معرفی و دانلود کتاب صوتی از میا بپرس

عکس جلد کتاب صوتی از میا بپرس
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از میا بپرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از میا بپرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از میا بپرس

کتاب صوتی از میا بپرس نوشته‌ی آیریس هادسن، قصه دخترکی را به تصویر می‌کشد که علاقه زیادی به انجام کارهای هیجان‌انگیز دارد، جواب اغلب سؤال‌ها را می‌داند و هر چیزی را که دوست داشته باشد، به دست می‌آورد و حالا تصمیم جدید و جالبی گرفته است.

موضوع کتاب صوتی از میا بپرس چیست؟

دختر کوچولویی به نام میا کسی است که می‌تواند خیلی زود پاسخ بسیاری از پرسش‌ها را بدهد. او شیوه‌های منحصربه‌فرد خود را برای حل چالش‌ها و مسائل دارد و می‌توان گفت تقریباً به همه چیزهایی که دوست داشته رسیده است.

روزی میا رو به ایمی دوستش می‌گوید که می‌خواهد نزد آقای آلبی برود و برای چاپ و منتشر کردن یک روزنامه در مدرسه از او اجازه بگیرد. میا از ایمی می‌خواهد همراهی‌اش کند، اما به او می‌گوید وقتی در مقابل آقای آلبی قرار گرفتند تنها کسی که باید صحبت کند خود اوست.

میا و ایمی پیش آقای آلبی می‌روند. میا به آقای آلبی می‌گوید که برای بهبود و پیشرفت درس و کار بچه‌ها بهتر است یک روزنامه در مدرسه منتشر شود. آقای آلبی هم از پیشنهاد او استقبال و آن را قبول می‌کند. پس از آن، ایمی از میا یک دوربین عکاسی می‌گیرد تا برای روزنامه‌شان عکاسی کند. ایمی دوست دارد برای روزنامه مطلب هم بنویسد، اما میا نمی‌پذیرد.

آن‌ها به کمک همکلاسی‌های دیگرشان جید، لوسی و الا، یک جلسه برای چگونگی انتشار روزنامه برگزار می‌کنند. بچه‌ها پیشنهاد می‌دهند که ستونی برای لطیفه و جوک اختصاص پیدا کند و یا یک ستون ویژه حیات وحش و... باشد، اما میا این بار هم با تمام پیشنهادها مخالفت می‌کند.

به نظر میا روزنامه تنها باید یک ستون داشته باشد: از میا بپرس! ستونی که هر یک از دانش‌آموزان مدرسه سؤالی داشتند برای روزنامه بفرستند تا میا به آن‌ها جواب بدهد، چرا که خیال می‌کند پاسخ درست همه پرسش‌ها را می‌داند.

دوستانش با این ایده مخالفت می‌کنند، با این حال نتیجه‌ای ندارد و میا روزنامه را به همین شکل منتشر می‌کند، اما خیلی زود جواب‌هایش برای او دردسرساز می‌شود و دخترک ناچار است یاد بگیرد که یک نفر نمی‌تواند همه چیز را بداند و دانای کل باشد و باید از دیگران هم کمک بگیرد.

کتاب صوتی از میا بپرس (Ask Mia) برای چه کسانی مناسب است؟

با پاسخ‌های جالب و گاهی درست میا به سؤالات دوستانش، کودکان 6 تا 9 ساله نکات خوبی را یاد می‌گیرند. آیریس هادسن (Iris Hudson) در این کتاب به بچه‌ها می‌آموزد که هیچ‌کس از همه چیز آگاه نیست و تمامی انسان‌ها نیاز به کمک و مشورت دارند. بچه‌ها می‌فهمند که دانایی و باهوشی دلیلی برای غرور بیش از حد نیست.

در بخشی از کتاب صوتی از میا بپرس می‌شنویم:

جید: «چطوره یک ستون راجع به حیات وحش درست کنیم. من امروز یک مرغابی وحشی دیدم که تو گودال آب وسط زمین فوتبال شنا می‌کرد.»
میا: «مرغابی که به درد نمی‌خوره. خسته‌کننده‌س. منم دیدمش، براش یک مقدار چیپس ریختم که بخوره، به جاش فرار کرد و رفت لای بوته‌ها قایم شد.»
جید: «خب شاید داره اونجا واسه خودش لونه می‌سازه.»
میا نگاه تحقیرآمیزی به جید انداخت و گفت: «وسط زمین فوتبال داره لونه می‌سازه؟»

جید با سرخوردگی روی صندلیش نشست و دیگه چیزی نگفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
از میا بپرس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از میا بپرس
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راوینرگس داغمه چی، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از میا بپرس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از میا بپرس

برای دریافت کتاب صوتی از میا بپرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.