معرفی و دانلود کتاب صوتی باد کریسمس

عکس جلد کتاب صوتی باد کریسمس
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باد کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باد کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باد کریسمس

کتاب صوتی باد کریسمس نوشته‌ی استفنی سیمپسن، داستانی جذاب و هیجان‌انگیز درباره‌ی دختری به نام جو است که در شب کریسمس، به همراه مادر مریض و برادر کوچکش، در طوفان گیر افتاده‌اند و سرپناهی ندارند. این داستان صوتی به دو موضوع مهم و آموزنده اشاره می‌کند. نخست برخورداری از پشتکار و دوم قضاوت نکردن از روی ظاهر انسان‌ها.

موضوع کتاب صوتی باد کریسمس (Christmas Wind) چیست؟

داستان درباره‌ی دختری به نام جو است که همراه با مادرش «مری» و برادر کوچکش «کریستوفر» در شب سال نو، در حالی که باد می‌وزد، در کوره‌راه مانده‌اند. جو فقط 12 سال سن دارد که می‌خواهد مادر و برادرش را از طوفان شدید، نجات دهد. او اطراف را به خوبی می‌گردد تا جایی را برای پناه گرفتن پیدا کند. سرانجام جو اسطبلی را به عنوان پناهگاه به صورت موقت انتخاب می‌کند. اسطبل خانه‌ی پیرمردی ترسناک به نام فرنکلین مرداک.

کتاب صوتی باد کریسمس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 10 سال علاقه‌مند به داستان‌‌های زیبا و هیجان‌انگیز مناسب است. شنیدن این کتاب صوتی به کودکان می‌آموزد که آن‌ها هم می‌توانند با استفاده از شجاعت درونی‌شان، پشتکار و تلاش بسیار، قهرمان زندگی‌ خود شوند.

قضاوت کردن انسان‌ها براساس ظاهرشان و یا شنیده‌هایی از سوی دیگران، از متداول‌ترین اشتباهات انسان‌هاست و چه بهتر که کودکان از سنین پایین، به زشت بودن این کار از طریق شنیدن داستان صوتی باد کریسمس، پی ببرند.

در قسمتی از کتاب صوتی باد کریسمس می‌شنویم:

دخترک یک بیل که از قدِ خودش هم بلندتر بود به دست گرفت و به اون طرفِ مزرعه، جایی که خونه‌ی چوبی آقای مرداک قرار داشت راه افتاد. اون روی کُنده‌ی چوبی‌ای که زیرِ پنجره بود ایستاد تا داخلِ خونه رو ببینه. روی دیوارها پر از تابلوهای عکس از همسر و بچه‌ی پیرمرد بود. روی میز هم یک شیشه شیرِ برعکس شده قرار داشت که بنظر می‌رسید خیلی وقته اونجاست.

پیرمرد هم روی صندلی، کنارِ شومینه نشسته بود و روی پاهاش یک گهواره‌ی چوبی قرار داشت. جو که حالا مطمئن شده بود برادرش توی اون خونه‌ست، از کُنده پایین پرید، به سمت در حرکت کرد و با صدای بلند پیرمرد رو صدا زد.

جو: "آهای. بیا بیرون. میدونم تو برادرم رو از توی آخور گرفتی."

اما صدای زوزه‌ی باد خیلی بیشتر از فریادهای دختر بود و پیرمرد چیزی از حرف‌هاش رو نمی‌شنید. پس با تمامِ توان مشت‌هاش رو گره کرد و در زد. بعد از چند لحظه، آقای مرداک بیرون اومد و با تعجب به دخترک نگاه کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
باد کریسمس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باد کریسمس
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویمهرانه امروانی، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باد کریسمس

چو ایران نباشد تن مباد
۱۴۰۲/۹/۱۸
قضاوت کردن کار درستی نیست و تواین کتاب خیلی خوب به ما یاد داد که هر انسانی خصوصیات درونی خودش را دارد و ما نمی‌توانیم از ظاهر کسی پی به باطن او ببریم. ممنون از کتاب راه. این کتاب برای من فوق العاده جذاب بود. ه س هشت ساله
الناز طبایی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
کتاب باد کریسمس بهترین کتابی بود که تا حالا خوندم به نظر من ۱۰۰ هزار تا ستاره هم کم هست 🌟
Mahtig shehni
۱۴۰۱/۲/۴
این کتاب عالیی بود♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باد کریسمس

برای دریافت کتاب صوتی باد کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.