معرفی و دانلود کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری

عکس جلد کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری

کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری اثری از بی. جوزف پاین، دان پی پرز و مارثا راجرز، فعالان حوزه‌ی بازاریابی و مشاوران بین‌المللی استراتژی مشتری است. مؤلفان در این کتاب نشان می‌دهند چگونه با آموزش هم‌زمان مشتریان و تولیدکنندگان، می‌توان به سفارشی‌سازیِ انبوه و بازاریابی کارآمد دست یافت.

درباره‌ی کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری

بی. جوزف پاین (B. Joseph Pine)، دان پی‌پرز (Don Peppers) و مارثا راجرز (Matha Rogers) در کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری (Do You Want to Keep Your Customers forever) به این موضوع پرداخته‌اند که با قرار دادن تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در فرآیند یادگیری متقابل، می‌توان به سفارشی‌سازیِ انبوه و نوعی از بازاریابی موفق و کارآمد دست یافت. چنین ارتباطی به زعم آن‌ها این فرصت را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا نیازهای روزافزون و متغییر مشتریان خود را شناخته و بیش از پیش بتوانند آن‌ها را برآورده سازند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری

بی. جوزف پاین را مبدع اقتصاد تجربه می‌دانند. او به‌همراه دان پی‌پرز و مارثا راجرز، رئیس و معاون اجرایی در یک شرکت مشاوره‌ی بازاریابی در استمفورد و کانکتیکات، در کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری، به‌تفصیل درباره‌ی موضوع سفارشی‌سازیِ انبوه صحبت کرده‌اند. سفارشی‌سازی انبوه یا (Mass Customization) یکی از حوزه‌های جدیدی است که این روزها مورد توجه کارشناسانِ بازاریابی، کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف قرار گرفته است. امروزه به دلیل هجوم رقبای تازه‌وارد به بازار که هر کدام، مزیت رقابتی خاصی را عرضه کرده و تنوع بیشتری در کالاها و خدمات خود به‌وجود آورده‌اند، دیگر، روش‌های سنتیِ جذب مشتری کارساز نیست و به همین خاطر، می‌بایست از روش‌های جدیدتر و متفاوت‌تری استفاده کرد. یکی از این روش‌ها سفارشی‌سازی انبوه است. منظور از این اصطلاح، ارائه‌ی کالا یا خدمات به مشتریان برای برطرف کردن نیازهای فردی آنان است که کاهش هزینه‌های تولیدِ انبوه و در عین حال، انعطاف‌پذیری سفارشی‌سازی را نیز به‌صورتِ هم‌زمان در بر دارد.

پاین، پی‌پرز و راجرز در کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری، این ایده را مطرح می‌کنند که اگر تولیدکننده در ارتباطی متقابل با مشتری خود، از نیازهای روزافزون و متغییر وی، طی گذشت زمان آگاه شود، می‌تواند به رفع مؤثرتر این نیازها دست بزند و در نهایت، به کسب‌وکار خود ثبات و پایداری بیشتری بخشیده و پیشرفت فزاینده‌ی آن را تضمین می‌کند.

کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری را به همت نشر هورمزد با ترجمه‌ی ایوب احمدیان و خوانش مهربان جزینی می‌شنوید.

کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری به تمام مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینانی که درصددند با سنجش نیازها و علایق مشتریان خود و همین‌طور فراهم‌سازی بستری جهت تسهیل خرید و ایجادِ تجربه‌ی لذت‌بخش برای آن‌ها، گامی در مسیر موفقیت و پیشرفت پایدار سازمانِ خود بردارند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری می‌شنویم

سفارشی‌سازی انبوه یکی از موضوعات جدید و پراهمیتِ علوم مدیریت و بازاریابی است. این پدیده به‌معنای همکاری با مشتری در طراحی و ارائه‌ی محصول یا خدمات است؛ به‌عبارت دیگر، در این روش، تعامل با مشتری، اصلی اساسی و خدشه‌ناپذیر است و عملاً همکاری میانِ مشتری، محصول و واحد طراحی، آسان می‌شود. دلیلِ دیگر اهمیتِ سفارشی‌سازی در کسب‌وکار، این است که بنگاه‌های تولیدی دریافته‌اند با ورود تازه‌واردها به بازار و افزایش رقابتِ قیمت‌ها افت می‌کنند و محصولاتی با تنوع بیشتر به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود. این مسئله می‌تواند برای آن‌ها، به قیمت از دست دادنِ سهم یا بخشِ بزرگی در بازار تمام شود. چیزی که طی سال‌ها و با زحمت و هزینه‌ی بسیار به آن دست یافته‌اند.

از سوی دیگر، تولیدکنندگان با سرمایه‌گذاری روی احداث خطوط تولید، با ظرفیتِ بالا و ارائه‌ی محصول با نرخ مناسب، توجه و تمرکز بیشتری بر امر سفارش‌سازی دارند. آن‌ها با در دستورکار قرار دادنِ این پدیده‌ی نوظهور، ضمن درک نیازهای اساسی مشتریان و دستیابی به تولید اقتصادی، بازارهای داخلی و خارجی را در دست می‌گیرند و از جذب مشتری به‌وسیله‌ی رقبا جلوگیری می‌کنند. در این کتاب مبحث سفارشی‌سازیِ انبوه و راهبردهای متنوع رسیدن به آن، به‌تفصیل شرح داده شده و روابط یادگیرنده‌ی حرفه‌ای با مشتریان به‌عنوان راهی مناسب برای حفظ همیشگیِ آن‌ها، در نظر گرفته شده است. در کنار آن، ذکر چند نمونه از فعالیت شرکت‌های موفق در این زمینه دیدگاهِ شما را درباره‌ی بازاریابی و تولید انبوه تغییر خواهد داد و در نهایت، سفارشی‌سازیِ انبوه را بهتر درک خواهید کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
80 دقیقه
استراتژی مشتری مداری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی استراتژی مشتری مداری
نویسنده، ،
مترجمایوب احمدیان
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری

برای دریافت کتاب صوتی استراتژی مشتری مداری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.