معرفی و دانلود کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد

عکس جلد کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد

کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد اثری از دانیل گلمن، نویسنده‌ی آثار پرفروش در حوزه‌های هوش هیجانی و هوش اجتماعی است. گلمن در این کتاب با اشاره به نتایج تازه‌های پژوهشی نشان می‌دهد که کارآمدترین مدیران، چه ویژگی‌هایی دارند و برای دستیابی به موفقیت از چه روش‌ها و رویکردهایی بیشترین بهره را می‌برند.

درباره‌ی کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد

دانیل گلمن (Daniel Goleman) در کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد (Leadership That Gets Results) به موضوع شیوه‌های مدیریتی که توسط مدیران موفق به کار برده می‌شوند، پرداخته است. گلمن گزارشگر علمی نیویورک تایمز است؛ او دوبار برای آثارش نامزد جایزه‌ی پولیتزر شده و توانسته جایزه‌ی یک عمر دستاورد انجمن روان‌شناسی آمریکا را از آنِ خود کند. این ویژگی‌های گلمن، او را برای اظهار نظر در این باره بیش از هر فرد دیگری شایسته می‌سازد. گلمن در این کتاب صوتی، دستیابی به مدیریتی مؤثر و کارآمد را امری ممکن اما نیازمند کار و تمرین می‌داند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد

شاید مهم‌ترین کارِ هر مدیر را بتوان دستیابی به اهدافِ سازمان یا مجموعه‌ی تحت رهبریِ وی دانست. اما با وجود حجم انبوهی از مطالب آموزشی و توصیه‌های مدیرانِ موفق و سرآمد که امروزه در این خصوص در دسترس همگان قرار دارد، همچنان بسیاری از سازمان‌ها و ادارات از در اختیار داشتنِ مدیری مدبر و کارآمد، بی‌بهره‌اند. یکی از دلایلی که دانیل گلمن برای این کار برمی‌شمرد، این است که توصیه‌ها و آموزش‌ها اغلب بر غریزه، استدلال و تجربه مبتنی هستند و نه بر داده‌های آماری و از این رو، قابل تعمیم به تمام شرایط و تمام افراد نخواهند بود. گلمن در کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد با استناد به نتایج پژوهش بر بیش از 3000 مدیر اجرایی به شش سبک متمایز در رهبری دست یافته است که هر کدام از یک مؤلفه‌ی هوش هیجانی سرچشمه می‌گیرند و هر یک، به‌شکل متفاوتی بر فضای کاریِ سازمان و بازدهِ کارکنان اثر می‌گذارند. به باور او، اهمیتِ هوش هیجانی در برترین سطوح مدیریتی سازمان از توانایی‌های فنی نیز بالاتر است و این هوش هیجانی است که دو برابر بیشتر از هر عامل دیگری، بر موفقیت سازمان تأثیر می‌گذارد.

دانیل گلمن در کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد، بر موضوع هوش هیجانی، عملکردهای مدیریتی مؤثر و پیامدهای آنان متمرکز است. او پنج مؤلفه‌ی خودآگاهی، خودتدبیری، انگیزه، هم‌دردی و مهارت اجتماعی را از جمله عوامل تأثیرگذار بر موفقیت برمی‌شمارد. از دیگر ویژگی‌هایی که گلمن درباره‌ی رهبران موفق بیان می‌کند، تواناییِ آن‌ها در به‌کارگیری چندین سبک مدیریتی به‌صورت هم‌زمان است. یک مدیرِ موفق می‌داند که برای هر زمان و هر موقعیتی، یک سبکِ ویژه‌ی مدیریتی لازم است. گلمن برای مدیرانی که فاقد این مهارت هستند، راهکارهایی را ارائه کرده است تا به توانایی‌های خود در این خصوص بیفزایند و با جابه‌جایی از یک سبک مدیریتی به سبکی دیگر، به نتایج قدرتمندی دست پیدا کنند چرا که تبدیل شدن به یک رهبر موفق، بیش از آنکه یک علم باشد، یک هنر است.

کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد را به همت نشر هورمزد، با ترجمه‌ی ایوب احمدیان و خواش مهربان جزینی می‌شنوید.

کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد، برای همه‌ی مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینانی که درصددند با هدایتِ کارآمدِ تیم خود، به موفقیت دست پیدا کنند، مطالبی شنیدنی، مفید و جالب‌توجه در بر دارد.

در بخشی از کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد می‌شنویم

رهبری هنر نفوذ بر زیردستان است، به‌نحوی که آنان بتوانند به‌صورتِ داوطلبانه و از روی رغبت، فعالیت‌های از پیش‌تعیین‌شده‌ای را در چهارچوب اهداف معینی انجام دهند. وظیفه‌ی بنیادیِ هر رهبر، ایجاد حس خوب در رهروانش است و این هنگامی میسر می‌شود که رهبر، هم‌افزایی کند یعنی باعث شود که فورانی از انرژی مثبت به شکوفایی افراد بینجامد. به این ترتیب، نقش بنیادیِ هر رهبر، تقویت هوش هیجانی است. در حقیقت رهبری کردن نیازمند به‌کارگیریِ تمام‌وکمالِ هوش هیجانی است. دانیل گلمن مدت‌هاست که به چراغ راهِ مدیران بدل شده است. دیدگاهِ او در زمینه‌ی رهبری نوین بر مبنای یافته‌های دانشِ عصب‌شناسی استوار است. در این کتاب، دانیل گلمن تأثیر و میزان اهمیت هوش هیجانی را در رهبری مشخص می‌کند و توضیح می‌دهد که چرا و چگونه هوش هیجانی را می‌توان آموخت. او هر یک از ابعاد هوش هیجانی را با ذکر مثال توضیح داده است. شاید شما فردی کارآفرین و در حال آغاز کردنِ فعالیتی جدید و مخاطره‌پذیر هستید، شاید سرمایه‌گذارید و در حال سرمایه‌گذاری در استارتاپی جدید هستید. شاید مدیری هستید که اداره و مدیریت شرکتی را بر عهده دارید. شاید هم مدیرعامل و عهده‌دار کسب‌وکارِ خودتان هستید. کتاب حاضر درباره‌ی رهبری است و شما مشغول به هر کاری که باشید، برای شما بسیار مفید است و ارزش زمان گذاشتن برای مطالعه را دارد. هر شخصی که در حوزه‌ی کسب‌وکار فعالیت می‌کند، به احتمال زیاد داستانی درباره‌ی افراد دارای هوش شناختی بالا و مهارت فنی، بسیار شنیده است، به‌ویژه اینکه این افراد وقتی به موقعیت رهبری رسیدند، شکست خوردند. در مقابل همان اشخاص درباره‌ی افرادی باهوش و مهارت فنی معمولی نیز داستان‌هایی شنیده‌اند که وقتی موقعیتِ رهبریِ مشابهی را به‌دست آوردند، به‌شدت موفق ظاهر شدند. چنین روایت‌هایی باورهای شایع را اثبات می‌کند از جمله این باور که شناسایی افرادی با قابلیت و تواناییِ مناسب برای رهبر شدن بیشتر هنر است تا علم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
62 دقیقه
رهبری که نتیجه می‌گیرد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد
نویسنده
مترجمایوب احمدیان
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد

برای دریافت کتاب صوتی رهبری که نتیجه می‌گیرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.