معرفی و دانلود کتاب صوتی از ما بهتران

عکس جلد کتاب صوتی از ما بهتران
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از ما بهتران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از ما بهتران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از ما بهتران

کتاب صوتی از ما بهتران نوشته‌ی مالکوم گلدول، اثری حیرت‌آور و خارق‌العاده است که شما را به دنیای انسان‌های برتر، درخشان و موفق جهان می‌برد، و دلایل موفقیت آن‌ها را برای‌تان بازگو می‌کند. این کتاب یکی از پرفروش‌‌ترین‌ عناوین نیویورک‌تایمز و آمازون است.

مالکوم گلدول (Malcolm Gladwell) عقیده دارد که انسان‌ها بیشتر به چگونگی زندگی افراد موفق توجه می‌کنند و توجه بسیار کمی به این نکته دارند که آن‌ها از چه فرهنگی آمده‌اند، در چه خانواده‌ای بزرگ شدند و از چه نسلی با چه تجاربی هستند.

کتاب صوتی از ما بهتران (Outliers: The Story Of Success)، به شرح و بررسی رازهای ثروتمندان در حوزه‌های مختلف از قبیل میلیونرهای برنامه‌نویس، کارآفرینان موفق، ورزشکاران حرفه‌ای و... می‌پردازد. هم‌چنین دلایل اینکه چرا مردم آسیا دارای هوش قوی‌تری هستند و اینکه چه چیزهایی باعث می‌شود یک تیم موسیقی نسبت به دیگر تیم‌ها موفق‌تر باشند، را برای شما بیان می‌کند. این اثر شما را شگفت‌زده می‌کند، به گونه‌ای که مدت‌ها و شاید همیشه مطالب آن در ذهن‌تان باقی خواهد ماند.

افرادی که از ما بهتر هستند و زندگی بهتری دارند کارهای خارق‌العاده و غیرمعمولی انجام نمی‌دهند، آن‌ها رازها و راهکارهای ساده‌ای دارند که این اثر آن‌ها را برای شما شرح می‌دهد، زنان و مردانی که غول‌های تجارت در کسب و کار خود هستند، خلبانانی که به عنوان برجسته‌ترین خلبان‌ها معرفی شده‌اند، وکیلان درخشانی که هیچ‌گاه در پرونده‌ی موکلان‌شان شکست نخورده‌اند، آن‌ها زندگی خود را به تنهایی ساخته‌اند و به سمت موفقیت گام برداشته‌اند. باید بدانید که روش‌هایی که ما آن را موفقیت می‌دانیم بسیار با روش‌های این افراد موفق تفاوت دارد. این اثر بیشتر ویژگی‌های شخصی این افراد را بیان می‌کند که نشان می‌دهد چگونه آن فرد موفق به قله رسیده است.

افراد موفق چه افرادی هستند؟ چقدر باهوش هستند؟ چه نوع سبکی از زندگی را انتخاب کرده‌اند؟ چه شخصیتی دارند؟ آیا دارای استعدادهای مادرزادی هستند؟ اگر این سوالات برای شما نیز پیش آمده است، به این کتاب گوش فرا دهید.

در قسمتی از کتاب صوتی از ما بهتران می‌شنویم:

تقریباً یک نسل است که روان‌شناسان سراسر دنیا درگیر بحثی داغ درباره مسئله‌ای هستند که بسیاری از ما فکر می‌کنیم که سال‌ها قبل حل شده است. مسئله این است: آیا چیزی به نام استعداد ذاتی وجود دارد؟ جوابِ بدیهی، آری است. همه بازیکنان هاکی متولد ژانویه، درنهایت در سطوح حرفه‌ای بازی نخواهند کرد. فقط عده‌ای به این سطح می‌رسند. کسانی که استعداد ذاتی دارند. موفقیت یعنی استعداد به اضافه آمادگی. مشکل این دیدگاه این است که هرچه روان‌شناسان فعالیت‌های حرفه‌ای نوابغ را دقیق‌تر بررسی می‌کنند، نقش استعداد ذاتی، کمتر و نقش آمادگی، بیشتر می‌شود.

در اوایل دهه 1990، روان‌شناس کِی. اندِرز اِریکسون و دو همکارش، تحقیقی به نام «اگزیبیت اِی» درباره استعداد، در آکادمی عالی موسیقی برلین انجام دادند. با کمک اساتید این آکادمی، آن‌ها ویولنیست‌های مدرسه را به سه گروه تقسیم کردند. در گروه اول، ویولنیست‌های تراز اول بودند؛ دانش‌آموزانی که ظرفیت تبدیل شدن به تک‌نوازانی در سطح جهانی را داشتند. در گروه دوم، کسانی بودند که فقط «خوب» بودند. در گروه سوم، دانش‌آموزانی بودند که بعید بود هرگز بتوانند در سطح حرفه‌ای بنوازند و قصد داشتند که معلم موسیقی شوند. سپس، از تمامی ویولنیست‌ها سؤالی مشابه پرسیدند: در تمام دوران نوازندگی خود، از وقتی‌که نخستین‌بار ویولن را به‌دست گرفتید، چند ساعت تمرین کرده‌اید؟

تمام افراد این سه گروه به طور کلی نوازندگی را در سنی مشابه شروع کرده‌اند؛ حول‌وحوش پنج‌سالگی. در آن اندک سال‌های اولیه، همگی تقریباً به اندازه‌ای مشابه تمرین می‌کردند؛ حدود دو یا سه ساعت در هفته. اما وقتی بچه‌ها حدوداً به هشت سالگی رسیدند، تفاوت‌های ملموس پدیدار شد. دانش‌آموزانی که در کلاس خود در نهایت بهترین می‌شدند، بیشتر از دیگران تمرین کرده بودند: شش ساعت در هفته تا نه سالگی، هشت ساعت در هفته تا دوازده سالگی، شانزده ساعت در هفته تا چهارده سالگی و این تعداد ساعت‌ها بیشتر و بیشتر می‌شد تا بیست سالگی که بیش از سی ساعت در هفته تمرین می‌کردند، به عبارتی دیگر، مصمم و هدف‌دار برای بهترشدن، ویلون‌های خود را می‌نواختند. در حقیقت، نوازندگان تراز اول در سن بیست سالگی، هرکدام در مجموع ده هزار ساعت تمرین کرده بودند. در مقابل، دانش‌آموزانِ گروهِ فقط خوب، در مجموع هشت هزار ساعت و گروهِ معلمان موسیقی آینده در مجموع بیش از چهار هزار ساعت تمرین کرده بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
معمای رُزِتو
39 دقیقه
بخش یک: فرصت - فصل 1: اثر مَتی
62 دقیقه
فصل 2: قانونِ ده هزار ساعت
38 دقیقه
فصل 3: مشکلاتِ با نوابغ، قسمت اول
50 دقیقه
فصل 4: مشکلاتِ با نوابغ، قسمت دوم
45 دقیقه
فصل 5: سه درس از جو فلوم - قسمت اول
39 دقیقه
فصل 5 - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش دو: میراث - فصل 6: هارِلم، کنتاکی
51 دقیقه
فصل 7: نظریه قومیت در سوانح هواپیمایی
41 دقیقه
فصل 8: شالیزارهای برنج و آزمون‌های ریاضی - قسمت اول
51 دقیقه
فصل 8 - قسمت دوم
44 دقیقه
فصل 9: معامله ماریتا
34 دقیقه
سخن پایانی - یک داستان جامائیکایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از ما بهتران
نویسنده
مترجمحامد رحمانیان
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر چاپی نشر نوین
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از ما بهتران

دانیال خبوشانی
۱۳۹۹/۶/۱۴
کتاب بسیار خوبیه و گوش کردنش اصلا خالی از لطف نیست. مطالب اموزنده زیادی داره و من تقریبا ٨٠٪؜اش رو گوش کردم تا الان. تا اینجا اصل مطلب حول محور اینکه عواملی مثل تاریخ تولد، محل زندگی، قومیت، خانواده و برهه‌ی تارخی که افراد متولد میشن و موارد دیگر در موفقیتشون نقش بسزایی بازی میکند.
Siavash Ghezelbash
۱۴۰۰/۱/۱۹
خوشحالم که خوندم نکات مهمی را داشت و خیلی خوب به یک موضوع اشاره داشت که تاثیر و بزرگی همه آدمای بزرگ حاصل فاکتورهای دیگه‌ای هم بوده که خارج از تلاش و پشتکار ن بوده و بهشون کمک کرده اتفاقاتی که در زمان مناسب و مکان مناسب افتاده
Ehsan Zohuri
۱۳۹۹/۹/۶
این کتاب در مورد خصوصیات شخصی کسانی که موفق میشن نیست. این کتاب در مورد موقعیت اجتماعی، شانس، زمان مناسب و همراه با تلاش فروان و دیگر شرایطی هست که باعث موفقیت این افراد میشه.
حسین فرخ نژاد
۱۳۹۹/۱/۲
سلام، آقای قناعت پیشه یه دونه باشن با این صدای قشنگشون که خیلی برای کتاب‌های موفقیت و روانشناسی مناسب هستن، با تشکر فراوان
حامد نیک مهر
۱۳۹۹/۵/۲۴
کتاب بسیار خوب و دارای اشاراتی هست که باید به اون‌ها توجه کرد فقط کمی زیادی توضیح میده و کسالت آور میشه داستانهاش... بعضی جاها حس رمان میده...
Pouya Dehvar
۱۳۹۹/۴/۱۰
نمونه‌اش که انسان رو متحول میکنه با تکنیک زیبایی که ارائه کرده، من نمیدونستم هر کی بیشتر تمرین کنه حتما بهتر میشه: |||||||||||||||
Mohsen Taheri
۱۴۰۲/۱۰/۷
من نکته‌ی خیلی مهم و خاصی ازش یاد نگرفتم. واسه کسایی که فکر میکنن موفقیت فقط نیاز به نبوغ داره و یک شبه به دست میاد، کتاب مفیدی میتونه باشه
Mohamad Kichi
۱۳۹۸/۱۲/۲
در کل کتاب جالبی هست و به موضوعاتی در باره‌ی موفقیت افراد اشاره میکنه که واقعا به ذهن آدم نمیرسه.
علی کاسم
۱۴۰۱/۶/۹
کتاب متاسفانه شروع خیلی خوبی نداره اما در ادامه به زندگی افراد موفق مثل بیل گیتس یا استیو جابز رومیگه وعالی میشه
راشین نورمحمدی
۱۳۹۹/۶/۲
به نظرم عالیه اینکه کتاب رو با صدای یه هنرمند بشوی عااالیه ممنون
Ali Esmaeili
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بسیار عالی حتما توصیه می‌کنم گوش بدین و تشکر می‌کنم از گفتار بی نقص راوی
مریم پیرانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
بی نظیر مخصوصا صدا گوینده هر چه به اخر کتاب میرسه جذاب تر میشه
babak varasteh
۱۴۰۰/۱/۲۱
عالی بود. دید آدم به این همه به اصطلاح نوابغ کسب و کار عوض میشه. عالی
Maryam Feraghi
۱۴۰۲/۳/۱۴
پنجره‌ای تازه رو به دنبال کنندگان موفقیت
م م
۱۴۰۱/۲/۱۴
عالی نکات میگه که کمتر بهش توجه شده و مورد استفاده هم هست
مشاهده همه نظرات 24

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از ما بهتران

برای دریافت کتاب صوتی از ما بهتران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.