معرفی و دانلود کتاب صوتی آغازی دوباره: شخصیت جدید تو هر روز صبح شکل می‌گیرد

عکس جلد کتاب صوتی آغازی دوباره: شخصیت جدید تو هر روز صبح شکل می‌گیرد
قیمت:
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آغازی دوباره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آغازی دوباره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آغازی دوباره: شخصیت جدید تو هر روز صبح شکل می‌گیرد

جول اوستین عقیده دارد اگر خداوند را در مرکزی‌ترین نقطه زندگی خود قرار دهید، همه چیز به بهترین نحو برایتان پیش می‌رود. او در کتاب صوتی آغازی دوباره، نحوهٔ صحیح رسیدن به موفقیت را به شما آموزش می‌دهد و این امر را مستلزم تکیه و توکل به خداوند می‌داند. با شنیدن این کتاب قادر خواهید بود حضور خدا را در تمامی لحظات زندگی‌تان حس کنید.

درباره کتاب صوتی آغازی دوباره:

هیچوقت برای شروعی دوباره دیر نیست. تنها کافی است نگرش خود را تغییر دهید و ارتباط با خدا را وارد عادات روزانه خود کنید. این حرف را یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز و البته یک کشیش خوش اخلاق به شما می‌گوید. جول اوستین یکی از کسانی است که وقتی درمورد خدا صحبت می‌کند، مخاطب شیفته سخنان او می‌شود و مشتاق این می‌شود که واقعا ارتباطش را با خدا قوی کند.

این نویسنده پرطرفدار در کتاب آغازی دوباره (Fresh start study guide) به شما می‌گوید اگر یک قدم به سوی خداوند بردارید، متوجه می‌شوید که همه چیز کم‌کم آسان می‌شود. او این پیام مهم را به شما می‌رساند که مشکلات شما هرچقدر هم بزرگ باشند، پروردگار از آن بزرگ‌تر است و چیز بهتر اینکه او همیشه در نزدیکی شماست. تنها کافی است دستتان را به سوی او دراز کنید تا بتوانید حضورش را در زندگی خود به تمامی لمس کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید خداوند را وارد زندگی خود کنید، باید تمام تمرکز خود را روی رابطه‌تان با او بگذارید. با شنیدن این کتاب قلب‌تان برای برقراری ارتباط با خداوند متعال آماده و آشکار می‌شود. کتاب حاضر هشت کلید اساسی به شما معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها موفق می‌شوید اتصال خود را با درگاه الهی برقرار کنید و در سایهٔ لطف و برکت او زندگی‌تان را پیش ببرید.

کتاب صوتی آغازی دوباره، به شما می‌گوید بزرگ‌ترین مانع اتصال شما به خداوند، گذشته‌تان است که روش‌های ارتباط با خالق هستی را مسدود کرده است. با توصیه‌های کتاب مقدس و حرف‌های دلگرم کننده جول اوستین قادر خواهید بود قدرت او را دریافت کنید و به سعادت برسید. نویسنده عقیده دارد شخصیت جدید شما هرروز دوباره شکل می‌گیرد و هر روز مثل هدیه‌ای است از طرف خدا تا به شما یادآوری کند هنوز فرصت دارید و می‌توانید به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

کتاب صوتی آغازی دوباره مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید در جادهٔ موفقیت گام بردارید و در زندگی خود یک شروع دوباره تجربه کنید، این کتاب مناسب شما است.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم:

او واعظ، نویسنده و کشیش ارشد کلیسای لیک وود است که در 5 مارس 1963 متولد شد. خطبه‌های تلویزیونی او در هفته بیشتر از 7 میلیون و در ماه بیش از 20 میلیون بیننده در بیش از 100 کشور دنیا دارد. اکثر کتاب‌های جول اوستین (Joel Osteen) جزو پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده و برای شهرتی جهانی به ارمغان آورده‌اند.

از دیگر آثار وی می‌توان به «غلبه بر خستگی»، «قدرت من هستم»، «زندگی بدون وابستگی»، «درخواست بزرگ داشته باشید»، «تفکر در سطحی بالاتر»، «رستگاری در تاریکی»، «قدر خودتان را بدانید»، «نسخه بهتر خودت» و «چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی آغازی دوباره می‌شنویم:

خبر بسیار بی‌نظیری برای تو دارم. هیچ شکستی در رگ و ریشهٔ شما وجود ندارد. هیچ فقدان، عادت بد یا حد وسطی در کار نیست. تو مخلوق محبوب خداوند متعال هستی. من اینجا هستم تا اعلام کنم پروردگار، ناجی جهانیان، تا ابد فرمانروایی می‌کند. بر عرش اعلا استیلا دارد و او پروردگار تو است. پس لازم نیست انگورهای ترش و فاسد دیروز را بخورید.

احساس قربانی بودن را دور بینداز. بهانه‌تراشی نکن. گذشته را مقصر ندان. والدینت را سرزنش نکن. تقصیر را به گردن شرایط نینداز. شاید دلیل جایگاه کنونی تو باشند اما این حق را به تو نمی‌دهند که درجا بزنی. دست به کار شو و مسائلی را برطرف کن که تو را در گذشته نگه می‌دارد. دست بجنبان و ژن‌های صحیح را فعال کن.

یکی از دوستان خوبم همین کار را کرد. او در خانواده‌ای بسیار ناکارآمد بزرگ شده بود. پدرش دائم‌الخمر و بسیار پرخاشگر بود. دوستم در کودکی پدرش را میدید که به مادرش خیانت می‌کرد. بسیار نامحترم بود و از شدت عصبانیت مشت می‌کوبید. دوستم بزرگ شد و هیچ فرقی با پدرش نداشت. او نیز اعتیاد داشت و یک زندگی بسیار خشونت‌آمیز و وحشیانه را تجربه می‌کرد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
45 دقیقه
پیشگفتار / بخش اول: کلیدهای متصل ماندن به خداوند
36 دقیقه
بخش اول / قسمت دو: وقتی هیچ رویایی وجود نداشته باشد، آدمیان نابود می‌شوند
29 دقیقه
بخش دوم: استانداردی جدید تعیین کن
34 دقیقه
بخش دوم / قسمت دو: تو می‌توانی مانند اشرف مخلوقات زندگی کنی
36 دقیقه
بخش سوم: قدرت کلام خداوند
20 دقیقه
بخشش
35 دقیقه
تردید
21 دقیقه
همدلی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آغازی دوباره: شخصیت جدید تو هر روز صبح شکل می‌گیرد
نویسنده
مترجمافسانه اکبرزاده مقدم
راوینسرین رضایی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آغازی دوباره

Hoori
۱۴۰۲/۵/۱۲
بسیار کتاب عالی هست و کلی ایمان و توکل آدم رو قوی میکنه هشت کلید اتصال یه خداوند، حتی موارد ذکر شده در فهرست هم قابل تأمل هست، من هر روز صبح به محض بیدار شدن یک فصل رو گوش میکنم و تجدید پیمان می‌کنم و پیشنهاد میدم حتما این کتاب رو تهیه کنید و آرامش رو به ارمغان ببرید. صدای خانم راوی هم بسیار آرام و خوب است و کتاب را به خوبی می‌خواند.
شبنم الیوند
۱۴۰۲/۱/۱۵
من کتابی نیست از جول اوستین که نخونده باشم یک از یک بهتر اینقدر نکته داره که من تا الان چند تا دفتر از نکات مهمی که میگه نوشتم و هر روز به غیر از گوش دادن کتاباش چند صفح از نوشته هامم میخونم اگر به حرفاش ایمان داشته باشی قطعا معجزه رو تو زندگیت میبینی
بابک نیکوئیان
۱۴۰۲/۵/۲۴
روزم با کتب جول اوستین شروع می‌شود و شبم هم با کتب او خاتمه می‌یابد خدا و معنویت واقعی را به نظرم او بیش از هر کس دیگری به ما ارایه میدهد ممنونم از پدید آورندگان محترم این کتاب زیبا
Amir Najafi
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
به به به یا ابولفضل فکرشم نمیگنجید همیشه سنگ تموم میزاره این جول اوستین ممنون از کتابراه عزیز و جول اوستین دوست تنهایمان مطالعه شود
آرزوی موفقیت براتون میکنم دوستان
Melika safizadeh
۱۴۰۱/۱۲/۵
فوق العاده. عالی و بینظیر مثل همه کتابهای آقای جول اوستین. راوی فضا سازی عالی‌ای برای ایجاد حس خوب برای فردی که داره به داستان گوش میده فراهم می‌کنه.
تشکر فراوان از کتابراه
Zahra Talaei
۱۴۰۱/۶/۳۱
بسیار بسیار عالی هرشب و هر روز ادم نیاز داره که گوش بده و هر دفعه چیزی جدیدی یاد میگیری خدایا شکرت برای وجود ادمهای خوب و وجود پر مهر خداوند
سحر جهانی
۱۴۰۱/۱/۲۴
من عاشق نویسنده جول استین هستم این اقا معرکه هست اصلا مگه میشه کتابی که ایشون نویسنده‌اش باشه بد باشه فوق والعاده اس حتما کتاب هاشو بخونید زندگیتون و عوض میکنه
ندا ندافی
۱۴۰۲/۹/۳۰
جوئل اوستین یکی از بهترین نویسندگان کتابهای انگیزشیِ
بمب انرژیِ همه کتابهاش و در واقع همه کتابهاش طوریِ که شما رو به خدا نزدیکتر میکنه
عمار اهنگر
۱۴۰۲/۱/۲۸
تشکر فراوان از مجموعه کتابراه که بسیار بسیار دقیق و تفصیل مجموعه‌ای کتابهای تازه و بدیع را جمع اوری نمودند.
کتاب عالی بود
ویدا کیاحیرتی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
حقیقتا کتاب آرامش بخشی بود. گوینده هم تمام کلمات را شمرده شمرده و رسا میخواند ک این شنونده‌رو بیشتر ترغیب میکنه تا آخر کتاب گوش بده.
فواد مرادزاده آذر
۱۴۰۰/۹/۲۳
بسیار زیبا و آرام بخش و با صدای زیبا و آرام خانم رضایی بسیار بیشتر تاثیر گذار بود
خدایا سپاسگزارم🌺
سهیلا سرابی
۱۴۰۲/۵/۱
میتونم بگم شبی یک ویس رو گوش دادم هر ویس رو چندین بار تا حالا گوش دادم، فوق العاده عالیه این کتاب
rohallah Khierandish
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
عالی سلیس پرمعنی دقیق کلا جول الهام بخش هست برای من
و قلم زیبایی دارد یه روح پاکه
Fahim Z
۱۴۰۰/۹/۵
کتاب خوبی هست ولی یجورایی انگار از روکتاب دینی خونده شده بود
کتاب دیگه ش خیلی بهتر بود
فاطمه لبافی
۱۴۰۲/۱/۳
کتاب‌های جول اوستین حتی اگر تکراری هم باشه عالیه
فقط گوینده بهتر بود اقا باشه
مشاهده همه نظرات 33

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آغازی دوباره

برای دریافت کتاب صوتی آغازی دوباره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.