معرفی و دانلود کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی

عکس جلد کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی

کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی نوشتهٔ باربارا ایشام، درمورد دختری به اسم «کارولین» است که وقتی وارد کلاس سوم می‌شود، نمی‌تواند مانند هم‌کلاسی‌هایش کلمات را به خوبی روی کاغذ بنویسد و همچون آن‌ها دست‌خطی زیبا و تمیز داشته باشد.

موضوع کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی چیست؟

شروع کلاس سوم برای کارولین خیلی خوب بود. او معلم، کلاس درس و خوکچه هندی کلاس را خیلی دوست داشت و از کلاس اول منتظر بود که بزرگ شود و بتواند با آن خوکچه هندی بازی کند. اما در هفته سوم مدرسه، روزی که پوشهٔ قرمز رنگی را به او دادند، احساساتش شروع به تغییر کرد. داخل هر پوشه ورقه‌های خط‌دار بود و به هرکدام از شاگردها هم یک مداد نو داده بودند.

معلم به بچه‌ها نحوه کشیدن خطوط منحنی و نوشتن بعضی از کلمه‌ها را یاد داده بود و به آن‌ها وقت داد تا آن‌ها را تمرین کنند. اما کارولین نمی‌توانست آن‌ها را یاد بگیرد و هرکاری می‌کرد موفق به نوشتن کلمات نمی‌شد. او وقتی سعی می‌کرد چیزهایی را که نوشته پاک کند کاغذ خود را سیاه یا پاره می‌کرد. اما بقیه دانش‌آموزان برخلاف او همه چیز را خوب می‌نوشتند و مشکلی نداشتند.

باربارا ایشام (Barbara Esham) کتاب دست خط پیوسته‌ی استیسی (Stacey Coolidge's Fancy-Smancy Cursive Handwriting) را برای کودکانی نوشته که با کتاب‌ها یا تکالیف مدرسه مشکل دارند. اگر کودک شما به مدرسه می‌رود یا اگر مربی و معلم هستید، می‌توانید این کتاب را همراه با دانش‌آموزان بشنوید و توضیحاتی درباره موضوع ارائه بدهید. پیام داستان این است که تمرین‌کردن همیشه کمک‌کننده است. اما هدف نهایی رسیدن به کمال و بهترین بودن نیست.

مجموعه کتاب‌های نوابغ روزمره (Adventures of Everyday Geniuses Book) به کودکان اشکال مختلف یادگیری را آموزش می‌دهد و خلاقیت و هوش آن‌ها را تقویت می‌کند.

کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی می‌شنویم:

استیسی خوش‌خط‌ترین کسی بود که می‌شناختم. حتی خیلی کم پیش می‌اومد که از پاک‌کن استفاده کنه. توی دلم دعا می‌کردم که اون زودتر از من به سراغ فردریک نره... .

با نوشتن خطوط منحنی و شیب‌دار شروع کردم اما شانس زیادی نداشتم. می‌تونم یک سبد رو به جایی که برادر بزرگترم ایستاده پرتاب کنم، می‌تونم وقتی دارم موسیقی تمرین می‌کنم از خودم آهنگ‌های جدید در بیارم و حتی می‌تونم حرکت‌های سختی رو با اسکیت‌بردم اجرا کنم. نوشتن یک خط منحنی چطوری می‌تونست اینقدر سخت باشه؟

همون موقع بود که صدای استیسی که می‌گفت تمرینش تموم شده رو شنیدم.

روز اول تمرین استیسی می‌تونست هم با فردریک بازی کنه و هم پای کامپیوتر بشینه.

یاد گرفتنِ همه‌ی حروفمون کمی برامون زمان بر بود. یک یا دو هفته بعد، سراغ تمرین کردن جمله‌هایی رفتیم که خانوم تامپسون بهمون داده بود تا بنویسیم. کارها اصلا آسون‌تر نشدن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
دست خط پیوسته‌ی اِستِیسی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راوینرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی

برای دریافت کتاب صوتی دست خط پیوسته‌ی استیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.