معرفی و دانلود کتاب صوتی اسب تک شاخ: در 30 روز خود منحصر به فردت را پیدا کن

عکس جلد کتاب صوتی اسب تک شاخ: در 30 روز خود منحصر به فردت را پیدا کن
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسب تک شاخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسب تک شاخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اسب تک شاخ: در 30 روز خود منحصر به فردت را پیدا کن

سوار بر اسب تک شاخ، به سوی موفقیت بتازید! دنیل آملی وینسنت در کتاب صوتی اسب تک شاخ، با بهره‌گیری از تجارب خود در زندگی، شما را به مسیری هدایت می‌کند که در انتهایش سعادت و شادکامی انتظارتان را می‌کشد. این اثرِ مملو از طنز و شوخی، راهنمایی‌ درخشان برای تمام کسانی‌ است که خواهان ایجاد تغییرات اساسی در زندگی هستند.

درباره کتاب صوتی اسب تک شاخ:

یونیکورن‌ که در زبان فارسی به نام اسب تک شاخ هم شناخته می‌شود، موجودی افسانه‌ای است که طبق باورهای عامیانه، نماد امید، حرکت، تحقق آرزوها و مهم‌تر از همه جسارت است. منشأ اسطوره‌ی یونیکورن به درستی مشخص نیست، با این حال می‌دانیم که یونانیان، بابلی‌ها و پارسی‌ها اقوامی بوده‌اند که در باورهای خود جایگاهی ویژه برای یونیکورن قائل بوده‌اند.

دنیل آملی وینسنت (Danielle A. Vincent) در کتاب صوتی اسب تک شاخ (You‑Nicorn)، از تصاویر اساطیری‌ای که پیرامون یونیکورن وجود دارد بهره گرفته تا زندگی شما را دگرگون کند! به عبارتی، او از دل افسانه‌ی یونیکورن یک فلسفه‌ی زندگی بیرون کشیده است. به باور وینسنت همه‌ی ما اسب تک شاخی در درون خود داریم. اسبی سرکش اما پنهان از دید، آنقدر پنهان که گاهی وجودش را از یاد می‌بریم.

این اسب تک شاخ خودِ منحصر به فرد ماست که بی‌صبرانه منتظر مجالی برای تاختن است. همه‌ی کاری که ما باید انجام دهیم این است که چنین مجالی را برای او فراهم سازیم. اما چگونه؟ خب، این پرسش اساسی‌ای است که پاسخش در کتاب «اسب تک شاخ: در 30 روز خود منحصر به فردت را پیدا کن» نهفته است.

این اثر، همانگونه که از عنوان فرعی‌اش پیداست، با رویکردی برنامه‌محورانه نوشته شده است. دنیل آملی وینسنت در هر فصل این کتاب به یکی از موضوعات مهمی پرداخته که در مسیر سی روزه‌ی تغییر و خودسازی باید به آنها توجه کنیم. کتاب به سی بخش اصلی تقسیم شده، و طبعاً هر بخش به برنامه‌ها و تمرین‌هایی اختصاص دارد که باید در طول یک شبانه روز بدان‌ها بپردازیم. عناوین برخی از فصول کتاب عبارت است از: «پیش به سوی تک شاخ شدن، شما سختی‌ها را پشت سر گذاشتید، موفقیت چیست؟، برده‌ی عادت‌هایتان نشوید، تعلیق ناباوری» و ...

نکوداشت‌های کتاب صوتی اسب تک شاخ:

- یک اثر جذاب، خنده‌دار و بسیار سودمند در حیطه‌ی خودیاری. (Kirkus)
- توصیه‌ی ما به شما این است: همین حالا جادوی یونیکورن را امتحان کنید! (amazon)

کتاب صوتی اسب تک شاخ مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به تمام افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال کتابی خاص و متفاوت در زمینه‌ی خودسازی و خودشناسی‌اند.

با دنیل آملی وینسنت بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی عجیب و غریب زندگی پرماجرایی را پشت سر گذاشته و مشاغل مختلفی را تجربه کرده است: از کار در شبکه‌ی Oprah Winfrey تا صابون‌سازی و بعد هم نویسندگی! شعار دنیل آملی وینسنت در زندگی یک چیز بیشتر نبوده است: «تک شاخ باشید!» به باور او هر انسانی مهارت‌هایی خاص خود دارد که به فعل درآمدنش نیازمند جسارت ورزیدن است. او در کتاب شنیدنی خود، اسب تک شاخ، مخاطبینش را ترغیب کرده که تبدیل به خودِ منحصر به فردشان شوند.

در بخشی از کتاب صوتی اسب تک شاخ می‌شنویم:

مدام در فیسبوک هستم. به نوعی تکیه‌گاه من شده است. به خصوص این روزها که می‌نویسم، و نوشتن ترسناک است. به فیسبوک سر می‌زنم تا ببینم کسی جمله‌ای یا مطلبی از مرا لایک کرده یا نه. درست است؛ بیچاره‌ی تأیید دیگرانم. و متأسفانه، هر چه مطلبی که روی آن کار می‌کنم وحشتناک‌تر باشد، فیسبوک مرا بیشتر به سوی خود جذب می‌کند. می‌خواهم با شما صادق باشم. نوشتن این کتاب بسیار بسیار وحشتناک است...

این عادت وسواسی، به طور جدی توانایی مرا برای درک این باور که باید به ندای درونی‌ام گوش بدهم، تضعیف کرده. و واقعا زندگی مرا تحت‌الشعاع قرار داده است. این بخش را با نقص شخصی خودم آغاز می‌کنم تا شما متوجه شوید به خوبی می‌فهمم برده‌ی عادت‌های بد شدن یعنی چه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
23 دقیقه
مقدمه کتاب
25 دقیقه
قسمت اول
22 دقیقه
قسمت دوم
28 دقیقه
قسمت سوم
19 دقیقه
قسمت چهارم
18 دقیقه
قسمت پنجم
25 دقیقه
قسمت ششم
20 دقیقه
قسمت هفتم
23 دقیقه
قسمت هشتم
14 دقیقه
قسمت نهم
21 دقیقه
قسمت دهم
17 دقیقه
قسمت یازدهم
24 دقیقه
قسمت دوازدهم
23 دقیقه
قسمت سیزدهم
20 دقیقه
قسمت چهاردهم
21 دقیقه
قسمت پانزدهم
24 دقیقه
قسمت شانزدهم
22 دقیقه
قسمت هفدهم
24 دقیقه
قسمت هجدهم
19 دقیقه
قسمت نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اسب تک شاخ: در 30 روز خود منحصر به فردت را پیدا کن
نویسنده
مترجمالهام میرمحمدی
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسب تک شاخ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اسب تک شاخ

برای دریافت کتاب صوتی اسب تک شاخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.