معرفی و دانلود کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند

عکس جلد کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند

احمد پدرام در کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند هر آنچه را که برای آموزش و ارتقای مهارت‌های اجتماعی فرزندانتان باید بدانید، به شما می‌آموزد. آموزش مهارت‌هایی که در روابط بین‌فردی اهمیت بالایی دارند، مانند همدلی، درک متقابل، مهرورزی و... از موضوعات مورد توجه اثر حاضر هستند.

درباره‌ی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند

به نظر بسیاری از والدین تنها تأمین نیازهای جسمانی و فیزیولوژیکی، برای معرفی شدن به‌عنوان یک پدر و مادر خوب کفایت می‌کند. شاید کمتر والدینی، به این فکر بیفتند که فرزندان علاوه‌بر نیاز به غذا، پوشاک و موارد این چنینی، نیازهای دیگری هم دارند که در بطن جامعه و با حضور میان مردم معنا پیدا می‌کنند. کافی‌ست نگاهی به آمار اعتیاد میان نوجوانان یا شیوع روابط جنسی نامشروع بین این گروه بیندازیم.

آمار و ارقامی که شاید در نگاه اول برایمان عجیب و غیرقابل‌باور باشد، نشان می‌دهند که فراتر از نیازهای فیزیکی، موضوعات بسیار مهمی وجود دارند که معمولاً از آموزش‌ آن‌ها غفلت می‌شود. احمد پدرام در کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند سعی دارد تا پدران و مادران را متوجه جنبه‌های اجتماعی شخصیت فرزندانشان بکند و آموزه‌هایی کاربردی را در این زمینه به ایشان ارائه بدهد.

متأسفانه آموزش‌های مربوط به تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان به لحاظ اجتماعی، هنوز در کشور ما جنبه‌ی رسمی به خود نگرفته و در کلاس‌ها و آموزه‌های مدارس نیز به آن‌ها توجه چندانی نشان داده نمی‌شود. نویسنده با نگارش کتاب پیش‌رو کوشیده تا دریچه‌ای به روی این موضوع باز کند و اثر او مقدمه‌ای باشد برای تألیفات و آموزش‌های گسترده در این حوزه.

با راهنمایی‌های کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند، انواع توانمندی‌های اجتماعی را شناخته و در نتیجه‌ی آن، توانایی پیش‌بینی واکنش‌های اجتماعی دیگر افراد را به رفتار خودتان می‌آموزید و می‌توانید آن‌ها را به فرزندان خود نیز آموزش دهید.

این کتاب گویا را با خوانش مریم کرمی از سوی نشر صوتی ترانه پدرام می‌شنوید.

کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر فرزند کودک یا نوجوانی دارید که می‌خواهید از سنین پایین مهارت‌های اجتماعی را به او بیاموزید، شنیدن کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند نکته‌های مفیدی را در این مورد به شما خواهد آموخت.

با احمد پدرام بیشتر آشنا شویم

احمد پدرام در سال 1335 به دنیا آمده و تحصیلات خود را در رشته‌ی روانشناسی بالینی به پایان رسانده است. او یکی از نویسندگان و روانشناسان موفق کشور به شمار می‌رود که هم‌اکنون به درمانگری، مشاوره، آموزش، ترجمه و ویرایش متون، همچنین نگارش کتاب‌ها و مقالات علمی اشتغال دارد.

در بخشی از کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند می‌شنویم

ژست شامل حرکات ظریف برخی از بخش‌های بدن، مثل حرکات دست‌ها، بازوها و صورت است. وقتی از ژست‌ها استفاده می‌کنیم، موضوع صحبتمان قابل‌فهم‌تر است. با حرکات دست در حین صحبت می‌توانیم حالات هیجانی خود را به شکل بهتری منتقل سازیم. مثلاً شخصی که مدام دست‌هایش را به هم می‌مالد و تکان می‌دهد، با ساعت یا عینک یا خودکاری که در دستش دارد و یا لبه‌های لباسش بازی می‌کند، نگرانی زیادی دارد و در واقع حالت اضطراب خود را نشان می‌دهد.

لازم است که فرزندان ما به تدریج متناسب با ذهن خود با کمک مستقیم پدر و مادر و گفتن و نشان دادن این ژست‌ها، معنای هر کدام از این پیام‌ها یا حالت‌های هیجانی را بداند. در این کتاب، حرکات و ژست‌های خاصی که به طور روزمره دیده می‌شوند و معناهای خاصی را به ذهن متبادر می‌کنند گفته شده است. ممکن است نمونه‌های دیگری نیز در روابط شما وجود داشته باشد که باید به فرزندان خود بیاموزید که پیام مربوط به آن‌ها را دریافت کنند و یا با به کار بردن آن ژست‌ها پیام خود را بهتر انتقال دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول: مهارت‌های اجتماعی
17 دقیقه
خودآگاهی و همدلی
11 دقیقه
مهارت تصمیم‌گیری
9 دقیقه
مهارت حل مسئله
5 دقیقه
مدیریت استرس
10 دقیقه
فصل دوم: هوش ذهنی و هوش عاطفی
7 دقیقه
هوش عاطفی
6 دقیقه
تفکر انتقادی
13 دقیقه
فصل سوم - قسمت اول
13 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
11 دقیقه
فصل سوم - قسمت سوم
6 دقیقه
فصل سوم - قسمت چهارم
11 دقیقه
فصل سوم - قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند
نویسنده
راویمریم کرمی
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند

برای دریافت کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.