای دخترم خریدم... به خصوص نقاشی‌های... یک ذره فقط تو صفحه بندی نقاشی‌ها عقب و جلو شده و چون کل متن کتاب ۸۰ درصد به نقاشی‌هاش وابسته است این اذیت کننه است...
Debora
۱۴۰۲/۶/۱۵
برای پسرم خوندم براش جالب و کوتاه مختصر بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی

برای دریافت کتاب اگر به یک موش شیرینی بدهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.