معرفی و دانلود کتاب صوتی فراموش کردن شکست عشقی مخرب

عکس جلد کتاب صوتی فراموش کردن شکست عشقی مخرب
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فراموش کردن شکست عشقی مخرب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فراموش کردن شکست عشقی مخرب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فراموش کردن شکست عشقی مخرب

کتاب صوتی فراموش کردن شکست عشقی مخرب اثر نیکی بشارتی، راهنمایی برای جدا شدن از یک رابطه عاطفی است، تا بتوانیم یک شکست عشقی مخرب را به بهترین اتفاق زندگی‌مان بدل کنیم.

این کتاب برای کسانی نوشته شده که به پشت سر گذاشتن یک رابطه قدیمی و بازسازی زندگی جدید نیازی مبرم دارند. توصیه‌ها و برنامه گام به گام شما را در پیمودن این راه دشوار همراهی می‌کند. به نظرم اغراق‌آمیز نیست اگر وابستگی در روابط انسانی را رایج‌ترین نوع اعتیاد بدانیم. فیلم‌ها و سریال‌هایی که روزانه به این مسئله می‌پردازند گواهی بر این ادعاست. من و شما در این تجربیات تنها نیستیم و عقل حکم می‌کند در مواجه با این موقعیت‌های فلج کننده تجربیات گران‌بهای دیگران را نادیده نگیریم.

در این کتاب صوتی گفته شده است که وقتی بخشش صورت می‌گیرد و به بدی‌ها اجازه دور شدن از بدن داده می‌شود، علاوه بر این که بار سنگینی از دوش ما برداشته می‌شود درهای دوستی و محبت نیز گشوده خواهد شد. در این اثر برای آن‌هایی که در مبحث عشق به خود فعالیت داشته‌اند، هم‌چنین برای آن گروهی که تازه کار هستند، راه‌هایی برای فراگیری بهتر این موضوع مطرح شده است.

عشق به خود و عاشق شدن انسان نسبت به خودش، خصوصیت بسیار زیبا و جذابی است که می‌توان آن را با یادگیری پرواز مقایسه کرد. تصور کنید چقدر هیجان‌انگیز بود اگر همه ما قدرت پرواز داشتیم. پس بیایید از همین حالا دوست داشتن را آغاز کنیم. معمولا ما عشق به خود را با قید و شرط خاصی در نظر می‌گیریم و سپس در ارتباطات اجتماعی نیز دوست داشتن دیگران را مشروط می‌کنیم. همه می‌دانیم پیش از این که خودمان را دوست داشته باشیم و در درونمان عشق جوشش کند نمی‌توانیم دیگران را دوست بداریم.

در قسمتی از کتاب صوتی فراموش کردن شکست عشقی مخرب می‌شنویم:

احساس درون‌تان را خفه نکنید. گریه کنید. در سطوح اولیه از جدایی احتمال دارد حس تیره روزی و بی‌هدفی به شما دست دهد. شما نیازمند قبول کردن این احساسات هستید تا بتوانید به راه ادامه دهید و زندگی خود را از ابتدا شروع کنید.

تحقیقات نشان می‌دهد که قلب شکسته به مانند دردی واقعی بر روی ذهن شما تاثیر می‌گذارد. مطالعات بیانگر واکنش مغز به قلب شکسته، شبیه واکنش نرساندن کوکائین به بدن شخصی معتاد است. به هر حال بهترین روش برای آرام کردن خود و مقابله با شکست عشقی در مواقع ابتدایی جدایی بروز دادن احساسات و غم‌های درونی است.

خودداری کردن شما از گریه کردن و جلوگیری از آزاد کردن غم‌های درونی‌تان به معنی انکار جدایی شماست و این می‌تواند باعث انفجار ناگهانی احساسات شما شود و شک روحی شدیدی را به همراه دارد. اگر شما از افرادی هستید که احتیاج به تخلیه فیزیکی دارید با در نظر گرفتن مکانی مشخص مانند باشگاه و استفاده از ابزارهای مخصوص مانند کیسه‌های باکسینگ و آدمک‌های تمرینی می‌توانید غم و اندوه خود را تخلیه کنید و به آرامش و حس خوبی دست یابید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
64 دقیقه
بخش اول
42 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فراموش کردن شکست عشقی مخرب
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فراموش کردن شکست عشقی مخرب

Iman nasr esfahani
۱۳۹۷/۹/۱۷
کتاب خوبیه ولی بعضی چیزها رو خیلی عام بیان کرده درست نیست.
مثلا نمی‌شه گفت اگر ارتباطات زیاد نیست یا کم شده به عنوان ملاک از بین رفتن رابطه صحیح نیست. چون انسان‌های درون گرا و برون گرا داریم یا حتی شرایط مختلف محیطی و اثر آن را بر روی روابط فرد داریم.
Raha Naji
۱۳۹۸/۵/۲۶
تناژ صدای گوینده واقعا آزاد دهنده است. اصلا و ابدا نتونستم کامل گوش بدم و سردرد گرفتم
Hosein.mosavi
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
افتضاح افتضاح کتاب در مورد همه چی حرف زده غیر از موضوع اصلی حتی درباره مخدر توضیح میده گوینده مشکل داره
Sahar Heidari
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
گوینده اصلا صداش قابل تحمل نیست و هزینه‌ای که کردم بی نتیجه شد، چون فقط ۵ دقیقشو تونستم گوش بدم😔
سپیده جزینی
۱۴۰۱/۸/۱۶
صدای گوینده یکم تصنعی بود و حواس مخاطب رو از موضوع پرت می‌کنه
سونیا
۱۴۰۲/۸/۱۴
برای کسی ک تازه شکست عاطفی خورده کتاب خوبیه
ravan dost
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
کتاب خوبیه واسه مداخله در بحرانهای عاطفی
ابوالفضل شفیعی
۱۴۰۲/۱۰/۸
بد اجرا کردن و حسو به شنونده نمیده.
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فراموش کردن شکست عشقی مخرب

برای دریافت کتاب صوتی فراموش کردن شکست عشقی مخرب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.