معرفی و دانلود کتاب صوتی پول، پول، پول، پول

عکس جلد کتاب صوتی پول، پول، پول، پول
قیمت:
54600 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پول، پول، پول، پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پول، پول، پول، پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پول، پول، پول، پول

کتاب صوتی پول، پول، پول، پول نوشته‌ی جان میلتون فاگ، به شما درباره نحوه کسب درآمد و مشکلات به دست آوردن آن توضیح می‌دهد و درباره مفهومی به نام بازاریابی شبکه‌ای صحبت می‌کند که هر کسی براساس آن می‌تواند به کسب‌وکار شخصی خود دست یابد.

درباره کتاب صوتی پول، پول، پول، پول:

همه مردم همواره دغدغه‌ای برای به دست آوردن پول دارند و دوست دارند شغلی داشته باشند که از انجام آن لذت کافی را ببرند. با این حال در دنیای کنونی که فرصت‌های شغلی مناسب به راحتی از دست می‌روند، پیدا کردن چنین شغل ایده‌آلی سخت و دشوار است. به همین خاطر بسیاری از افراد به راه اندازی کسب‌وکار خود فکر می‌کنند تا بتوانند در نهایت به موفقیت مالی و آزادی زمان برسند. کتاب پول، پول، پول، پول (Money Money Money Money) شما را با مفهومی به نام بازاریابی شبکه‌ای آشنا می‌کند و با زبانی ساده و قابل فهم به شما یاد می‌دهد که چگونه با کمترین هزینه، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و به ثروت و زندگی دلخواه خود برسید.

این کتاب نشان می‌دهد که در بازاریابی شبکه‌ای فرصتی مساوی برای کسب درآمدهای بالا برای همگان وجود دارد و اگر محدودیتی نیز پدید آید، خود شخص علت این موضوع است. چرا که هیچ‌گونه تبعیض عرفی، نژادی، جنسیتی، سنی یا تجربه‌ای وجود ندارد که کسب‌وکارها را از همدیگر متمایز کند.

این مفهوم ارزشمند در هیچ دانشگاهی تدریس نمی‌شود و دلیل آن نیز ساده است؛ یک بازاریاب شبکه‌اى تازه‌کار هم مى‌تواند اصول این نوع کسب‌وکار را در یک بعد از ظهر به شما آموزش دهد؛ به‌طورى که بتوانید بى‌درنگ شروع به کسب درآمد کنید و براى خود یک شبکه‌ى فروش راه‌اندازى کنید.

کتاب صوتی پول، پول، پول، پول به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

شنیدن این کتاب صوتی برای کسانی که به حوزه‌های مختلف بازاریابی علاقه دارند و در این زمینه در حال کسب تجربه هستند، مناسب است.

جان میلتون فاگ را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده پرفروش، عکاس، سردبیر نشریه، سخنران، مشاور و مجری برنامه گفت‌وگویی رادیویی‌ست که مدرک کارشناسی عکاسی خود را از دانشگاه هنرهای زیبا فیلادلفیا گرفته و در کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، چین، جزیره کرت، امارات، کره، مالزی، نیوزلند، روسیه، سنگاپور، کاستاریکا و... سخنرانی کرده است.

جان میلتون فاگ (John Milton Fogg) همچنین صاحب امتیاز دو مجله درباره فروش مستقیم به نام‌های Upline و Network Marketing Lifestyles و سردبیر مجله Networking Times و یکی از نویسندگان مجله Success است.

در بخشی از کتاب صوتی پول، پول، پول، پول می‌شنویم:

به راستی آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که چرا مردم به جای اینکه محصولی را از مغازه خرده فروشی یا فروشگاه اینترنتی خریداری کنند، از شما به عنوان بازاریاب شبکه‌ای بخرند؟ پاسخ را خانم فیث پاپکورن در کتاب پرفروش خود با عنوان گزارش پاپکورن داده است. او معتقد است که گرایش‌های مصرفی مردم در آینده کسب‌وکارها را دچار تغییر و تحول خواهد کرد.

او همچنین بر این باور است که مردم هر روز بیشتر از قبل ترجیح می‌دهند تا در خانه امن و راحت خود بمانند و به جای رفتن به رستوران برایش غذا آورده شود، به جای رفتن به سینما فیلم را ویدئوی خانگی تماشا کنند و به جای رفتن به سرکار کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنند و ...

خانم پاپکورن اعتقاد دارد که در آینده حتی خریدهای ما نیز خانگی می‌شوند؛ یعنی به جای رفتن به فروشگاه، فروشگاه به خانه ما می‌آید و نوع محصول و اینکه هر چند وقت یک بار نیاز به خرید آن را داشته باشیم نیز در آن تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
بخش اول
31 دقیقه
بخش دوم
21 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پول، پول، پول، پول
نویسنده
مترجمنگین رمضانی
راویبهادر ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات شبگیر
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
54600 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پول، پول، پول، پول

فاطمه گودرزی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
دوست نداشتم‌ای کاش عنوانش بازاریابی شبکه‌ای بود
یک ساعت گوش دادم که چیز جدیدی بشنوم ولی از اول تا آخر همش تبلیغ بازاریابی شبکه‌ای بود اول کتاب رو با داستان شروع میکنه بقیه‌اش فقط داره گزارش و آمار میده اصلا جذاب نبود
روانبخش رنجبر
۱۴۰۳/۱/۹
شاید براتون عجیب باشه ساعت 3صبح هست که این کتاب صوتی رو گوش دادم و برام خیلی جالب ولذت بخش بود، باسپاس از دستن در کاران و مسئولین کتابراه، که اینقدر مطالعه رو راحت کردند.
پژهان رضایی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
این کتاب در واقع مربوط به بازاریابى شبکه اى و ارزش گذارى به این حرفه نوشته شده اما اطلاعات جالبى رو ارائه میکنه که با استفاده ازشون هر کسب و کارى رو میشه ارتقا و رونق داد
Taheri Hamideh
۱۴۰۱/۷/۱۳
کتابی کوتاه اما کامل در مورد شروع یک راه درآمدزایی عالی
خوندن این کتاب رو به همه کسانی که بدنبال بازنشستگی زودتر از موعد و زندگی با کیفیت هستند، پیشنهاد میکنم.
مریم سلیمانی نسب
۱۴۰۲/۶/۱۵
این کتاب واقعا نگرش ما رو نسبت به بازاریابی و فروش عوض میکنه، هر چند ما چندین سال از کشورهای اروپایی عقب هستیم اما باز هم هر چند دیر زود است
mehdi abbasi
۱۴۰۱/۶/۲۵
پول هست که به تنهاییی ارزش خودش را معنی میکنه
اگر دنبال روشی برای تغییر دیدگاه نسبت به پول و رسیدن به پول هستین بهترین کتاب هست
Soheil Alipour
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
برای من سوالی که پیش آمده این است که این کتاب به چه دلیل منتشر شده و آیا کاربردی برای فرد خاصی دارد یا خیر؟
Arvin Rezaee
۱۴۰۰/۶/۱۷
کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم کسایی که می‌خوان وارد نتورک بشن حتما بخوننش
یلدا محسنی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
در مورد فعالیت در بازاریابی شبکه‌ای بود و از نظر من به درد افرادی که در ایران مشغول به این فعالیت هستند نمی‌خوره چون بازار این کارُ در آمریکا توضیح میده.
رعنا ضیایی
۱۴۰۳/۱/۴
اون کتابی که میخواستم نیس چیز بخصوصی توش نوشته نشده بیخودی پول بابتش دادم
گلناز مقدسی
۱۴۰۲/۸/۲
اگر به درک این کتاب برسید، قطعا نقطه عطفی در زندگیتون خواهد بود.
حلما کیا
۱۴۰۱/۸/۱
صدای گوینده بسیار عالی و رسا است همچنین شمرده و دلنشین میخواند
زینب طاهری فرد
۱۴۰۱/۶/۹
برای نت ورکرها این کتاب یه درس اموزنده اس
جمیله طاهری فرد
۱۴۰۱/۵/۲۳
بسیاری عالی و آموزش خیلی ساده و تکنیک بساز عالوبا زبان ساده آموزش داده
پیمان پورمحمود
۱۴۰۰/۱۱/۴
یک انقلاب مالی بزرگ در انتظارتونه مطالعش کنید
مشاهده همه نظرات 34

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پول، پول، پول، پول

برای دریافت کتاب صوتی پول، پول، پول، پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.