معرفی و دانلود کتاب اسب تک شاخ: در 30 روز خود منحصر به فردت را پیدا کن

عکس جلد کتاب اسب تک شاخ: در 30 روز خود منحصر به فردت را پیدا کن
قیمت:
۵۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسب تک شاخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسب تک شاخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسب تک شاخ: در 30 روز خود منحصر به فردت را پیدا کن

حتی اگر از میان جهنم عبور می‌کنید، به حرکت خود ادامه دهید و دست از تلاش برندارید! دنیل آملی وینسنت در کتاب اسب تک شاخ با شرح تجارب شخصی خود، شما را تشویق می‌کند تا مسیرهای متفاوت و جدیدی را در زندگی امتحان کنید. با مطالعه‌ی این اثر مملو از طنز و شوخی، یاد می‌گیرید که تنها به رویاپردازی اکتفا نکنید، ریسک‌پذیر باشید و در زندگی‌تان تغییرات اساسی ایجاد کنید.

درباره‌ی کتاب اسب تک شاخ:

یونیکورن در زبان فارسی، اسب تک شاخ نام دارد، موجود افسانه‌ای که قدرت و توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارد و طبق باورهای عامیانه، نماد قدرت، امید و جسارت است. تک شاخ‌ها در طول تاریخ از جایگاه‌ خاصی در نقاط گوناگون دنیا برخوردار بودند. منشأ و ریشه‌ی دقیق پیدایش تک‌شاخ‌ها به ‌دلیل فراوانی و گستردگی داستان‌ها مشخص نیست، با این حال می‌دانیم که یونانیان، بابلی‌ها و پارسی‌ها اقوامی بوده‌اند که در باورهای خود ارزش زیادی برای یونیکورن قائل می‌شدند.

دنیل آملی وینسنت (Danielle A. Vincent) در کتاب اسب تک شاخ (You‑Nicorn)، با بهره‌گیری از ویژگی‌های فوق‌العاده یونیکورن سعی دارد تا زندگی شما را متحول کند! به عبارت دیگر او از دل افسانه‌ی یونیکورن، یک فلسفه‌ی زندگی برای بهتر زیستن بیرون کشیده است. وینسنت باور دارد که تمام انسان‌های کره‌ی زمین اسب تک شاخی درون خود دارند؛ اسبی تنها و پنهان که گاهی وجودش را از یاد می‌بریم.

خداوند درون شما احساسات، علایق و استعدادهایتان را خلق کرده تا به دنبالشان بروید و همان‌طور که دوست دارید زندگی کنید، نه اینکه گوشه‌ای بنشینید و فقط درباره‌ی اهدافتان خیال‌پردازی کنید. در این کتاب، می‌خواهیم با دقت به این موضوع بپردازیم که شما اکنون کجا هستید، کجا بوده‌اید و به کجا می‌خواهید بروید. خواهید دید که چقدر فوق‌العاده‌اید، چقدر از مسیرتان را سپری کرده‌اید و تا چه حد در کارهایی که انجام می‌دهید شایستگی دارید. شما با مطالعه‌ی مفاهیم کاربردی کتاب اسب تک شاخ متوجه می‌شوید به چه مهارت‌هایی برای محقق کردن رویاهایتان نیاز دارید.

در واقع این اسب تک شاخ نمادی از خود منحصر به فردمان است که بی‌صبرانه منتظر مانده تا مجالی برای تاختن پیدا کند. اگر زندگی یک نقشه باشد و شما این‌جا باشید، باید راهی پیدا کنیم تا شما را به مقصدی که می‌خواهید برسانیم. در این مسیر، از خیابان «پشتکار» و کوه‌های «بی‌اعتنایی» خواهیم گذشت و انرژی و انگیزه‌ی لازم را برای رسیدن به اهدافتان تأمین خواهیم کرد.

این کتاب همانطور که از عنوان فرعی‌اش پیداست، با رویکردی برنامه‌محورانه نوشته شده است. دنیل آملی وینسنت در هر فصل به موضوعاتی می‌پردازد که همچون کششِ بُراده‌های آهن به سوی آهنربا، خوشبختی و موفقیت را جذب خواهید کرد. این کتاب 30 روز ابتدایی از مسیری را که قرار است شما را به رویاهایتان برساند مشخص می‌کند. این نکته را فراموش نکنید که شما شایسته‌ی خوشبختی و موفقیت هستید.

نکوداشت‌های کتاب اسب تک شاخ:

- یک اثر جذاب، خنده‌دار و بسیار سودمند در حیطه‌ی خودیاری. (Kirkus)
- توصیه‌ی ما به شما این است: همین حالا جادوی یونیکورن را امتحان کنید! (amazon)

با دنیل آملی وینسنت بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی عجیب و غریب زندگی پرماجرایی را پشت سر گذاشته و مشاغل مختلفی را تجربه کرده است: از کار در شبکه‌ی Oprah Winfrey تا صابون‌سازی و بعد هم نویسندگی! شعار دنیل آملی وینسنت در زندگی یک چیز بیشتر نبوده است: «تک شاخ باشید!» به باور او هر انسانی مهارت‌هایی خاص خود دارد که به فعل درآمدنش نیازمند جسارت ورزیدن است. او در کتاب شنیدنی خود، اسب تک شاخ، مخاطبینش را ترغیب کرده که تبدیل به خودِ منحصر به فردشان شوند.

جملات برگزیده‌ی کتاب اسب تک شاخ:

- بهترین زمان برای کاشت یک درخت 20 سال پیش بود. بهترین زمانِ بعدی همین حالاست. (ضرب‌المثل چینی)

- و هنگامی که طوفان به پایان رسید، شما به خاطر نمی‌آورید که چگونه آن را پشت سر گذاشتید. چگونه توانستید زنده بمانید. حتی احتمالاً مطمئن نیستید که آیا واقعاً تمام شده یا نه؛ اما یک چیز قطعی است. زمانی‌که طوفان را پشت سر می‌گذارید، دیگر همان انسان قبلی نیستید. و این تمام داستانِ طوفان است. (هاروکی موراکی)

- ما همانی هستیم که مکرراً انجام می‌دهیم. (ارسطو)

در بخشی از کتاب اسب تک شاخ می‌خوانیم:

واقعاً احمقانه‌ است که باور کنیم یک نیروی جادویی حرکت جهان را به‌ گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کند که همه ‌چیز به نفع ما تمام شود.

این موضوع بسیار غیرواقع‌بینانه است. سؤال‌های بسیاری درباره‌ی این فلسفه وجود دارد: اگر تمام کائنات در جهت خواسته‌های ما حرکت می‌کند، پس چرا اتفاقات بد هم رخ می‌دهد؟ چرا باید دوست من، که فردی فوق‌العاده‌ است به سرطان مبتلا شود؟ قطعاً این اتفاق به نفع او نیست! چطور به افراد بی‌گناه در سالن‌های سینما و تفریح‌گاه‌ها شلیک می‌شود؟ مطمئناً این خواسته‌ و نفع آن‌ها نبوده است.

سؤال دیگر آن‌که اگر آنچه من می‌خواهم با آنچه همسایه‌ام می‌خواهد، در تقابل باشد چه؟ این‌جا کائنات به نفع کداممان عمل خواهد کرد؟ آیا هر کس زودتر اقدام کرده، جواب خواهد گرفت؟ یا اگر یکی از ما نیتی خودخواهانه و از روی طمع داشته باشیم، شانسمان را برای دستیابی به هدفمان از دست خواهیم داد؟

آیا من خود سربازی در کائنات هستم که قرار است دیگران را به خواسته‌هایشان برساند؟ اگر من آن شخص را دوست نداشته باشم چه؟ یا اگر بخواهم برای رسیدن به خواسته‌هایش کمک کنم، چطور باید بدانم که کدام مسیر درست است؟

یافتن پاسخ برای این سؤال‌ها بسیار پیچیده است.

من درباره‌ی این رویکرد به ‌خوبی فکر کرده‌ام و نقص‌های زیادی درباره‌ی آن یافته‌ام. بنابراین، پیش از آن‌که به پایان کتاب برسیم، می‌خواهم بی‌پرده و با صراحت به این موضوع بپردازم. من فقط در شرایطی می‌توانم به این موضوع اعتقاد داشته باشم که کمک‌کننده و کارساز باشد؛ و این مستلزم تعلیق ناباوری آن هم به ‌شکلی قدرتمند است.

اصول این کتاب عمدتاً کاربردی است، اما ما گاهی اوقات به دنیای مبهم و رمزآلود هم پا می‌گذاریم.

برای تبدیل به تک‌شاخ شدن از شما می‌خواهم فقط کمی از ناباوری‌هایتان را تعلیق کنید. لازم نیست کار خاصی انجام دهید. فقط کافی است به باور داشتن هم شانسِ کمی بدهید. اگر من به شما بگویم «گاهی اوقات چیزهای بد قرار است نتیجه‌ای خوب داشته باشد» فوراً برای صحیح نبودنِ آن واکنش نشان ندهید. درعوض، سعی کنید به موقعیت‌ها و مثال‌هایی فکر کنید که این مسئله را تأیید می‌کند. اگر می‌گویم «مردم می‌خواهند به شما کمک کنند» فقط به آن‌هایی که همواره مقابل شما ایستاده‌اند فکر نکنید. واقعاً تلاش کنید آن‌هایی را که داوطلبانه در مواقع نیاز به شما کمک کرده‌اند به یاد بیاورید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
مقدمه‌ی نویسنده
این کتاب چه می‌گوید؟
لازم نیست باورش کنید
لازم نیست بدانید چه می‌خواهید
باید انجامش بدهید
نحوه‌ی استفاده از این کتاب
بخش 1: تک - شاخ!
روز 1: پیش به‌ سوی تک‌شاخ‌ شدن!
روز 2: شما سختی‌ها را پشت سر گذاشتید
روز 3: شما یک انسان هستید
روز 4: موفقیت چیست؟
روز 5: برده‌ی عادت‌هایتان نشوید
روز 6: تعلیق ناباوری
روز 7: دوره‌ی هفتگی
بخش 2: از خودتان شروع کنید
روز 8: دست از ناله کردن بردارید
روز 9: همه‌ چیز در ذهن شماست
روز 10: معکوس کردن باورهای ناخودآگاه
روز 11: باید ادامه بدهید
روز 12: وقتی کارها درست پیش نمی‌روند، درواقع درست پیش رفته‌اند
روز 13: چالش‌های مربوط به بیماری روحی
روز 14: دوره‌ی هفتگی
بخش 3: مردم
روز 15: بخشش: قسمت اول: دیگران را ببخشید
روز 16: بخشش: قسمت دوم: خودتان را ببخشید
روز 17: چطور دوستان خود را از دست بدهیم و برخی را نادیده بگیریم؟
روز 18: دوستی با افرادی که شما را باور دارند
روز 19: مردم می‌خواهند به شما کمک کنند
روز 20: واقعاً مهم نیست مردم چه فکر می‌کنند
روز 21: دوره‌ی هفتگی
بخش 4: جعبه‌ی ابزار
روز 22: فعالیت‌های مربوط به تعیین اهداف
روز 23: جزئیات روز ایده‌آل شما
روز 24: باید چگونه باشید تا به خواسته‌هایتان برسید؟
روز 25: ثبت وقایع روزانه مهم است
روز 26: مدیتیشن
روز 27: مشاوره‌ی شغلی
روز 28: جادو
روز 29: تجربه کنید تا بفهمید کدام فعالیت‌ها مناسب شماست
روز 30: هدف از زندگی، زندگی کردن است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسب تک شاخ: در 30 روز خود منحصر به فردت را پیدا کن
نویسنده
مترجمالهام میرمحمدی
ناشر چاپیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-7283-16-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسب تک شاخ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اسب تک شاخ

برای دریافت کتاب اسب تک شاخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.