معرفی و دانلود کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند

عکس جلد کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند

کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند تألیف احمد پدرام، ضمن تعریف مهارت اعتمادبه‌نفس، از این می‌گوید که چه رفتارهایی نشانه‌های ضعف این مهارت در کودکان هستند و از چه چیزی ناشی می‌شوند. نویسنده با رد کردن باورهای غلطی که در مورد اعتمادبه‌نفس وجود دارد، به والدین جوان راهکارهایی ارائه می‌دهد تا با کم کردن اضطراب بچه‌ها، این مهارت را به‌خوبی در آن‌ها پرورش دهند و تقویت کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند

یکی از مهارت‌های مهم در زندگی هر انسانی، اعتمادبه‌نفس است. داشتن این مهارت کمک می‌کند شجاع‌تر باشیم، به استقبال چالش‌های زندگی برویم، ازنظر اجتماعی فعال‌تر باشیم و درنهایت، زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تری تجربه کنیم. از سوی دیگر، کمبود اعتمادبه‌نفس می‌تواند باعث مشکلات زیادی شود و زندگی فردی و اجتماعی انسان را تا حد زیادی مختل کند. روان‌شناسان اعتقاد دارند بخش قابل‌توجهی از اعتمادبه‌نفس از کودکی در ما شکل می‌گیرد و به‌مرور تکامل می‌یابد. بنابراین اگر اختلالی در این زمینه وجود داشته باشد و مرتفع نشود، بعدها باعث آسیب‌های جدی‌تر خواهد شد و تمام زندگی یک انسان را تحت‌ِتأثیر خود قرار می‌دهد.

با این تفاسیر باید گفت برای اطمینان یافتن از آینده‌ی کودک و زندگی طبیعی او، باید اعتمادبه‌نفس را در او تقویت کنیم و زمینه‌ای فراهم آوریم تا به‌خوبی پرورش یابد. کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ی اعتماد‌به‌نفس فرزند خود بدانند، راهنمایی است که به والدین جوان کمک می‌کند درک بهتری از این مهارت پیدا کنند و با مفاهیم و کلیات آشنا شوند. احمد پدرام، که روان‌شناس و مشاور است، تصورات کلیشه‌ای و غلطی که در مورد اعتمادبه‌نفس وجود دارد را رد می‌کند و رویکردهای مدرنی پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌کنند این مهارت را خیلی بهتر و کاربردی‌تر به بچه‌ها بیاموزید.

اعتمادبه‌نفس متکی بر سه مفهوم باور، احساس و رفتار انسانی است که در کنار هم این مهارت را شکل می‌دهند. برخلاف آنچه در گذشته تصور می‌شد، تحقیقات اخیر علمی نشان داده کودکان درک نسبتاً کاملی از اعتمادبه‌نفس دارند. بنابراین باید تقویت این مهارت را در آن‌ها جدی گرفت و پیگیری کرد. اگر کودک اعتمادبه‌نفس خوبی دارد، والدین باید تلاش کنند این اعتمادبه‌نفس حفظ شود، اما اگر نشانه‌هایی از کمبود آن را حس می‌کنند باید سریع دست به اقدام بزنند و برای حل کردنش چاره‌ای بجویند. مشکل ارتباطی با دیگر کودکان و دنیای اطراف، انزوا، ترس از تجربه‌های جدید و ازاین‌دست موارد همگی می‌توانند نشانه‌هایی از کمبود اعتمادبه‌نفس باشند.

نکته‌ی مثبت این است که اعتمادبه‌نفس با آموزش و تمرین می‌تواند تقویت شود و بهبود پیدا کند. احمد پدرام در کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ی اعتماد به نفس فرزند خود بدانند، علائم کمبود این مهارت را بازگو می‌کند و به والدین نشان می‌دهد که شیوه‌ی برخورد با آن‌ها چگونه است. او در کتابش به پدرها و مادرها رفتار آگاهانه و هوشمندانه را می‌آموزد و نشان می‌دهد که چطور با کارهایی ساده، علمی و ثابت‌شده، به کودکان اعتمادبه‌نفس بدهند.

کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ی اعتماد‌به‌نفس فرزند خود بدانند را انتشارات ترانه پدرام با صدای ویکتوریا براری منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌ کتاب‌های آنچه پدر و مادر باید درباره فرزند خود بدانند

«آنچه پدر و مادر باید درباره‌ی فرزند خود بدانند» مجموعه‌ای تربیتی است که به رایج‌ترین مسائل و دغدغه‌های کودکان و نوجوانان می‌پردازد و شیوه‌های علمی مواجهه با آن‌ها را به والدین آموزش می‌دهد. احمد پدرام نویسنده‌ی این سری است و تاکنون کتاب‌های «کم‌رویی»، «بلوغ و نوجوانی»، «اعتمادبه‌نفس» و «توانمندی اجتماعی» از آن به انتشار رسیده است.

کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی به والدین جوان توصیه می‌شود. با کمک این راهنما می‌توانید به کودکتان کمک کنید اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کند.

با احمد پدرام بیشتر آشنا شویم

احمد پدرام (متولد 1335) روان‌شناس، مشاور و نویسنده است. او دکترای روان‌شناسی بالینی دارد و از دهه‌ی 1350 در کنار درمان، به مشاوره هم می‌پردازد. پدرام کتاب‌های متعددی در زمینه‌ی خودیاری و توسعه‌ی فردی، مخصوصاً در مورد کودکان و نوجوانان، منتشر کرده است. «تن آرامی»، «دربه‌در به دنبال شادی» و «خوشبختی یافتنی نیست، دریافتنی است» ازجمله آثار او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند می‌شنویم

نوجوانی به دوره‌ی بلوغ تا اوایل بزرگسالی گفته می‌شود که یکی از مهمترین مراحل رشد است. در پایان این دوره فرد باید به درک درست و پایداری از هویت خود دست یابد. اگرچه هویت‌یابی نه در نوجوانی آغاز و نه در آن تمام می‌شود، ولی بحران بین هویت و سردرگمی هویت در این مرحله به اوج خود می‌رسد. در واقع، افراد در این دوره بیش از هر زمانی در جستجوی این هستند که دریابند چه چیزی هستند و چه چیزی نیستند. با شروع علائم بلوغ، نوجوانان به دنبال نقش‌های تازه‌ای می‌گردند که به کمک آن‌ها بتوانند هویت جنسی، ایدئولوژیکی و شغلی خود را پیدا کنند. آن‌ها در این فرآیند جستجو، به برداشت‌هایی که تاکنون از خود شکل داده‌اند، رجوع می‌کنند. در نتیجه می‌توان گفت بذرهای هویت در نوباوگی کاشته می‌شوند و در طول مرحله‌های بعدی ادامه می‌یابند و سپس در نوجوانی نیرومند می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
21 دقیقه
بخش اول - اعتماد به نفس - قسمت اول
20 دقیقه
بخش اول - اعتماد به نفس - قسمت دوم
25 دقیقه
بخش اول - اعتماد به نفس - قسمت سوم
14 دقیقه
بخش دوم - آسیب‌ها و کمبودها - قسمت اول
7 دقیقه
بخش دوم - آسیب‌ها و کمبودها - قسمت دوم
10 دقیقه
بخش دوم - آسیب‌ها و کمبودها - قسمت سوم
25 دقیقه
بخش سوم - راهکارها - قسمت اول
25 دقیقه
بخش سوم - راهکارها - قسمت دوم
9 دقیقه
بخش سوم - راهکارها - قسمت سوم
10 دقیقه
بخش سوم - راهکارها - قسمت چهارم
11 دقیقه
بخش سوم - راهکارها - قسمت پنجم
10 دقیقه
بخش سوم - راهکارها - قسمت ششم
12 دقیقه
بخش سوم - راهکارها - قسمت هفتم
11 دقیقه
بخش سوم - راهکارها - قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند
نویسنده
راویویکتوریا براری
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند

برای دریافت کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره اعتماد به نفس فرزند خود بدانند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.