معرفی و دانلود کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی: چگونه مزرعه‌ی سرنوشتمان را گل‌کاری کنیم؟

عکس جلد کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی: چگونه مزرعه‌ی سرنوشتمان را گل‌کاری کنیم؟
قیمت:
۷۰۲۰۰ 49140 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی: چگونه مزرعه‌ی سرنوشتمان را گل‌کاری کنیم؟

کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی نوشته‌ی آنتونی رابینز یکی از برجسته‌ترین سخنرانان و نویسندگان انگیزشی در جهان، هفت راهکار تأثیرگذار را به شما آموزش می‌دهد تا به کمک آن‌ها بتوانید به نتایج عالی در زندگی خود برسید و موفقیت زیادی کسب کنید.

درباره کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی:

فکر می‌کنید شما بیشتر روی زندگی خود تأثیر می‌گذارید یا زندگی بر روی شما؟ اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید نمی‌توانید هیچ اثری بر روی زندگی خود بگذارید باید گفت که از نظر آنتونی رابینز چنین نیست. او عقیده دارد اگر از رنج و شادی‌ها به نفع خودتان استفاده کنید، بر زندگی‌تان تسلط کافی را خواهید داشت. اما این کار چگونه ممکن است؟

جواب این سؤال در کتاب اهرم‌های خوشبختی (The Power to Shape Your Destiny) نهفته است. کتاب حاضر برجسته‌ترین و تاثیرگذارترین راهکارهای پیشرفت سریع را به شما می‌آموزد. رابینز در این اثر با همهٔ توانایی و اشتیاقش سعی کرده تا به شکلی ساده و روان مطالب را مطرح کند. او نتیجه سال‌ها تلاش و مطالعه خود در حوزه توسعه فردی را در این اثر در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

این نویسنده در طی سال‌ها با تأثیرگذارترین و موفق‌ترین انسان‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌های گوناگون کارکرده و نتیجه آن را با شما به اشتراک گذاشته است. وی همواره در تلاش است تا تغییرات مثبتی در زندگی افراد مختلف در سمت‌های شغلی متفاوت به وجود آورد؛ کسانی که انگیزه خود را از دست‌داده‌اند و دیگر راهی پیش پای خود نمی‌بینند.

با شنیدن این کتاب قدرت تصمیم‌گیری‌تان به بهترین نحو افزایش می‌یابد و می‌توانید به‌سوی سرنوشتی رهسپار شوید که همیشه شایسته آن هستید و رویای آن را در سر می‌پرورانید. این کتاب درواقع از یکی از همایش‌های تأثیرگذار آنتونی رابینز برگردانی شده است که در آن طرح کلی هفت راهکار مهم برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت را بیان می‌کند. او در این همایش آموزش می‌دهد که چگونه از توانایی‌هایی که در وجودتان هست آگاه شوید و به بهترین نحو از آن‌ها استفاده کنید تا به هدف خود برسید و سرنوشت خود را شکل دهید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی:

- برنامهٔ بدیع و بسیار موفق رابینز. (Barnes & Noble)
- اگر می‌خواهید همه چیز را تغییر دهید، این برنامه‌ای است که می‌تواند آن را محقق سازد. (Amazon)

کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال شغلی رضایت‌بخش، استقلال مالی یا روابط موفق‌تری هستید و دوست دارید در زندگی خود پیشرفت کنید، با شنیدن این کتاب می‌توانید به نکات ارزنده‌ای پی ببرید و به اهداف خود دست یابید.

آنتونی رابینز را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده، کارآفرین، سخنران انگیزشی و یکی از برترین استراتژیست‌های زندگی و تجارت است که در سال 1960 به دنیا آمد. بیش از 37 سال است که میلیون‌ها نفر از قدرت تحول‌آفرین در کسب‌وکار و همایش‌های توسعه فردی آنتونی رابینز (Anthony Robbins) بهره‌مند می‌شوند. کتاب‌های پرفروش او به ده‌ها زبان ترجمه شده و میلیون‌ها خواننده در سراسر دنیا دارند.

تونی رابینز کتاب‌های گوناگونی به نگارش درآورده که اکثر آن‌ها جزو پرمخاطب‌ترین کتاب‌های حوزهٔ روان‌شناسی و موفقیت به شمار می‌آیند. بیشتر تلاش او در آثارش، صرف این می‌شود که خواننده را به جستجوی پتانسیل‌های درونی‌اش تشویق کند. او از شنوندگان سخنرانی‌ها و خوانندگان کتاب‌هایش می‌خواهد که در جستجوی پیروزی‌های بزرگ باشند و به زندگی معمولی قناعت نکنند.

ازجمله آثار مشهور این نویسنده می‌توان به «توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز، پرسش‌های کوانتومی، اهرم‌های خوشبختی، درس‌هایی برای موفقیت، ماشین پول‌سازی، هیولای درونتو بیدار کن و قدرت تفکر منفی» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی:

- شما هر روز فیلم زندگی‌تان را می‌سازید و چگونگی ساختن آن در اختیار خودتان است.
- بسیاری از داستان‌ها بازگو می‌شوند تا شما نکته‌های اخلاقی و آموزندهٔ نهفته را در آن‌ها بیاموزید.
- داستان شخصی شما بر ستون‌هایی ویژه بنا شده است و این ستون‌ها را ارزش‌های زندگی‌تان تشکیل می‌دهند.
- فضیلت و خوبی درواقع نام‌هایی دیگر برای ارزش‌ها یا احساساتی شگرف هستند که آن‌ها را همواره یا گاه‌وبیگاه در وجودتان حس می‌کنید.
- امروز همان روزی است که باید تغییرات مناسب و دلخواهتان را در فیلم زندگی‌تان به وجود آورید، زیرا فردا همین تغییرات روی پرده نمایش داده خواهد شد.

در بخشی از کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی می‌شنویم:

همهٔ داستان‌های آموزنده دارای عناصر و ارکانی مشابه هستند. البته این حقیقت فقط به داستان‌هایی مربوط می‌شود که قهرمان اصلی آن نمونه‌ای مناسب را از یک زندگی پرثمر به نمایش می‌گذارد. داستان‌های هشداردهنده از این ویژگی بهره‌مند نیستند. داستان‌های هشداردهنده اغلب در حالی پایان می‌یابند که هیچ‌گونه تحول سازنده در وجود شخصیت داستان اتفاق نمی‌افتد. او به حقیقت پی نمی‌برد. احساسات او همچنان سرکوب می‌شوند و از بین می‌روند. این فیلم‌ها یا داستان‌ها در حالی پایان می‌یابند که اسارت شخصیت داستان هنوز ادامه دارد. فرقی نمی‌کند که او اسیر دیوهایی بیرونی یا درونی باشد. من به این‌گونه داستان‌ها علاقه‌ای ندارم. همچنین هرگز نمی‌خواهم داستان زندگی‌ام این‌گونه باشد.

چند سال قبل فیلمی را به نام «باقی‌ماندهٔ روز» تماشا کردم. من از این فیلم نفرت دارم. زیرا شخصیت اصلی داستان هرگز به تغییروتحول دچار نمی‌شود. او در ابتدا شخصیتی نالان است. او به بانویی علاقه دارد اما هرگز عشقش را به او ابراز نمی‌کند. او در کل در هیچ زمینه از زندگی‌اش تلاش نمی‌کند بلکه فقط و فقط تسلیم می‌شود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
فصل اول: راهکار اول: شش نیاز عاطفی‌تان را به‌شیوه‌ای بهینه تأمین کنید
25 دقیقه
فصل اول / بخش دوم: نیاز به احساس عدم اطمینان و تنوع داشتن در زندگی
34 دقیقه
فصل اول / بخش سوم: نیاز به احساس عشق و ارتباط
18 دقیقه
فصل اول / بخش چهارم: نکته‌هایی درباره‌ی نیازهای مطرح شده
36 دقیقه
فصل دوم: راهکار دوم: تغییری سازنده را در سه‌گانه‌ی احساسی خودتان به‌وجود آورید
37 دقیقه
فصل سوم: راهکار سوم: جمله‌هایی شگفتی‌آفرین را درباره‌ی خودتان تکرار کنید
27 دقیقه
فصل سوم / بخش دوم: اقدامتان را با جمله‌هایی ساده شروع کنید
32 دقیقه
فصل چهارم: راهکار چهارم: بهترین ارزش‌های تأثیرگذار را در زندگی‌تان بیافرینید
22 دقیقه
فصل چهارم / بخش دوم
44 دقیقه
فصل چهارم / بخش سوم: چهار فضیلت بنیادین موجود در فهرست من
43 دقیقه
فصل پنجم: راهکار پنجم: توانمندانه ارزیابی کنید
50 دقیقه
فصل پنجم / بخش دوم: ابرموفق‌ها در ارزیابی کردن مهارت دارند
51 دقیقه
فصل ششم: راهکار ششم: سؤال بنیادین‌تان را آگاهانه طراحی کنید
52 دقیقه
فصل ششم / بخش دوم: بعضی سوال‌ها هراس‌آفرین هستند
45 دقیقه
فصل هفتم: راهکار هفتم: واژگانتان را تغییر دهید تا سرنوشت‌تان تغییر کند
40 دقیقه
فصل هفتم / بخش دوم: آگاهانه و سنجیده تشبیه‌سازی کنید
19 دقیقه
فصل پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی: چگونه مزرعه‌ی سرنوشتمان را گل‌کاری کنیم؟
نویسنده
مترجمسیما فرجی
راویبهادر ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ 49140 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی

نیره اخوت نیا
۱۴۰۲/۵/۲۳
بسیار الهام بخش بود، قطعا با بکارگیری نکات ارزنده کتاب نتایج و شرایط فعلی تغییر خواهد کرد. امیدوارم که اطلاعات و آگاهی‌های جدید را هر لحظه زندگی کنیم
Behnaz khodabande
۱۴۰۲/۳/۲۰
مگه میشه انتونی رابینز کتاب بد داشته باشه ولی صدای گوینده اصلا جذبم نکرد متاسفانه و متاسفانه بدون اینکه نمونه رو اول گوش کنم خریدم و بعد پشیمون شدم 😔😞
گندم نامدار
۱۴۰۰/۷/۱۸
آنتونی رابینز که حرف نداره تن صدا و لحن گوینده هم خوبه
بنین قربانی
۱۴۰۱/۳/۶
عالی و کاربردی
بهترین مشاور برای موفقیت
چمران روحی فلکدهی
۱۴۰۰/۱۲/۲
بسیار کتاب خو و جامع باید همه بخوانند
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی

برای دریافت کتاب صوتی اهرم‌های خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.