معرفی و دانلود کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

عکس جلد کتاب صوتی رهایی از افکار منفی
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهایی از افکار منفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهایی از افکار منفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

کتاب صوتی رهایی از افکار منفی اثری از دریک هاول، نویسنده‌ای نام‌آشنا و مربی و سخنران بین‌المللی در موضوعات مختلفی مانند حمله‌های پنیک، تفکرات منفی و مدیریت استرس و اضطراب است. هاول در این کتاب با یادآوری اهمیت و نقش افکار مثبت و منفی در زندگی و جسم و روانِ انسان، به مخاطب خود کمک می‌کند تا بر افکار منفی غلبه نماید و با کنترل ذهن و نشخوارهای بیهوده‌ی آن، مثبت‌اندیشی را تمرین کند و به تمامیت وجود خویش عشق بورزد.

درباره‌ی کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

اگر شب‌ها به‌دشواری به خواب می‌روید و نمی‌توانید فکر و ذهن خود را از نگرانی‌ها و دلواپسی‌ها رها کنید، اگر گمان می‌کنید که در چرخه‌ی بی‌پایان احساسات و افکار منفی غیرقابل کنترل اسیر شده‌اید و راه رهایی ندارید، اگر به دلیل فکر کردن بیش از اندازه به موضوعات مختلف نمی‌توانید بر یک معضل متمرکز شوید و احساس می‌کنید مهارت حل مسئله‌ی خود را از دست داده‌اید، نگران نباشید. بیش از هجده درصد جمعیت جهان به اضطراب دائمی مبتلا هستند و حدود هفتادوسه درصد از بزرگسالان نیز از نشخوار فکری رنج می‌برند. برای تمامی چالش‌ها و دشواری‌هایی که هم‌اکنون با آن‌ها روبه‌رو هستید، دریک هاول (Derick Howell) در کتاب صوتی رهایی از افکار منفی (Eliminate Negative Thinking) راهکارهایی عملی و کاربردی ارائه کرده است.

کتاب صوتی رهایی از افکار منفی بر ماهیت افکار منفی، نقش آن در زندگی و چگونگی رهایی از آن متمرکز است. طراحی مغز انسان به‌گونه‌ای است که همواره آگاه به خطرات احتمالی باشد. همه‌ی ما رویدادها و خاطرات منفی را بهتر و بیشتر از خاطرات و افکار مثبت به خاطر داریم و به شکلی غریزی، تقریباً همیشه در جست‌وجوی موارد منفی هستیم و بدترین سناریوهای ممکن را تجسم می‌کنیم. این غریزه در طول تاریخ تا به امروز کمک بسیاری به انسان کرده است و او را از بلایای طبیعی و حیوانات درنده و گرسنگی و سایر خطراتی که همیشه در کمین‌اش بوده‌اند، نجات داده است. اما شاید برای انسان مدرن، چندان کاربردی نداشته باشد. چند درصد از ما در حال حاضر نگران این هستیم که توسط ببر خورده شویم؟! یا زیر پای فیل له شویم؟! یا نتوانیم گوزن شکار کنیم و سرنیزه‌ی شکارچی دیگری در بدن ما فرو برود و باعث هلاک‌مان بشود؟! درست است که چنین نگرانی‌هایی در ذهن و روان انسان عصر حاضر جایگاهی ندارد اما جای خالی آن‌ها را افکار ناخوشایندی درباره‌ی بی‌پولی و سالمندی و رکود بازارهای اقتصادی و جنگ اتمی و آینده‌ی نوه‌ها و نتیجه‌هایمان گرفته است؛ چرخه‌ی باطلی که نگرانی در آن از بین نمی‌رود و تنها یک فکر جایگزین فکری دیگر می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

دریک هاول در کتاب صوتی رهایی از افکار منفی به مخاطب خود یادآوری می‌کند که اگر آگاهانه برای رفع یا تعدیل افکار منفی تلاش نکند، در یک چرخه‌ی بی‌پایان از نگرانی‌ها و اضطراب‌ها گم خواهد شد. وقتی غرق شدن در افکار منفی به الگوی دائمی زندگی شما تبدیل شود، فرصت‌های شگفت‌انگیز زندگی خود را از دست می‌دهید و در دام افسردگی و اضطراب گرفتار می‌شوید. از این رو شاید لازم باشد تا آگاهانه با فکرهای منفی خود مقابله کنید و خود را ارزشمند بپندارید و دوست داشته باشید و اگر نمی‌دانید چطور باید این کار را انجام دهید، می‌توانید از راهکارهای دریک هاول که در کتاب صوتی رهایی از افکار منفی بیان شده‌اند، استفاده کنید. هاول با ارائه‌ی سیزده روش ساده و کاربردی به شما می‌آموزد چگونه ذهن خود را پاکسازی کنید و در هنگام هجوم نگرانی‌ها و اضطراب‌ها، آرامش را در خود ایجاد نمایید. او همچنین راهنمایی گام‌به‌گام برای ایجاد عادات مثبت‌اندیشی به شما معرفی می‌کند تا با به‌کارگیری آن‌ها بر نگرانی‌ها و افکار منفی غلبه نمایید و بر ذهن خود مسلط شوید و در نهایت چشم‌اندازی از یک ذهن آرام و مثبت‌نگر برای شما ترسیم می‌کند که شایسته‌ی هر انسانی است.

کتاب صوتی رهایی از افکار منفی را به همت شادن پژواک، با ترجمه‌ی لیلی پسندیده و خوانش احسان صمدیار می‌شنوید.

کتاب صوتی رهایی از افکار منفی برای چه کسانی مناسب است؟

به تمامی افرادی که قصد دارند با رهایی از نگرانی‌ها و اضطراب‌ها و در پیش گرفتن تفکر و نگرشی مثبت به زندگی، به آرامش و موفقیت دست پیدا کنند، شنیدنِ کتاب صوتی رهایی از افکار منفی را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی رهایی از افکار منفی می‌شنویم

افسردگی و اضطراب اغلب اوقات خودشون رو با افکار منفی نشون می‌دن که مقابله با اون‌ها سخته. مردم زمانی متوجه می‌شن که منفی‌اندیشی چقدر می‌تونه بر اون‌ها تأثیر بگذاره که دیگه خیلی دیر شده. با این‌حال حتی اگر منفی‌اندیشی برای شما تبدیل به یک عادت شده باشه، استراتژی‌هایی وجود داره که می‌تونید از اون‌ها استفاده کنید و کنترل افکارتون رو در دست بگیرید. بیایید بعضی از این استراتژی‌ها رو بررسی کنیم و ببینیم چطور می‌شه از اون‌ها در مقابل افکار منفی استفاده کرد.

ایجاد یک تغییر ذهنی - برای اینکه کنترل افکارتون رو در دست بگیرید و از نفوذ افکار منفی جلوگیری کنید، باید آگاهانه تلاش کنید که طرز فکرتون رو تغییر بدید. این کار آسون نیست. با این حال اگر منظم تمرین کنید به بخشی از طبیعت شما تبدیل می‌شه و به‌تدریج می‌تونید بدون اینکه تلاش زیادی کرده باشید، اندیشه‌هاتون رو عوض کنید. برای ایجاد یک تغییر ذهنی باید چی کار کرد؟ لازمه‌ی تغییر تمرکز ذهنی شما اینه که در موقعیت‌های سخت دیدگاه‌تون رو به چالش بکشید؛ یعنی با وجود تمام نگرانی‌هاتون، توجه خودتون رو به چیز دیگه‌ای معطوف کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
معرفی و مقدمه
7 دقیقه
فصل اول: روش‌های ناکارآمد برای رهایی از منفی‌اندیشی
17 دقیقه
فصل دوم: ذهن‌تان را از منفی‌اندیشی پاکسازی کنید
17 دقیقه
فصل سوم: عادت بد منفی‌اندیشی را برای همیشه از بین ببرید
11 دقیقه
فصل چهارم: چگونه افکارمان را کنترل و از مارپیچ منفی‌نگری پیش‌گیری کنیم؟
29 دقیقه
فصل پنجم: چگونه نشخوار فکری را متوقف کنیم؟
24 دقیقه
فصل ششم: غلبه بر نگرانی
11 دقیقه
فصل هفتم: اگر می‌خواهید فشار روانی را کاهش دهید، مثبت‌تر باشید
14 دقیقه
فصل هشتم: پرورش مثبت‌اندیشی
27 دقیقه
فصل نهم: مسیری به سوی خویشتن‌پذیری
17 دقیقه
فصل دهم: تمرین عشق‌ورزی به خود
7 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهایی از افکار منفی
نویسنده
مترجملیلی پسندیده
راویاحسان صمدیار
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

Naseri
۱۴۰۳/۲/۸
کتاب جالب وخوبی بود که راهکارها وراه حل هادر مواجه با افکار منفی دارد اینکه هرفصل خلاصه‌ای دارد که فهم مطالب را آسان تر می‌کند. هرچند برای عملی کردن نیاز به تکرار و تمرین وچندین بار گوش کردن کتاب دارد تا مهارت در این مورد کسب کرد
با تشکر از نویسنده ومترجم وهمچنین کتابراه بابت ارائه این کتاب☆☆☆☆☆
شبنم الیوند
۱۴۰۳/۱/۱۲
منفی اندیشی مشکل بسیار بزرگ و آزار دهنده‌ای که همه کم و بیش باهاش سر و کار داریم و این کتاب راهکارهای خیلی خوبی معرفی میکنه البته کمی زمان بر و سخته تا بشه دیدگاه منفی رو به مثبت تبدیل کرد ولی با تمرین کاملا ممکن خواهد بود به نظرم باید چند بار این کتابو گوش داد
نگار ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سلام با تشکر از نویسنده محترم این کتاب بعضی اوقات ادم فکرهای بیخود و منفی بهش دست میده و نمیدونه چکار کنه به نظر من با کمک گرفتن از این نوع کتاب‌ها ادم میتونه به خودش کمک کنه و رها بشه از افکار منفی
لیلی مرادی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
خیلی خوبه و به مطالب خوبی که زیاد اتفاق میفته و ما همیشه با اونها ملموس هستیم وافکاری که من فکر میکنم اکثریت با اون درگیرنداشاره میکنه دست همه دست اندر کاران درد نکنه
Ali padash
۱۴۰۳/۱/۹
من چند بار به این کتاب گوش دادم خیلی باز خورد خوبی داره وموثرمیباشد. من تونستم از سرزنش خودم دست بردارم ‌. باتشکر از نویسنده، مترجم وگوینده کتاب.
Samir Gh
۱۴۰۳/۱/۲۳
با سلام، کتاب صوتی رهایی از افکار منفی هم راهکار‌های خوبی ارائه میده و هم با انتخاب گوینده مناسب تونسته حس خوبی رو به مخاطب منتقل کنه.
مرتضی شبیری نژاد
۱۴۰۳/۱/۱۳
امتیاز کامل به این کتاب میدم و برای آنهایی که افکار منفی در ذهن‌شان گره‌های کور ایجاد کرده حتما پیشنهاد میدم این کتاب رو بشنوند
فاطمه فاتحیان
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
عالی است این کتاب کاملا عملی صحبت میکند و کاملا واقع بینانه نوشته شده است ممنون
seiyed hamid Ghaemi
۱۴۰۳/۱/۱۲
با درود و احترام کتاب خوب و تاثیر گذاری است پیشنهاد می کنم همه استفاده کنند. من دوبار خواندم
محمد حسینی
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتاب رهایی از افکار منفی خیلی کمک می‌کنه تا بتونیم ذهنمون رو از تفکرات سمی و منفی رها کنیم، احسنت
نوید خوش فطرت
۱۴۰۳/۲/۲
۷۰درصد مطالبش رو میدونستم و میتونم بگم کاملتر کرد دانسته هام رو
محمد سرایلو
۱۴۰۳/۱/۱۱
امروزه این افکارمنفی بیشتر شده. با راهنمایی‌های کتاب می‌توان آنهارو کنترل کرد.
وحید باغستانی
۱۴۰۳/۱/۷
سلام کتاب خوبی بود و خیلی چیز زیادی به دانسته هام اضافه نکرد سطح کتاب پایینه
سیمین رمضان
۱۴۰۳/۱/۷
من که از گوش دادن به این کتاب لذت بردم توصیه میکنم که شما هم مطالعه کنید.
Sh
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
کتاب عالی.
و باز هم مثل همیشه این گوینده هست که باعث میشه بتونی گوش بدی
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

برای دریافت کتاب صوتی رهایی از افکار منفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.