معرفی و دانلود کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای

عکس جلد کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای
قیمت:
۶۰۵۰۰ 42350 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای

رولد دال نویسنده پرفروش و محبوب رمان چارلی و کارخانه شکلات سازی، این بار در کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای، قصه یک دختر بچه با قدرتی باورنکردنی و سفر یک پسربچه به اولین هتل فضایی جهان را برایتان تعریف خواهد کرد. این کتاب دوست داشتنی از مجموعه داستان‌های عجیب آقای دال به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای:

حواستان باشد دختری هشت ساله در همین حوالی زندگی می‌کند که برخلاف ظاهرش که شبیه دیگر بچه‌هاست، یک قدرت اسرارآمیز دارد و هر زمان که کسی او را اذیت کند و باعث عصبانیتش شود، به طور ناخواسته انگشت جادویی‌اش فعال می‌شود و معلوم نیست جه بلایی سر افرادی بیاید که نزدیک او هستند. اگر می‌خواهید بدانید که این دختربچه کیست باید قصه‌اش را در کتاب صوتی انگشت جادویی (The magic finger) بشنوید.

رولد دال نویسنده مشهور کودکان، داستانی تخیلی و جذاب نوشته که شما را وارد جهانی فانتزی و جادویی می‌کند و می‌توانید با گرگ‌های شکارچی آشنا شوید که به خاطر عصبانی کردن آن دختر، به پرنده تبدیل شده‌اند و حالا به جای داشتن دست و پا، بر پشت خود بال‌هایی کوچک دارند و مجبورند که در لانه پرندگان زندگی کنند. پس از این اتفاق داستان کتاب انگشت جادویی به اوج خود می‌رسد و گرگ‌ها حسابی به دردسر می‌افتند و به خاطر کارهای بد گذشته خود و شکار حیوانات، پشیمان و ناراحت می‌شوند.

داستان انگشت جادویی با زبانی طنز و هیجان انگیز قصه‌ای آموزنده برای بچه‌ها تعریف می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد که حیوانات و طبیعت را دوست داشته باشند.

داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای (Charlie and the Great Glass Elevator) نیز ادامه ماجرای چارلی و کارخانه شکلات‌سازی است و ماجرا از جایی آغاز می‌شود که چارلی همراه با خانواده‌اش سوار یک آسانسور اسرارآمیز می‌شوند و آن‌ها را تا جایی بالا می‌برد که به اولین هتل فضایی جهان می‌رسند که فضانوردان در آنجا حضور دارند. پس از ورودشان به آنجا، خانواده چارلی به دلایلی مجبور می‌شوند خود را مریخی معرفی کنند و این آغاز ماجراهایی هیجان انگیز و خطرناک برایشان است.

قصه انگشت سحرآمیز در سال 1962 و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای نیز در 1972 میلادی منتشر شده‌اند و بخشی از مجموعه داستان‌های عجیب آقای دال به حساب می‌آیند.

رولد دال را بیشتر بشناسیم:

نویسنده محبوبی که همه کودکان عاشق نوشته‌هایش هستند و مجله Time او را یکی از پرخواننده‌ترین و تاثیرگذارترین نویسندگان دوران معاصر می‌داند، کسی جز رولد دال (Roald Dahl) نیست.

دال در سال 1916 در ولز از پدر و مادری نروژی به دنیا آمد. او دوران کودکی خود را در انگلستان گذارند و اوایل جوانی برای کار در یک شرکت نفت به آفریقا رفت. با شروع جنگ جهانی دوم، به نیروی هوایی سلطنتی پیوست و خلبان یک جنگنده شد اما سرانجام در سن بیست و شش سالگی به واشنگتن دی سی سفر کرد و آنجا بود که به طور جدی وارد دنیای داستان نویسی شد. اولین داستان کوتاه رولد دال که ماجراهای او در جنگ را بازگو می‌کند در The Saturday Evening Post به چاپ رسید و به همین ترتیب این اتفاق، شروع مسیری درخشان و طولانی برای این نویسنده بود.

او به عنوان فردی شناخته می‌شود که با شناخت و احاطه کامل بر دنیای کودکان، برایشان داستان‌های مهیج و طنزگونه می‌نوشت. آثاری که همواره مملو از مفاهیمی همچون امید به زندگی، تلاش و شادی است؛ اما رولد دال هیچ گاه با زبانی مستقیم و نصیحت‌گونه، با کودکان مواجه نمی‌شد؛ بلکه دنیایی تخیلی و جذاب برای آن‌ها خلق می‌کرد تا اول از همه بچه‌ها با داستان‌هایش ارتباط برقرار کنند.

رولد دال در گفته‌های خود اشاره کرده بود که داستان‌هایش برگرفته از افسانه‌هایی است که مادرش برایش تعریف می‌کرد و تجارب کودکی خودش بوده و به همین ترتیب توانسته جهان فانتزی خود را خلق کند.

از مهم‌ترین آثار او می‌توان به «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، «جیمز و هلوی غول پیکر» و «جادوگرها» اشاره کرد. البته دال چندین مجموعه داستان، شعر کودک، فیلمنامه، داستان بزرگسال، نمایشنامه و آثار غیرداستانی را در کارنامه هنری خود دارد.

کتاب چارلی و کارخانه‌ی شکلات سازی از مشهورترین آثار این نویسنده به شمار می‌رود که از روی آن فیلمی جذاب و محبوب به کارگردانی تیم برتون ساخته شده است. به غیر از این، آثار دیگر رولد دال نیز مورد اقتباس قرار گرفته‌اند.

سرانجام رولد دال براثر یک بیماری نادر در سال 1990 میلادی درگذشت و پس از آن موزه و مرکز قصه‌های رولد دال در شهر گریت میسندن انگلستان تاسیس شد. این موسسه فعالیت‌های خیرخواهانه انجام می‌دهد و کودکان 6 تا 12 ساله نیز می‌توانند برای آشنایی بیشتر با قصه‌های دال به آنجا بروند.

کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای به چه کسانی توصیه می‌شود؟

این کتاب فانتزی، جذاب و هیجان‌انگیز برای کودکان مناسب است و از شنیدن آن لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای می‌شنویم:

در هتل فضایی هیچ ‌کس در حالت شناور قرار نداشت. دستگاه جاذبه ترتیب آن را داده بود. بنابراین به محض این‌که به هتل فضایی متصل شدند، آقای ونکا، چارلی، پدربزرگ جو و آقا و خانم باکت بدون دردسر از آسانسور بزرگ شیشه‌ای وارد سرسرای هتل فضایی شدند. فقط پدربزرگ جورج و مادربزرگ جورجینا و مادربزرگ جوزفین که بیش از بیست سال پایشان را از تخت پایین نگذاشته بودند و حاضر نبودند عادتشان را کنار بگذارند وقتی دیدند وضعیت شناور بودن از بین رفته، دوباره برگشتند و روی تخت دراز کشیدند و اصرار کردند آن‌ها را با تخت وارد هتل فضایی کنند.

چارلی نگاهی به دوروبر انداخت. فرش سبز کلفتی روی زمین پهن شده بود. بیست لوستر بسیار بزرگ نورانی از سقف آویزان بود. دیوارها از تابلو‌های نقاشی گران‌قیمت پوشیده بود و صندلی‌های راحتی بزرگ و نرمی همه جا به چشم می‌خورد. ته سالن در پنج آسانسور دیده می‌شد. همه ایستاده بودند و به این چیزهای لوکس و قشنگ نگاه می‌کردند. صدای هیچ ‌کس در نمی‌آمد. آقای ونکا به آن‌ها هشدار داده بود که مرکز کنترل هوستون کلمه به کلمه حرف‌های آن‌ها را می‌شنود، بنابراین باید حواسشان جمع باشد، صدای ضعیف وزوزی از کف سالن به گوش می‌رسید که سکوت آن جا را ترسناک‌تر می‌کرد. چارلی دست پدربزرگ جو را محکم گرفته بود. نمی‌دانست از این وضعیت خوشش می‌آید یا نه. آن‌ها وارد بزرگ‌ترین وسیله‌ی ساخت دست بشر شده بودند، باارزش‌ترین دارایی ایالات متحد، و اگر گیر می‌افتادند، که حتماً این اتفاق می‌افتاد، معلوم نبود چه بلایی به سرشان خواهد آمد. تا آخر عمر زندانی می‌شدند؟ حتماً، شاید اتفاق بدتری هم برایشان می‌افتاد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
20 دقیقه
انگشت جادویی - بخش یک
9 دقیقه
انگشت جادویی - بخش دو
16 دقیقه
آسانسور بزرگ شیشه‌ای
12 دقیقه
هتل فضایی U.S.A
11 دقیقه
اتصال
16 دقیقه
رئیس‌جمهور
15 دقیقه
مریخی‌ها
7 دقیقه
دعوت به کاخ سفید
7 دقیقه
اتفاق ناگوار در آسانسور
14 دقیقه
کرم‌های ورموسی
12 دقیقه
قورتشان دادند
10 دقیقه
سفینه‌ی فضایی به خطر می‌افتد اولین حمله‌ی کرم ورموسی
19 دقیقه
نبرد کرم‌ها
6 دقیقه
بازگشت به کارخانه‌ی شکلات‌سازی
15 دقیقه
چگونه ویتامین ونکا اختراع شد
7 دقیقه
دستور تهیه‌ی ویتامین ونکا
23 دقیقه
خداحافظ جورجینا
14 دقیقه
ویتاونک و سرزمین آدم‌های منها شده
10 دقیقه
نجات در سرزمین آدم‌های منها شده
20 دقیقه
پیرترین آدم دنیا
7 دقیقه
نوزادان بزرگ می‌شوند
13 دقیقه
چطور آدمی را از رختخواب بیرون بیاوریم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای
نویسنده
مترجمعلی هداوند
راویهوتن شاطری پور، شهره روحی، فریبا فصیحی تاش، فرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۶۰۵۰۰ 42350 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای

کیمیا سادات میره ای
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خیلی جالب بود ولی باید قبلش کتاب چارلی و کارخانه‌ی شکلات سازی رو هم باید بخوانید و اینکه من ۱۱ سالمه ولی من اون شبی که فصل اتفاق ناگوار در آسانسور خوابم نبرد چون خیلی ترسناک بود
مریم رضایی
۱۳۹۹/۱۰/۶
دخترم خیلی کتاب رو دوست داشت اما آخرش گفت مثل این بود که یه فیلم رو نصفه ول کنی. دوست داشت یه فصل هم راجع به مهمونی کاخ سفید هم باشه:)
فاطمه فلاح
۱۴۰۰/۵/۱۳
دختر من ۸ سالشه. به نظرم بیش از اندازه ترسناکه جاهاییش. یا با لحن ترسناکی ادا میشه. من فایلو حذف کردم.
Atbin Artin
۱۴۰۰/۶/۱۶
داستان جالبه ولی به نظرم برای بالای ۱۲ سال مناسبه پسر ۸ ساله‌ی من خیلی ترسید و شب خوابش نمی‌برو
مریم ولی زاده
۱۴۰۰/۳/۲
خیلی دوسش داشتم اما اگر مهمونی در کاخ سفید می‌نوشت بیشتر دوست داشتم
صدیقه گرگین
۱۴۰۰/۲/۲۷
کتاب قشنگی بود هم این کتاب و کتابهای دیگر نویسنده شاد و دوست داشتنی اند
Seyed Morteza
۱۴۰۲/۲/۲۰
کتاب جالبی بود به نظرم برا بالای 8-9 سال خوبه
طهورا نظری
۱۴۰۱/۷/۱۶
خیلی باحال بود
بامزه هم بود
و خیلی ساده بود
Noushin Eivany
۱۴۰۰/۸/۱۹
کناب‌های رولد دال برای بچه‌ها جذابه
karimi karimi
۱۴۰۰/۱/۳
خیلی خوب بود
💖💖💖💖💖💖
سید محمد حسینی
۱۴۰۱/۲/۳
نه ترسناک هست نه بد میشه گفت عالیه
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای

برای دریافت کتاب صوتی انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.