معرفی و دانلود کتاب صوتی آخرین نفر

عکس جلد کتاب صوتی آخرین نفر
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آخرین نفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آخرین نفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آخرین نفر

کتاب صوتی آخرین نفر نوشتهٔ باربارا ایشام، داستان آموزنده و جذاب پسری به اسم «مکس» را تعریف می‌کند که در حفظ کردن جدول ضرب مشکل دارد و نمی‌تواند به معلمش پاسخ سوالات را بدهد. این داستان سرگرم‌کننده به کودکان می‌آموزد که اگر احساس می‌کنند در چیزی ضعیف هستند، دلیل بر ضعف کلی آن‌ها در همه امور نیست.

موضوع کتاب صوتی آخرین نفر چیست؟

مکس از پدر مهندس خود شنیده که «قفل در موفقیت با کلیدِ ریاضی باز میشه». او آرزو دارد در ریاضی موفق شود تا بتواند مثل پدرش آدم موفقی باشد. اما زمان‌هایی که معلمشان قصد دارد با زمان‌سنج میزان هوش آن‌ها در ریاضی را بسنجد، ذهن مکس منجمد می‌شود و همه چیز را از یاد می‌برد...

او همیشه آخرین نفر تکالیف خود را تمام می‌کند و گاهی اوقات مورد تمسخر هم‌کلاسی‌هایش قرار می‌گیرد. اما آیا کند بودن در چیزی باعث می‌شود شما بدترین دانش‌آموز باشید؟

باربارا ایشام (Barbara Esham) در کتاب آخرین نفر (Last to Finish) به کودکان می‌آموزد که نباید انتظار داشته باشند در همه چیز موفق شوند و ممکن است استعداد آن‌ها در چیز فوق‌العادهٔ دیگری نهفته باشد. همچنین به آن‌ها یاد می‌دهد که درک یک موضوع مهم‌تر از حفظ کردن آن است.

همچنین خوب است بدانید که مجموعه کتاب‌های نوابغ روزمره (Adventures of Everyday Geniuses Book) از طریق روایت داستان‌های سرگرم‌کننده و جذاب به کودکان اشکال مختلف یادگیری را آموزش می‌دهد و خلاقیت و هوش آن‌ها را تقویت می‌کند.

کتاب صوتی آخرین نفر مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی آخرین نفر می‌شنویم:

من آخرین نفری بودم که برگهٔ امتحانیم رو بهش تحویل دادم و حتی اون موقع هم بیست تا از سوال‌ها رو حل نشده گذاشته بودم. درست لحظه‌ای که فکر می‌کردم هیچ چیز نمی‌تونه بدتر از اینی که هست بشه، دیوید پترسون در گوشم زمزمه کرد و گفت که من هیچی بلد نیستم و اصلا ریاضی نمی‌فهمم.

بعد از کلاس ریاضی، توی سالن ناهار، موقع زنگ ورزش و هنر، دیوید پترسون به مسخره کردن و اذیت کردنِ من ادامه داد. هرچقدر هم که ازش خواهش کردم، دست از این کارش برنداشت که نداشت. آیا اینکه آبروی من رو ببره باعث میشد احساس کنه که به هر دلیل آدم مهمیه؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
آخرین نفر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آخرین نفر
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویمحمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آخرین نفر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آخرین نفر

برای دریافت کتاب صوتی آخرین نفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.