معرفی و دانلود کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند

عکس جلد کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند

احمد پدرام در کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند، اطلاعات مفید و جالبی را درباره‌ی ویژگی‌های دوران بلوغ ارائه کرده است. پدرام به شما کمک می‌کند تا با خصوصیات رفتاری و عاطفیِ دوران نوجوانی بیشتر آشنا شوید و واکنش‌های مؤثرتر و بهتری را در برابر عملکرد نوجوان خود نشان دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند

احمد پدرام (Ahmad Pedram)، نویسنده، شاعر و روانشناس بالینی، در کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند، از چالش‌های بلوغ و بحران‌های دوران نوجوانی می‌گوید. نوجوانی مقطعی حساس و دشوار در زندگی هر انسانی است. بسیاری از رویدادهای تأثیرگذار زندگی در همین بازه‌ی سنی بین سیزده تا بیست سالگی اتفاق می‌افتند. فشارهای روحی و استرس‌هایی که به دلایل مختلفی از جمله سبک زندگی امروزی، گسترش فزاینده‌ی استفاده از فن‌آوری‌های نوین، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و حتی بلایای طبیعی و بیماری‌های واگیردار بر نوجوان وارد می‌شود، ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای وی در پی داشته باشد.

افسردگی، سوء مصرف مواد مخدر، الکل، وجود ناپدری یا نامادری، فقر، معضلات فرهنگی و اجتماعی و... تنها مشتی از خروارِ مشکلاتی هستند که بر سر راه نوجوان قرار می‌گیرند. اگر نوجوان در برابر این چالش‌ها احساس ناتوانی کند، رفتارهای هیجانی و پرخطر را در پیش می‌گیرد و برای خود و خانواده‌اش مشکل‌زا می‌شود. همراهی والدین در این میان، می‌تواند بسیار مفید واقع شود و نوجوان را به سلامت از این مرحله‌ از زندگی‌اش عبور دهد. احمد پدرام در کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ی بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند، به والدین کمک می‌کند تا با تمام جنبه‌های مرحله‌ی گذار از دوره‌ی بلوغ و نوجوانی آشنا شوند و به فرزند خود کمک کنند در برابر چالش‌ها و مشکلات، بهترین واکنش را از خود بروز دهند، چرا که سلامت آینده‌ی یک جامعه، ریشه در سلامت زندگی امروزِ نوجوانان آن دارد.

کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند را انتشارات ترانه پدرام با صدای ویکتوریا براری منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌ کتاب‌های آنچه پدر و مادر باید درباره‌ فرزند خود بدانند

«آنچه پدر و مادر باید درباره‌ فرزند خود بدانند» عنوان مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزشی و تربیتی است که به مهم‌ترین معضلات و چالش‌های کودکان و نوجوانان می‌پردازد. کتاب‌های این مجموعه به والدین کمک می‌کنند تا به شیوه‌ی مناسب‌تری فرزند خود را در مسیر زندگی همراهی کنند. از این مجموعه تاکنون کتاب‌های «کم‌رویی»، «اعتمادبه‌نفس» و «توانمندی اجتماعی» به انتشار رسیده است.

کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند به والدین، آموزگاران و مدیران مدرسه و تمامی افرادی که در شکل‌گیری زندگی و آینده‌ی یک نوجوان، به شیوه‌ای سهیم هستند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند می‌شنویم

از خودمان بپرسیم که تا کی باید وظایف فرزندمان را به او یادآور شویم و آیا باور داریم که وقتی برای بیدار شدن یا سرِ قرار رفتن یا انجام وظایف و تکالیف مدرسه و دانشگاه به یادآوری‌ها و کمک‌های ما عادت کرده باشد، همچنان شرطی شده و منتظر می‌ماند تا ما به او یادآور شویم که کارها را چگونه و چه موقع انجام دهد. مثال بارز آن عادت کردن و شرطی شدن به صدای پدر و مادر برای بیدار شدن است در حالی‌که زنگ ساعت یا موبایل او هم به صدا درآمده ولی او دوباره می‌خوابد چون می‌داند مادر یا پدرش او را بیدار خواهند کرد. من جوانانی را می‌شناسم که حتی در شهر دیگری مشغول به تحصیل هستند و پدر یا مادرشان هر روز صبح به آن‌ها زنگ زده و حتی با ارتباط تصویری، کوتاه و بلندی ریش فرزند پسر را یادآور شده و جای پنیر را در یخچالی که مادر هر دو هفته یک بار مرتب و تمیز می‌کند به فرزند خود یادآور می‌شوند. مادر به پسر (یا دختر) یادآور می‌شود که موقع خروج از آپارتمان گاز را و شیر آب را کنترل کند و یا موبایل خود را فراموش نکند. کنترل کردن آرایش دخترشان را به عهده‌ی شما می‌گذارم! برای دانشجویان خارج از کشور هم مشکلات مربوط به مهاجرت و تغییر نگرش‌ها و رفتارها و باز، کنترل عقاید و مناسک از راه دور را داریم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی و مقدمه
28 دقیقه
مهارت‌های زندگی در نوجوانی
12 دقیقه
ارتباط با جنس مخالف
10 دقیقه
آشنایی با حوزه‌های زندگی و بالا بردن کیفیت آن
14 دقیقه
درگیری‌های ما و نوجوانانمان
36 دقیقه
ویژگی‌های نوجوانی - قسمت اول
38 دقیقه
ویژگی‌های نوجوانی-قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند
نویسنده
راویویکتوریا براری
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند

مجید حافظی
۱۴۰۲/۸/۳۰
مطالب کلی بود چون مد نظر من نحوه رفتار والدین در زمان رسیدن سن بلوغ در پسران بود برای مطالبی که من به دنبال ان بودم زیاد مفید نبود
ملینا مرادی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بسیار مفید و کاربردی درسته مختصری ولی همین مطالب رو اگر والدین رعایت کنند نتیجه‌ی مطلوب حاصل میشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند

برای دریافت کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره‌ بلوغ و نوجوانی فرزند خود بدانند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.