معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟

عکس جلد کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟
قیمت:
۷۳۵۰۰ 51450 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟

کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟ نوشته لیل لوندز، مهارت‌ها و ترفندهایی را برای ارتباط مؤثر با دیگران و آداب معاشرت به شما می‌آموزد. همچنین به شما می‌گوید در مهمانی‌ها چگونه عمل کنید و چطور بر دیگران تأثیر بگذارید.

همیشه این سوال را از خودمان پرسیده‌ایم که چرا بعضی از آدم‌ها با وجود داشتن ظاهر آراسته، آرایش ملیح، کفش‌های براق، کت‌وشلوار شیک، سر و زبان خوش و ویژگی‌هایی از این دست در زندگی موفق می‌شوند و بعضی‌ها نمی‌شوند.

برخی از آدم‌های بسیار موفق و محبوب خجالتی هستند، برخی دیگر پر سر و صدا و شلوغ. برخی از برندگان بزرگ بازیِ زندگی فرهیخته هستند، برخی دیگر آدم‌هایی ساده. بسیاری از آدم‌های درون‌گرا مورد احترام هستند در حالی که برخی از افراد برون‌گرا مورد بی‌مهری دیگران قرار می‌گیرند. از قرار معلوم ویژگی‌های شخصیتی و خصوصیات ظاهری کلیدهای محبوبیت و موفقیت در زندگی نیستند مگر اینکه بخواهید برای انتخاب مجری مراسم اسکار تست بازیگری بدهید. پس کلید چیست؟ آیا کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟ (How to Instantly Connect With Anyone) در یافتن این کلید به شما کمک می‌کند؟

لیل لوندز می‌گوید (Leil Lowndes) تضمین می‌کنم که بعد از شنیدن این کتاب می‌توانید با اعتماد به نفس با افراد روبه‌رو شوید، به راحتی گفت‌وگو کنید و فوراً با هر کسی که روبه‌رو می‌شوید ارتباط برقرار کنید.

کتاب چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟ به شما کمک می‌کند تا با مهارت یافتن در نکات ظریف برقراری ارتباط که ممکن است تا به حال از وجود آن‌ها بی‌خبر بوده‌اید سلاحی بسازید تا این دشمن نفرت‌انگیز را در هم بکوبید و صدالبته این کتاب به شما خواهد گفت چطور از گفتن یا انجام چیزهای کوچک احمقانه‌ای دوری کنید که باعث می‌شوند افراد از شما فاصله بگیرند و در نتیجه دادوستد، دوستی یا عشق بالقوه خود را نسبت به شما از دست بدهند. همچنین یاد می‌گیرید چطور به آن‌ها هدیه فوق‌العاده‌ای بدهید، هدیه‌ای به نام اعتماد به نفس.

شنیدن کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای افرادی که به دنبال راهی برای بهبود ارتباط خود با اطرافیانشان هستند و همچنین کسانی که اعتماد به نفس پایینی دارند بسیار مفید و کاربردی است.

با لیل لوندز بیشتر آشنا شویم:

لیل لوندز متخصص ارتباطات شناخته شده بین‌المللی، ارتباطات میان فردی و تعاملات ناخودآگاه است. او بسیار تلاش کرده تا به مردم ارتباطات مؤثر در کار، زندگی و روابط عاشقانه را آموزش دهد. لوندز که مدتی در مدرسه ابتدایی به تدریس می‌پرداخت، این شغل کنار را گذاشت و تصمیم به سفر و گفتگو با مردم در کشورهای مختلف گرفت، به این ترتیب او پیوسته و به طور 24 ساعته در حال صحبت و سخنرانی برای انسان‌های دیگر بود. بعد از تجربیاتی که با این سفرها و سخنرانی‌ها به دست آورد به این فکر افتاد که این تجربیات را در قالب کتاب و سمینار عرضه کند.

لوندز تاکنون ده کتاب نوشته که همگی پرفروش بوده‌اند و به 26 زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. مجلات و نشریات بسیاری مانند مجله تایم، نیویورک تایمز، شیکاگو تریبون، وال استریت ژورنال، لس آنجلس تایمز، روانشناسی امروز و هافینگتون پست او را تقدیر و تحسین کرده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم می‌شنویم:

چند بار تا حالا این جمله را شنیده‌ای یا احتمالاً گفته‌ای که «من از مهمانی‌های بزرگ که کسی را نمی‌شناسم متنفرم.» آدم‌های عاشق مهمانی بارها چنین کلمه‌هایی را با خشم بیان کرده‌اند حتی آن‌هایی هم که در جمع به سلامتی عروس و داماد حرف می‌زنند از بیزاری‌شان از مهمانی‌های بزرگ حرف می‌زنند. با این حال اگر از همین آدم‌ها بپرسی آیا از مهمانی‌های خودمانی که افراد حاضر همدیگر را می‌شناسند خوششان می‌آید یا نه؟ داستان عوض می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
17 دقیقه
پیشگفتار - قسمت اول
17 دقیقه
پیشگفتار - قسمت دوم
14 دقیقه
بخش اول - هفت ترفند کوچولو برای اینکه تأثیری عالی روی آدم‌ها بگذاری - قسمت اول
16 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
13 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم
8 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم
15 دقیقه
بخش دوم - یازده ترفند کوچولو برای اینکه سلام‌هایمان شیرین و خداحافظی‌هایمان به‌یادماندنی باشد - قسمت اول
13 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
15 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
11 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم
14 دقیقه
بخش سوم - دوازده ترفند کوچولو برای تقویت مهارت گپ زدن - قسمت اول
15 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
15 دقیقه
بخش سوم - قسمت سوم
16 دقیقه
بخش سوم - قسمت چهارم
11 دقیقه
بخش سوم - قسمت پنجم
13 دقیقه
بخش چهارم - ده ترفند کوچولو برای اینکه از مهمانی‌ها لذت واقعی ببری - قسمت اول
18 دقیقه
بخش چهارم - قسمت دوم
17 دقیقه
بخش چهارم - قسمت سوم
19 دقیقه
بخش پنجم - پنج ترفند کوچولو برای پرداختن به دعوت‌ها - قسمت اول
14 دقیقه
بخش پنجم - قسمت دوم
14 دقیقه
بخش ششم - دوازده ترفند کوچولو برای اینکه یک ارتباط‌ برقرار کننده خونسرد باشی - قسمت اول
12 دقیقه
بخش ششم - قسمت دوم
17 دقیقه
بخش ششم - قسمت سوم
18 دقیقه
بخش ششم - قسمت چهارم
15 دقیقه
بخش ششم - قسمت پنجم
11 دقیقه
بخش هفتم - دوازده ترفند کوچولو برای اجتناب از سیزده چیز بسیار احمقانه معمولی - قسمت اول
18 دقیقه
بخش هفتم - قسمت دوم
13 دقیقه
بخش هفتم - قسمت سوم
8 دقیقه
بخش هفتم - قسمت چهارم
16 دقیقه
بخش هفتم - قسمت پنجم
15 دقیقه
بخش هشتم - یازده ترفند کوچولو برای فرستادن ایمیل‌هایی حرفه‌ای و با پرستیژ - قسمت اول
18 دقیقه
بخش هشتم - قسمت دوم
14 دقیقه
بخش هشتم - قسمت سوم
8 دقیقه
بخش هشتم - قسمت چهارم
14 دقیقه
بخش نهم - ده ترفند کوچولو برای اینکه پشت تلفن تأثیر فوق‌العاده‌ای بگذاری - قسمت اول
13 دقیقه
بخش نهم - قسمت دوم
14 دقیقه
بخش نهم - قسمت سوم
13 دقیقه
بخش نهم - قسمت چهارم
16 دقیقه
بخش دهم - پنج ترفند کوچولو برای عمیق‌تر کردن رابطه‌هایی که در حال حاضر داری - قسمت اول
15 دقیقه
بخش دهم - قسمت دوم
14 دقیقه
دیدار آخر از آزمایشگاه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
راویشهره روحی، هوتن شاطری پور
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۷۳۵۰۰ 51450 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟

رضا فدایی
۱۳۹۹/۱/۲۹
سلام و وقت به خیر
این کتابو بخرید تا به جای اینکه دائم به دوستان و نزدیکان و اطرافیان بگید چه خبر.... چه خبر؟؟؟
بتونی باهاشون راحت تر برخورد کنی و راحت حرف بزنی
بعدشم به دخودتون قول بدین دیگه نگین چه خبر وو دیگه چه خبر... 🙋‌♂️🙋‌♂️
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۱/۶
در حال حاضر بخش نهم کتاب هستم که ترجیح دادم الان نظرمو با عزیزان در میان بگذارم. کتابی فوق العاده در مجموع، الفبای شخصیت و رفتار درست در اجتماع را به طور ساده نویسنده بیان می‌کند و سعی دارد که با تجربیات شخصی که با افراد مختلف داشته و طرح داستانهای روال با زبانی عامیانه و قابل فهم با خواننده تقسیم کند. آشکارا با این ترفندهای کوچک ولی با ارزش می‌تونیم در هر وضعیت و هر موقعیت اجتماعی که هستیم با هر کسی ارتباط درست و به جایی برقرار کنیم و به شخص مقابل القا کنیم که چقدر ارزشمند هست و از خیلی سوتفاهم‌هایی که وجود داره برای تک تکمون جلوگیری کنیم و روابط قوی تری داشته باشیم.
خوانش کتاب بسیار شیوا با صدایی دلنشین و مسلط بر واژگان.
ترجمه‌ی فوق العاده که باعث ارتباط بهتر و درک مفاهیم کتاب شده است.
سپاس از تهیه کنندگان این کتاب بسیار مهم و تیم خوب کتابراه.
حتما توصیه می‌کنم به عزیزان کتاب خوان
فرزانه
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
کتاب خوبیه کاربردی و به درد بخور. مثال زیاد میزنه و مثل خیلی از نویسنده‌های خارجی خیلی راحت باهات حرف میزنه و تو رو مخاطب قرار میده و همین به کار بردن ضمیر مخاطب باعث میشه خیلی حس خوبی پیدا کنی و با نویسنده و حرفاش ارتباط برقرار کنی... خیلی جزئی و مو شکافانه به موضوع می‌پردازه هر چند گاهی مثال‌ها و زیادی طولانی میشن... من بعضی قسمتاش چند بار گوش کردم و به کار بردم و در جا جواب داد و احساس موفقیت کردم. از جمله اینکه وقتی به محل کار یا جلسه مهمی دیر رسیدید لازم نیست هنوز از راه نرسیده، دستپاچه و با عجله عذرخواهی کنید و دلیلش و بگید و... پیش بینی احساسی از طرف مقابل داشته باشید و خیلی چیزای دیگه... واقعا دست نویسنده درد نکنه. البته این و هم بگم توصیه‌های هیچ کتابی رو نمیشه چشم بسته اجرا کرد. باید بر اساس صلاحدید خودمون و با خلاقیت خودمون به کار ببریم
Forou Zan
۱۴۰۱/۶/۳۰
درود
این کتاب با متنی بسیار ساده و روان و قابل هضم برای تقریباً تمامی افراد جامعه و در عین حال بسیار مفید و پرکاربرد واقع شده است این کتاب یاد میدهد که چگونه برای خود و برای دیگران احترام قائل شویم و چگونه بهترین اثر مثبت را در جامعه بر روی سایر افراد در موقعیت‌های مختلف بگذاریم که این اثر مثبت در
شما و در طرف مقابل‌تان آشکار گردد. و یک مسئله مهم در این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه برای حریم دیگران احترام قائل شوید و به حرمت نفس دیگران علاوه بر حرمت نفس خود توجه کنید.
اما یک نکته نسبتا منفی هم داره و اون اینه که نویسنده در بعضی فصول بمقدار زیاد از ذهنیات خود برای قضاوت دیکران استفاده کرده است.
پیشنهاد من به تمامی کتاب خوان‌های عزیز.
سپاس فراوان از کتابراه، نویسنده، مترجم و گوینده
Adeb Akbre
۱۳۹۹/۶/۶
اگر به جای ادبیات فارسی از اول راهنمایی به بعد اینو به نا تو مدرسه آموزش میدادند الان آدمی دگر بودیم
Astella lord
۱۳۹۹/۳/۱۰
یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که تاحالا شنیدم به نظره من محتویات این کتاب رو باید در مدرسه به بچه‌ها آموزش بدن
حمید جاوید کیا
۱۳۹۹/۳/۷
با سلام. خوشحالم که این امکان فراهم شد که به بالا بردن اطلاعات و سطح فرهنگ مردم کمک بزرگی میکند. مردم ما متاسفانه اصلا اهله مطالعه نیستند. ولی شدیدا توجه شون بطوره شبانه روزی به موبایلشون هست واین امکان ممکن است تاثیری در تشویق شدن آن‌ها به مطالعه از طریق پربیننده‌ترین پدیده دنیا محسوب شود. این کتاب عملکرده هرروزه مردم است ولی توجه‌ای به اون نداریم. با تشکر فراوان از کتابراه
Hamed Reza
۱۳۹۸/۱۲/۱۸
سلام. نویسنده‌ی این کتاب خانم (لیل لوندز) چاپ 2009 هستش، که در ادامه‌ی کتاب (چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم چاپ 1999)، اما روی جلد کتاب به اشتباه به نام (دبی فورد) ثبت شده. اطلاعات کتابراه در مورد کتاب درسته. ممنون از کتابراه.
مهناز ف
۱۳۹۹/۲/۷
ابتدا سپاس از کتابراه و گوینده این کتاب.... کتاب صوتی اصلا دوست ندارم ولی صدای شیوا و دلنشین بانوی گوینده در ادامه دادن گوش سپردن بسیار موثر بود.... برخی مطالب کتاب بسیار کاربردی و قابل استفاده در هر فرهنگی بود.... اما بعضی‌ها خیلی کاربرد در فرهنگ ما نداشت.... اما روال قصه گونه کتاب با مثالهای کاربردی آن بر جذابیت این کتاب افزوده بود.... امیدوارم مانند من از شنیدن کتاب لذت ببرید و بیاموزید.
Mary Shah
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
درباره کتاب چه طور با هر جور نگاهی آشنا شویم برخی از آدم‌های بسیار موفق و محبوب، خجالتی هستند؛ برخی دیگر پر سر و صدا و شلوغ. برخی از برندگان بزرگ بازی زندگی، فرهیخته هستند؛ برخی دیگر آدم‌هایی ساده. بسیاری از آدم‌های درون‌گرا مورد احترام هستند، در حالی که برخی از افراد برون‌گرا مورد بی‌مهری دیگران و قرار می‌گیرند. این کتاب به شما یاد می‌دهد چه طور آدم‌ها را بشناسید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، چه طور حرف بزنی و چه طور با هر کس متناسب با شخصیتش گفتگو کنید.
Sam m
۱۳۹۹/۹/۱۰
عالی بود من معمولا کتاب صوتی نمی‌خرم چون اکثر خیلی تند تند می‌خونن و یا خیلی خودمانی می‌خونن نمی‌تونم گوش کنم ولی صدای گوینده رو دوست داشتم دلنشین و یه صدای آرامبخشی داشتن 😍❤💕
در مورد خود کتاب هم که محشر، کلا از جمله فوق العاده‌ترین کتاب‌ها هست که دقیقا روش رو یاد میده عاشق کتابای لیل لوندز هستم البته با ترجمه روان فرخ بافنده 😍😍
ممنون کتاب راه جون 😚🤗
HEMN MOVAFQI
۱۳۹۹/۱/۳۱
این کتاب بهت یاد میده چطور زندگی کنی! یکی از بهترین کارای زندگیم مطالعه این کتاب بود... آرزوی موفقیت برای نویسنده، مترجم، ناشر و تمام کسایی که بابت تهیه کتاب زحمت کشیدن
saeid abbasi
۱۴۰۲/۱۱/۴
مطالب بسیار جالب و آموزنده که خواندن یا شنیدنش برای هرکسی که به مناسبات اجتماعی اهمیت می‌دهد لازم است. ترجمه بسیار روان و صمیمی و به راحتی قابل درک برای مخاطب ایرانی است. همچنین صدا و بیان گوینده محترم هم بسیار زیبا و صمیمی است طوری که همچنان مشتاق شنیدن فصل بعد میمانید. به همراه موسیقی ملایم و زیبایی که لذت شنیدنش را دو چندان میکند. با سپاس از کتابراه
ali ali
۱۴۰۲/۴/۲۴
یسری تکنیک که از تجربه افراد در روابطشون بدست اومده و شما رو یه انسانبا اعتماد بنفس، قابل اعتماد، باهوش و جذاب نشون میده
کسی که میتونه احساس اطرافیانش رو پیش بینی کنه و با دقت کردن در گفتار و رفتارش اونهارو تحت تاثیر بگذاره و در نهایت ذهنش رو برای پیش بینی شرایط آموزش بده
و از گوینده صوتی این کتاب هم تشکر میکنم لحن و تن صدای بالا و پایین‌های جذابی داشت
نیلوفر نصیری
۱۴۰۱/۴/۲
کتاب قراره بهت کمک کنه تو لحظه چه رفتاری رو انجام بدی که شخصیتت حفظ میشه.. وقتی طرف مقابل فلان رفتار یا حرکت رو کرد شما چی بگی و چجوری رفتار کنی که احترامت حفظ بشه.. نیاز به تمرین داره.. مخصوصا برای کسی مثل خود من که تا به الان درگیر این نبودم و برام مهم نبود که در نگاه مردم چه فردی جلوه کنم😁 اگر هم میخاین کلیات کتاب رو متوجه بشین اپیزود آخر رو گوش بدین
مشاهده همه نظرات 335

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟

برای دریافت کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.