معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر نه گفتن: بدون احساس گناه

عکس جلد کتاب صوتی هنر نه گفتن: بدون احساس گناه
قیمت:
۷۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر نه گفتن: بدون احساس گناه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر نه گفتن: بدون احساس گناه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر نه گفتن: بدون احساس گناه

کتاب هنر نه گفتن: بدون احساس گناه نوشته‌ی دیمون زاهاریادس چگونگی مقاومت در برابر خواسته‌های دیگران را به شما آموزش می‌دهد. این کتاب یاری می‌دهد تا بدون عذاب وجدان، انرژی و وقتتان را در مسیر امیال و اهداف خودتان به کار گیرید.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر نه گفتن:

هنر نه گفتن (The Art of Saying No) راهنمایی جامع و قدرتمند محسوب می‌شود؛ ممکن است فکر کنید این توصیف بدان معناست که با اثری کسل‌کننده روبرو هستید اما در حقیقت این یعنی همه‌چیز از ابتدا با جزئیات توضیح داده می‌شود. مهم نیست شما در کدام مرحله از آموزش نه گفتن قرار دارید این کتاب قادر است نیاز شما را هم برطرف کند. هم‌چنین دسترسی به یک موضوع خاص بسیار آسان است چراکه دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) با روشی هوشمندانه تمام مطالب را دسته‌بندی کرده است.

دانستن تأثیر بله گفتن بسیار مهم است؛ می‌دانید به زبان آوردن این کلمه به چه معناست؟ زمانی که به درخواست دیگران بله می‌گویید یعنی او و خواسته‌اش را به خودتان ترجیح می‌دهید. شما زمان، امکانات و انرژی خود را صرف کاری می‌کنید که برای‌تان هیچ سودی ندارد.

دیمون زاهاریادس در کتاب حاضر نشان می‌دهد که چگونه دعوت‌، تقاضا‌ و یا هر چیزی را که به حریم شخصی‌تان تجاوز می‌کند، بدون عذاب وجدان رد کنید. روش‌هایی که او به آن‌ها می‌پردازد، منجر به کاهش ناراحتی و ناامیدی طرف مقابل نسبت به شنیدن واژه‌ی «نه» هم می‌شود.

البته از یاد نبرید که نه گفتن اصلا کار راحتی نیست، حداقل برای افراد مبتدی چنین است. اگر شما این کلمه را همراه با اعتمادبه‌نفس بر زبان بیاورید مانند این است که دارید از عضله‌ی بدتان استفاده می‌کنید. پس در این مرحله باید به فکر تقویت این عضله باشید تا بتوانید بهره‌ی بیشتری از آن ببرید.

اما شما چگونه می‌توانید این عضلات نامرئی را قدرتمند سازید؟ می‌توانید با تمرین و به کار بردن روش‌های کتاب صوتی هنر نه گفتن در این مسیر قدم بگذارید. نگران نباشید با موقعیت‌های راحت و کم دردسر شروع کنید تا کمی اعتمادبه‌نفس‌تان افزایش یابد. به عنوان مثال، در یک رستوران به پیش‌خدمتی که تلاش می‌کند تا شما دسر هم سفارش دهید، به راحتی بگویید: «نه، نمی‌خواهم. ممنون.»

با گذشت زمان متوجه می‌شوید که در این زمینه تسلط بیشتری یافته‌اید و به خود و خواسته‌های‌تان اهمیت می‌دهید. در چنین شرایطی خانواده، دوستان، همکاران و... نیز می‌آموزند تا به تصمیمات شما احترام بگذارند.

کتاب صوتی هنر نه گفتن مناسب چه کسانی است؟

اگر فکر می‌کنید گاهی اوقات نمی‌توانید در برابر درخواست دیگران مقاومت کنید و نه گفتن برای‌تان سخت است، هر چه زودتر شنیدن این کتاب کاربردی را آغاز کنید. مطمئن باشید با راهنمایی‌های دیمون زندگی و کار برای‌تان بسیار راحت و شیرین می‌شود.

با دیمون زاهاریادس بیشتر آشنا شویم:

او که یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان سایت آمازون محسوب می‌شود، تاکنون چندین اثر درباره‌ی بهره‌وری نوشته است. طبق گفته‌ی دیمون، او همیشه مبتکر نبوده و پیش از دستیابی به استقلال و استفاده‌ی درست از وقت و انرژی‌اش، جلسه‌های غیرضروری، صحبت‌های طولانی و... را تجربه کرده است. زاهاریادس دیگر سبک زندگی خود را تغییر داده و با نوشتن مقالات و کتاب‌های مدیریت زمان و بهره‌وری تلاش می‌کند تا به دیگران نیز در این زمینه یاری برساند. از میان سایر آثار وی می‌توان به مواردی مانند فرمول برنامه‌ریزی، سم‌زدایی دیجیتال، سرسختی ذهنی و... اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب هنر نه گفتن:

- برای بسیاری از ما مهم است که دیگران ما را چطور انسانی می‌‌بینند.
- شما هنگام نه گفتن به دیگران، مسئول بروز ناامیدی در آن‌‌ها نیستید.
- خودمراقبتی، خودخواهی نیست. ضروری است.
- عزت‌‌نفس یک چیز پیچیده و تغییرپذیر است.

در بخشی از کتاب هنر نه گفتن می‌شنویم:

آیا تا به حال متوجه شده‌‌اید که گفتن «من نمی‌‌توانم»، خطاب به کسی که خواستار وقت، پول یا انرژی شماست، چقدر آسان است؟ برای برخی از ما این پاسخ عملاً ناخودآگاه و واکنشی غیرارادی است. می‌‌گوییم «من نمی‌‌توانم» پیش از آنکه بتوانیم معنی آن را بفهمیم.

در بیشتر موارد، ما در‌واقع می‌‌توانیم کمک کنیم. به‌طور کلی انجام چنین کاری برای ما امکان دارد. می‌‌توانیم زمانمان را تسلیم کنیم، می‌‌توانیم پول بدهیم، و با وجود بیماری‌‌های جسمی، می‌‌توانیم از جانمان مایه بگذاریم. اما زمانی که درخواست‌‌ها را رد می‌‌کنیم، تصمیم می‌‌گیریم بگوییم «من نمی‌‌توانم.»

این پاسخ اجازه نمی‌‌دهد که عنان تصمیمات‌‌مان را به‌دست بگیریم و عادت می‌‌کنیم بدون بیان تصمیمات‌‌مان، به‌عنوان مسئلۀ انتخاب شخصی، دست رد به سینۀ دیگران بزنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
بخش اول: عادتِ راضی کردن مردم
30 دقیقه
بخش دوم: دلایل کشمکش با خود موقع نه گفتن - قسمت اول
20 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
11 دقیقه
بخش سوم: 10 روش برای نه گفتن - قسمت اول
30 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
31 دقیقه
بخش سوم - قسمت سوم
25 دقیقه
بخش چهارم: چگونه در هر موقعیتی نه بگوییم - قسمت اول
28 دقیقه
بخش چهارم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر نه گفتن: بدون احساس گناه
نویسنده
مترجمزهرا ابراهیمی
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر نه گفتن: بدون احساس گناه

Saye
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
بسیار کتاب عالی هست، بعد از دو فصل توضیح در مورد علل نه گفتن و هنجار و ناهنجاریها، ازتون یه آزمون میگیره و آنوقت میفهمید کجایید که خیلی جالب و عین یه جلسه روانکاوی و روان درمانی هست، سپس از فصل سه شروع به رویکردهای درمانی می‌کنه، این کتاب رو حتما باید بخونین دوستان، ولی از یک جهت دیگه در اول با ولی صدای راوی ارتباط برقرار نمی‌کردم مطالب کتاب اونقدر جذاب هست که این رو کاور می‌کنه، میتونید با دور کندتر کتاب رو گوش بدین چون راوی یک خرده تند میخونه، در کل ممنونم از کتابراه عزیز و دوستان قبلی که نظر نوشتن و من ب اتوجه به نظرات اون ها کتاب رو خریدم
مهرانگیز حیدری نیا
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
خیلی عالیه مطالب کتاب خیلی مفید بود خلاصه نویسی کردم مطالب کتاب یجور تلنگر به من که در زندگی هیچ حدومرزی رو ندارم و بی برنامه هستم قطعا اگر برنامه روزانه ایی باتوجه به اهدافم تعیین کنم میتونم از وقتی که دارم استفاده‌ی بهینه ایی ببرم اونموقعه است که میتونم حدو مرزی هم داشته باشم
خیلی خیلی ممنونم و
که این کتاب رو دراختیار من قرار دادید که مطلع بشم درزندگیم استفاده کنم توصیه میکنم به همه دوستان که حتما بخونن
ممنونم ازت کتابراه که کتابهایی دراختیارمون میزاری با قیمت خیلی کم و مطالب کاربردی و مفید😍😍😍
مهدی پرورش
۱۴۰۱/۱/۱۳
تازه فهمیدم چقدر بخودم و همسرم بی تفاوت بودم و الویت اولم رو دیگران قرار داده بودم، و متاسفانه دیگران مرا پله رسیدن به همه‌ی برنامه‌ها و کارهای روزمره خود کرده بودند و خیلی خوشحالم که اعتماد به نفس نه گفتن در کمال رعایت اخلاق و ادب را یادگرفتم.
باتشکر
Maryam Shirafkan
۱۴۰۲/۶/۲۲
آقا چه خوب بود.. مثل جلسات روانکاوی هرچی پشت بله گفتن هاست میکشه بیرون. واقعا انگار با این مبلغ پول کلی جلسات روانکاوی رو ذخیره کردین. بسیار توصیه میکنم. بنظر من اول باید معنی نه گفتن رو باد بگیریم تا بله گفتن ارزش پیدا کنه.
milad Soheyli jam
۱۴۰۰/۳/۱۹
سلام
کتاب خوبیه ولی باید به این نکته توجه کنیم که فرهنگ ما ایرانیها با سایر کشورها فرق داره مثلا توی تعارف و رودربایستی داشتن با دیگران. در صورتی که در اروپا زیاد اهل تعارف کردن نیستن و بسیار صریح هستن.
zahra Yaghoobi
۱۳۹۹/۱۱/۶
گوینده خیلی سریع میخونه و زود از رو مطالبی که حس میکنم باید یکم روش فکرکنم میگذره به جای اینکه تاکید بیشتری کنه
بخاطر همین یه ستاره کمتر میدم چون صدا و لحنش خوبه و مطالب کتاب هم عالی و تاثیرگذاره
ممنون از کتابراه
hamase karamzade
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
یکی از فوق العاده‌ترین کتابهای صوتی که تا امروز شنیدم🤩😎 خیلی از ما بی آنکه متوجه باشیم در نه گفتن خوب نیستیم و این کتاب هم دلایل نه نگفتن ما رو بررسی میکنه و هم راهکارهای خوبی ارائه میده.
Sanaz Chizari
۱۴۰۲/۴/۲۹
خیلی کتاب خوبیه عالیه واقعا من ک همیشه ترس از نه گفتن داشتم وپر از عذاب میشدم ک به خاطر کارای دیگران ب کارای خودم نمیرسیدم اما الان یاد گرفتم اولویت اول خودم باشم
Sohrab Azadganian
۱۴۰۰/۲/۲۶
کتاب خوبی بود. از جهتی ادمو ترقیب میکنه که نه گفتن خوبه. ولی هیچ کدوم از راهکارهای که ارائه داده جوری نیست که واقعا تو رو قانع کنه تا به راحتی بگی نه. حداقل من باهاش مشکلم حل نشد
طاهره جلالی
۱۴۰۱/۱۲/۶
به نظرم کتاب خوبیه و باید همه آدم‌ها مخصوصا ما ایرانی‌ها که رودربایستی ریشه عمیقی در فرهنگمون داره با نه گفتن آشنا بشیم. در کل توصیه میکنم بهش گوش بدین.
نرگس دیلمی
۱۴۰۰/۶/۱
این کتاب عالیه. حتما گوش بدید ولی با یک بار گوش کردن نمیتونید استاد نه گفتن بشید. چند بار گوش بدید و تمریناتشو یادداشت کنید. ممنون از کتابراه ❤
alireza mo
۱۴۰۲/۳/۳۰
خود کتاب معلومه میخواد چیو یادت بده، بیش از ۲ یا ۳ بار گوش کنیدش و حتما تو قضای اروم باشید که بتونید یاد بگیرید و حتما تمرین کنید
Loebat Lotfi
۱۴۰۰/۱/۳۱
بسیار کاربردی و کمک برای داشتن حال بهتر
و با بهبود ارتباط با خود و جهان اطرافتون میتونید زندگی جدیدی برای خود بیافرینید
شیوا روزبهی
۱۴۰۱/۸/۲۲
واقعا کتابی هست که هر کسی باید بخونش در زندگی لازم هست خیلی مفید و عالی و به روند زندگی خیلی کمک می‌کنه
سامان ابهری
۱۴۰۲/۷/۷
کتاب خوبیه ولی به نظر من از این خلاصه تر هم می‌شد نویسنده توضیح بده تکرار زیاد داره
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر نه گفتن: بدون احساس گناه

برای دریافت کتاب صوتی هنر نه گفتن: بدون احساس گناه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.