معرفی و دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس فوری: 18 تمرین برای کسب قدرت، انجام کارهای مهم و سخت

عکس جلد کتاب صوتی اعتماد به نفس فوری: 18 تمرین برای کسب قدرت، انجام کارهای مهم و سخت
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعتماد به نفس فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعتماد به نفس فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اعتماد به نفس فوری: 18 تمرین برای کسب قدرت، انجام کارهای مهم و سخت

پاول مک کنا در کتاب صوتی اعتماد به نفس فوری، راهنمایی جامع و دقیق برای ایجاد حس اعتمادبه‌نفس در اختیار شما قرار می‌دهد. تفاوت میان برنده‌ها و بازنده‌هایی که با تمام توانشان تلاش کرده‌اند ولی دستشان از موفقیت کوتاه مانده تنها یک چیز است: اعتمادبه‌نفس. شما می‌توانید با کمک این کتاب، گامی بلند در جهت بالا بردن این احساس و تغییر زندگیتان بردارید.

درباره‌ی کتاب صوتی اعتمادبه‌نفس فوری

در علم شیمی موادی وجود دارند که با نام کاتالیزگر شناخته می‌شوند. کار این مواد این است که سرعت واکنش میان دو ماده‌ی خاص را افزایش دهند و به نوعی مسبب شکل‌گیری یک ترکیب جدید شوند. ممکن است با خود فکر کنید که حرف زدن از شیمی و واکنش مواد چه ربطی به داشتن اعتمادبه‌نفس دارد؟ نکته این است که اعتمادبه‌نفس برای ما انسان‌ها در زندگی درست مانند یک کاتالیزگر عمل می‌کند. ممکن است سال‌ها به دنبال رسیدن به هدفی باشیم، از تمام شوق و علاقه‌مان در راه دستیابی به آن مایه بگذاریم و تلاش فراوانی هم بکنیم، ولی همیشه یک قدم از موفقیت عقب‌تر باشیم و هیچ‌گاه دستمان به آنچه آرزویش را داریم نرسد. آن جوهره‌ی جادویی که تکه‌ی گمشده‌ی پازل رسیدن به اهداف در زندگی محسوب می‌شود، حس اعتمادبه‌نفس است. اعتمادبه‌نفس است که مانند یک کاتالیزگر، میانِ داشتنِ تلاش و انگیزه ارتباط ایجاد کرده و روند رسیدن به موفقیت را تسریع می‌کند. تفاوت میان کسانی که موفق می‌شوند و افرادی که بازنده باقی می‌مانند، تنها در باور داشتن به توانمندی‌های خود است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس فوری

دیدیم که داشتن اعتمادبه‌نفس، بیش از آنچه فکرش را می‌کردیم در موفقیت اثر می‌کند. حال باید به این نکته توجه کنیم که حس اعتمادبه‌نفس، اکتسابی است و عوامل مختلفی چون محیط زندگی، نظرات دیگران و تربیت بر روی آن تأثیرگذارند. بسیاری از ما در کودکی، شانس بودن در محیطی حمایت‌گر را نداشته‌ایم تا اعتمادبه‌نفس را در خودمان شکوفا کنیم و از طرفی، آموزش مناسبی هم برای پروراندن چنین حسی به ما داده نشده است. تقویت این مؤلفه‌ی شخصیتی، نیاز به آموزش و تمرین دارد که منابعی چون کتاب صوتی اعتمادبه‌نفس فوری (Instant Confidence) نوشته‌ی پاول مک‌کنا (Paul McKenna) می‌توانند کمک شایانی در این خصوص به شما بکنند.

پاول مک‌کنا نویسنده‌ی کتاب صوتی اعتمادبه‌نفس فوری، تجربه‌ای سی‌ساله در کمک به مردم در جهت ایجاد تغییر در زندگیشان دارد. او که از موفق‌ترین نویسندگان کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری در بریتانیاست، در کنار توصیه‌های روانشناسی از هیپنوتیزم هم برای رفع مشکلات مخاطبانش بهره می‌گیرد. کتابی که پیش روی شماست، با ارائه‌ی تکنیک‌ها و تمرین‌هایی منحصربه‌فرد، به شما کمک می‌کند تا ترس‌هایتان را تحت کنترل درآورید، افسار احساساتتان را به دست بگیرید و زندگیتان را متحول کنید.

اغلب افراد، حتی نام‌آوران عرصه‌های مختلف همچون ورزش، هنر و علم، بر این باورند که از تمام ظرفیت و تواناییشان در زندگی بهره نمی‌برند و به جایگاهی که شایستگی‌اش را دارند نمی‌رسند. اعتمادبه‌نفس و باور داشتن به خود، عاملی است که شما را به بهره‌گیری بیشتر از پتانسیلتان نزدیک می‌کند. تقویت هوش هیجانی، هدف‌گذاری، خودگویی مثبت و دیگر استراتژی‌هایی که در کتاب صوتی اعتمادبه‌نفس فوری آموزش داده شده‌اند، ذهنتان را برای پرورش حس خودباوری آماده کرده و راه موفقیت شما را در هر حوزه‌ای از زندگی، چه کاری و تحصیلی باشد و چه روابط دوستانه و عاشقانه، هموار می‌کنند.

کتاب صوتی اعتمادبه‌نفس فوری با تلاش ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی به فارسی ترجمه شده است. نشر صوتی زمان تغییر وظیفه‌ی انتشار این اثر را به عهده داشته و شما آن را با صدای سهراب صفا می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب اعتمادبه‌نفس فوری

  • من بعد از خواندن این کتاب، تفاوت بزرگی را احساس کرده‌ام و از آن زمان حس مثبت‌اندیشی و خودباوری در من رشد کرده است. (نظر خوانندگان، از وب‌سایت آمازون)
  • حس می‌کنم بالاخره شانس زندگی دوباره را پیدا کرده‌ام، و بسیار مشتاقم تا آن را با پتانسیل کامل زندگی کنم. (نظر خوانندگان، از وب‌سایت آمازون)
  • این کتاب پر از نکات و تمرین‌هایی بسیار ساده است که در عین حال تفاوت زیادی در اعتمادبه‌نفس و سلامت روان شما ایجاد می‌کنند. (نظر خوانندگان، از وب‌سایت آمازون)

کتاب صوتی اعتمادبه‌نفس فوری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهنمایی برای بالا بردن حس اعتمادبه‌نفس و در نتیجه رسیدن به موفقیت هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی اعتماد به نفس فوری: 18 تمرین برای کسب قدرت، انجام کارهای مهم و سخت می‌شنویم

ترس: در واقع فقط یک هشدار از این است که ممکن است اتفاق بدی بیفتد، بنابراین بهتر است آماده باشید. اگر ترس را در موقعیتی احساس می‌کنید که معمولاً در آن راحت هستید، می‌تواند یک هشدار واقعی در مورد خطر فیزیکی باشد.

ناامیدی: زمانی به وجود می‌آید که فکر می‌کنید به سطحی از نتایج که باید در یک چارچوب زمانی دست یابند، نمی‌رسید و معمولاً پیامش این است که برای تأمل در سطح تعهد خود به هدف یا استراتژی خود برای دستیابی به آن، کمی زمان صرف کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می‌توانید دوباره متعهد شوید، هدف را کنار بگذارید یا استراتژی خود را تغییر دهید.

احساس گناه: زمانی ایجاد می‌شود که شما مطابق یکی از استانداردهای رفتاری خود زندگی نمی‌کنید. پیام احساس گناه بسیار ساده است، دیگر این کار را تکرار نکن و کاری که برای درست کردن آن لازم است را انجام بده!

غم و اندوه: نتیجه‌ی این احساس است که چیزی از زندگی‌مان کم شده است، به این دلیل که آن را از دست داده‌ایم یا ارتباط خود را با آن از دست داده‌ایم. پیام اصلی‌اش این است که هم قدر چیزهایی که از دست داده‌اید را بدانید و هم برای چیزهایی که هنوز دارید سپاسگزار باشید. در برخی موارد، پیام ممکن است مبارزه برای بازگرداندن آن باشد، مانند عشق از دست رفته یا رویای رها شده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
معرفی ـ مقدمه
11 دقیقه
فصل اول: خودتان را برای موفقیت آماده کنید
9 دقیقه
فصل دو: آنچه اعتمادبه‌نفس نیست
10 دقیقه
فصل سه: ذهن شگفت‌انگیز شما
8 دقیقه
فصل چهار: قدرت خودگویی مثبت
10 دقیقه
فصل پنج: فیلم‌های موجود در ذهن شما
9 دقیقه
فصل شش: از بدن خود برای تغییر زندگیتان استفاده کنید
11 دقیقه
فصل هفت: هوش هیجانی
9 دقیقه
فصل هشت: خودباوری
8 دقیقه
فصل نه: شما واقعاً می‌توانید هر کاری انجام دهید
12 دقیقه
فصل ده: تمرین روزانه‌ی ۵ دقیقه‌ای اعتمادبه‌نفس
9 دقیقه
فصل یازده: چه چیزی به شما انگیزه می‌دهد؟
11 دقیقه
فصل دوازده: اهداف، اهداف، اهداف!
10 دقیقه
فصل سیزده: به اقدام کردن عادت کنید
6 دقیقه
فصل چهارده: ایمان
12 دقیقه
فصل پانزده: جواب نه را قبول نکنید
7 دقیقه
فصل شانزده: غلبه بر سردرگمی
9 دقیقه
فصل هفده: آینده‌ای مثبت و جذاب ایجاد کنید
5 دقیقه
فصل هجده: برنامه‌ی اقدام روزانه برای موفقیت
13 دقیقه
فصل نوزده: سخنرانی در جمع
14 دقیقه
فصل بیست: موفقیت کسب‌وکار
12 دقیقه
فصل بیست‌ویک: دوست‌یابی
9 دقیقه
فصل بیست‌ودو: ترک وضعیت بد
14 دقیقه
سؤالات متداول در مورد اعتمادبه‌نفس فوری
17 دقیقه
ضمیمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اعتماد به نفس فوری: 18 تمرین برای کسب قدرت، انجام کارهای مهم و سخت
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اعتماد به نفس فوری

آلاله مقدم
۱۴۰۳/۲/۳
کتاب خوبی است. در واقع توضیحات این کتاب، فقط درباره اعتماد به نفس نیست بلکه در بخشهای مختلف زندگی ارزشمند و موثر هست. بخشهای مربوط به قدرت خودگویی مثبت و هدفمند بودن به نظرم بسیار جذاب بودند، تاثیر خودگویی مثبت حقیقتا مانند معجزه عمل میکند و بجز حال خودمان، حال اطرافیان ما را هم بهتر میکند. گویندگی در بخشهایی که نیاز به تمرین عملی دارد کمی سریع بود و اگر مکث بیشتری در بیان تمرینات داشت شاید بهتر میبود. اما در مجموع، بیان خوبی داشت و خود کتاب هم کتابی است که حتما ارزش چندین بار شنیدن را دارد.
Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
یک کتاب فوق العاده و بی نظیر با محتوایی عالی و مفید و مهم و کاربردی... اگه هنوز این کتاب ارزشمند رو تهیه نکردید یا در خرید اون در حال حاضر تردید دارید، باید عرض کنم که بدون هیچ تردیدی حتماً همینجا و توی کتابراه عزیز، این کتاب بسیار مفید رو تهیه بفرمایید و بارها و بارها مطالعه و گوش بدید!!!! اگه به همین الان «فهرست مطالب» این کتاب رجوع کنید خودتون بصورت کلی، متوجه خواهید شد که تهیه و مطالعه این کتاب، حائز اهمیت هستش...
مهدی همایی
۱۴۰۳/۱/۲
پاول همیشه معرکه هستش بخصوص در این نسخه جدید فوق العاده ظاهر شده بنظرم برا کسانی که به فکر تغییر هستن نکات مناسبی عنوان شده
طرز تفکر هم یک عادت هستش و در طول زمان یاد گرفته میشود و در اعماق ذهن ما باقی میماند مثل یاد گرفتن رانندگی یا بستن بند کفشهایمان که دیگر نیاز نیست با حواس جمع آن‌ها راانجام دهیم بلکه تبدیل به عادت شده‌اند. پس در نتیجه مثبت فکر کن کم کم تبدیل به عادت میشود.
امیرمحمد پورجمالی
۱۴۰۲/۱۱/۳
با سلام و عرض ادب! حدود بیست عنوان جلد کتاب از روانشناسان داخلی و خارجی در ارتباط با اعتماد به نفس مطالعه کرده‌ام. قاطعانه می‌توانم بگویم این کتاب از سه کتاب برتر و خواندنی در این موضوع می‌باشد پیشنهاد میکنم متن اصلی کتاب را قبلا با تامل و تفکر بخوانید و مکررا کتاب صوتی آن را گوش داده، تمرینات آن را انجام دهید. مطمئناً مثمر ثمر خواهد بود.
حسین بدیحی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
به به از ان کتاب ها است که از گوش کردنش لذت بردم
یک سری نکات و تمریناتی دیدم که فکر نمیکردم نشانه عدم اعتماد به نفس و متاسفانه خودم هم بعضی از این ویژگی‌ها را داشتم‌ ای کاش سالها پیش این کتاب را دیده بودم من که میگم گوش کردنش نیازه
سهیل ماسان
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
من نسخه فیزیکی این کتاب رو قبلا داشتم. امروز نسخه صوتیش رو هم پیدا کردم و دوباره دارم گوش میدم. ترجمه روان و خوب‌ بود. صدای گوینده هم دلپذیر بود‌. ممنون از کتابراه
Blue Butterfly
۱۴۰۲/۱۲/۹
سلام
یک کتاب خیلی خوب و روون و کاربردی برای اعتماد به نفس
من که خیلی راضی بودم
توصیه میکنم بخونید
یک ستاره کم دادم چون گوینده مورد پسند من نبود
عبدالحمید ...
۱۴۰۳/۱/۴
اگه اعتماد به نفس خودتون رو تقویت کنید و حسابی ببریدش بالا، از عهده‌ی هرکاری بر می‌آید
تارا رفائی
۱۴۰۲/۱۲/۶
کتاب بسیار مفیدی هست، با وجود این که زمانم محدود هست ولی برنامه‌ریزی کردم که روزی یک فصل رو چندین بار گوش بدهم
sajad b
۱۴۰۳/۲/۷
کتاب خوبیه راهکارهای عملی و کاربردی عالی رو ارائه میده که به تدریج باعث بهتر شدن اعتماد به نفس می‌شود
رسول خلجی
۱۴۰۳/۱/۲۸
عالی بود خصوصاً قسمت خود گویی مثبت روزها اگه تکرارش کنی خودت تغییر رو احساس میکنی
سارای حقی
۱۴۰۳/۱/۵
عالی بود اگر تمام دستور عمل‌های کتاب را انجام دهید نتیجه عالی خواهد داشت
بابک ترقی
۱۴۰۲/۱۲/۷
کتاب خوب و مفیدی هست و نویسنده وقت تلف نکرده و مستقیم رفته سر اصل مطلب ممنون از کتابراه عزیز.
احمدی من
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
به اونایی که تو دوران کودکی والدین سرزنش گر داشتن خیلی توصیه میکنم
Diako
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
کتاب بسیار خوبیه واقعا هم قدرت متنی بالایی داره هم گوینده خوبی
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اعتماد به نفس فوری

برای دریافت کتاب صوتی اعتماد به نفس فوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.