معرفی و دانلود کتاب صوتی بازی بی‌نهایت

عکس جلد کتاب صوتی بازی بی‌نهایت
قیمت:
۶۹۰۰۰ 34500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازی بی‌نهایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازی بی‌نهایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازی بی‌نهایت

کتاب صوتی بازی بی‌نهایت اثر سایمون سینک، به شما کمک می‌کن نظرات و دیدگاه‌هایتان را درمورد چگونگی کارکرد سازمان‌ها تغییر دهید و شیوه‌ی کار و علت‌های موفقیت آن‌ها را بدانید.

بازی بی‌نهایت (The Infinite Game) اولین کتاب در ایران به حساب می‌آید که به طور هم‌زمان با نسخه‌ی چاپی آن در آمریکا و سراسر جهان منتشر شده است. این بار، سایمون سینک (Simon Sinek) نویسنده‌ی برجسته‌ی کتاب‌های پرفروش «با چرا شروع کنید» و «رهبران آخر غذا می‌خورند»، در پی جوابی برای یک پرسش شگفت‌انگیز است: چگونه در یک بازی مهیج که هیچ نقطه پایانی ندارد، ترقی کنید و دوام بیاورید؟

شرکت‌ها، سازمان‌ها و افرادی بسیاری، خود را در فکر پیروزی غرق کرده‌اند. اما چطور قادر خواهید بود که در یک بازی پیروز شوید که در حقیقت هیچ نقطه‌ی پایانی ندارد؟ چنین چیزی اصلاً وجود ندارد. به عنوان مثال چیزی به نام برنده شدن در کسب و کار وجود دارد؟! بازی‌هایی مانند والیبال، فوتبال، بسکتبال و شطرنج، با قوانین مشخص و خط پایان روشن، بازی محدود به شمار می‌آیند. اما بازی کسب و کار، نامحدود و بی‌نهایت است و در آن، چیزی به نام برنده شدن وجود ندارد، چرا که همیشه مشکلات و چالش‌های تازه‌ای پیش روی ما قرار می‌گیرند، قوانین بازی مشخص و همیشگی نیست، بازیکنان ثابت و ماندگار نیستند و هیچ نقطه پایانی برای آن وجود نیست.

در بازی نامحدود کسب و کار، تنها افرادی برای مدتی طولانی پایدار می‌مانند که با قوانین نامحدود بازی می‌کنند. آن‌ها کارهایی انجام می‌دهند که بوسیله آن‌ها می‌توانند جدیدتر، خلاق‌تر، منعطف‌تر و پایدارتر از رقبای دیگر باشند.

اگر در یک بازی نامحدود از طرز فکر محدود برخوردار باشید، فاجعه‌ به بار خواهید آورد. به عنوان نمونه در هنگام جنگ ویتنام، آمریکا تقریباً کلیه نبردها را پیروز شد و میلیون‌ها نفر ار سربازان دشمنش را از بین برد، اما او بازنده جنگ شد. معیارهایی که آن‌ها برای خود بکار می‌بردند، در آخر بی‌ارزش بود. ویتنام شمالی می‌خواست هر سختی را تحمل کند و تا هر زمان که لازم است، بجنگد تا آمریکا را مجبور به عقب نشینی و تسلیم کند. در آن جنگ، ویتنام شمالی، طرز فکر بازی بی‌نهایت داشت.

سایمون سینک با ذکر نمونه‌های وسیع و گوناگون، به شما نشان می‌دهد که بازیکنان نامحدود، در هر زمینه‌ای، چگونه رقبایشان را شکست می‌دهند و از میدان به در می‌کنند و چگونه برای مدت زمانی زیاد در بازی باقی می‌مانند و شرکت‌ها و سازمان‌های نیرومند می‌سازند، آنقدر نیرومند که از پس هر طوفانی بر بیایند. رهبران بزرگ به گونه‌ای حرفه‌ای بازی بی‌نهایت را پیش می‌برند و خود را درگیر دستاوردهای کوتاه مدت نمی‌کنند و هدف‌های بزرگ‌تری دارند.

سایمون این کتاب صوتی جذاب را برای تغییر نظر اشخاصی که از وضعیت موجود دفاع می‌کنند، به نگارش درنیاورده، بلکه آن را برای دور هم جمع کردن افرادی نوشته است که حاضر هستند وضعیت موجود را به چالش بکشند و آن را با حقایقی جایگزین کنند که بسیار بیشتر نیازهای مهم و حیاتی شما را هدف قرار می‌دهد؛ نیازهایی مانند آرامش، احساس امنیت و مشارکت در چیزهایی بالاتر از خودمان. حقایقی که مناسب بهترین علایق شماست؛ شما به عنوان افراد، شرکت‌ها، جوامع و به یا عنوان یک گونه‌ی زیستی.

اگر به جهانی ایمان داشته باشید که در آن در تک تک لحظه‌ها و روزهایتان، با شوق و انگیزه‌اید و احساس امنیت می‌کنید و باور داشته باشید که رهبران، همان انسان‌هایی هستند که می‌توانند این چشم‌انداز را قطعی کنند، پس این وظیفه‌ی جمعی شماست که اشخاصی را پیدا کنید که به نوعی از رهبری عقیده دارند که احتمال قطعی شدن این چشم‌انداز را بیشتر می‌کند و آن‌ها را راهنمایی و حمایت کنید. یکی از گام‌هایی که باید بردارید این است که بیاموزید رهبری کردن در بازی بی‌نهایت (نامحدود) یعنی چه.

در بخشی از کتاب صوتی بازی بی‌نهایت می‌شنویم:

شنیدن اسمش باعث ناراحتی‌ام می‌شد. اگر می‌شنیدم که کسی او را ستایش می‌کند، موجی از حسادت مرا در بر می‌گرفت. او را می‌شناختم و می‌دانستم که انسان خوب و محترمی است. برای کارهایش ارزش و احترام زیادی قائلم و او نیز هر زمان که با هم ملاقات کرده‌ایم، برخورد بسیار خوبی با من داشته است. ما کارهای مشابهی انجام می‌دهیم؛ کتاب می‌نویسیم و در مورد دیدگاه‌هایمان درباره‌ی جهان پیرامون صحبت می‌کنیم. اگرچه خیلی از افراد دیگر هم هستند که کارهای مشابه من و او را انجام می‌دهند، اما بنا به دلایلی، فقط اوست که برایم تبدیل به دغدغه‌ی ذهنی شده. دلم می‌خواست بهتر از او باشم. مرتباً رتبه‌های فروش آنلاین را چک می‌کردم تا بدانم کتاب‌های من، در مقایسه با کتاب‌های او چقدر فروش داشته، و نه در مقایسه با هیچ کس دیگری، فقط و فقط او. اگر رتبه‌ی من بالاتر بود، لبخندی می‌زدم و احساس برتری می‌کردم، و اگر او در رده‌های بالاتری قرار می‌گرفت، اخم می‌کردم و احساس ناراحتی وجودم را فرا می‌گرفت. او رقیب اصلی‌ام بود و من می‌خواستم برنده شوم.

سپس اتفاق عجیبی افتاد. از ما دعوت شد تا در یک رویداد، با هم روی صحنه برویم. اگرچه قبلاً در گردهمایی‌هایی که به‌طور مشترک دعوت شده بودیم، هر دو سخنرانی کرده بودیم، اما این اولین باری بود که از ما خواسته شده بود به‌طور همزمان روی صحنه برویم. در گذشته، به‌عنوان مثال من در روز اول کنفرانس صحبت می‌کردم، و او در روز دوم. اما این بار قرار بود که ما به‌طور همزمان روی صحنه برویم و در کنار هم برای مصاحبه مشترک بنشینیم. مصاحبه کننده فکر می‌کرد که اگر ما یکدیگر را معرفی کنیم، جالبتر است. اول من وارد شدم، به او نگاه کردم، سپس به حضار، و دوباره به او. بعد گفتم: «تو به‌طرز باور نکردنی باعث می‌شوی که احساس عدم امنیت کنم، چون تمام نقاط قوت تو دقیقا همان نقاط ضعف من است. تو می‌توانی کارهایی را به بهترین نحو انجام دهی که من برای انجام آن‌ها به دردسر بسیاری می‌افتم». حضار خندیدند. او نیز به من نگاه کرد و پاسخ داد: «این احساس عدم امنیت امری دو طرفه است.»

او در ادامه به برخی از نقاط قوت من، که آرزو داشت خودش در آن‌ها بهتر شود اشاره کرد. در همان لحظه بود که متوجه شدم چرا چنین احساس رقابت شدیدی نسبت به این شخص دارم. آنگونه که من او را می‌دیدم هیچ ارتباطی با خود او نداشت. بلکه مربوط به خودم می‌شد. هر وقت حرفی از او زده می‌شد، من به یاد نقاط ضعف خودم می‌افتادم. به جای اینکه انرژی‌ و توانم را برای بهبود خودم صرف کنم، بر نقاط ضعفم غلبه کنم یا نقاط قوتم را تقویت کنم، روی شکست دادن او تمرکز می‌کردم، چون این راه ساده‌تر بود. خب مکانیزم رقابت همین است دیگر، درست است؟ این یک کشش و تحریک برای رسیدن به پیروزی است.

مشکل اینجا بود که همه معیارهای تعیین اینکه چه کسی جلوتر و چه کسی عقب‌تر است را خودم تعیین کرده بودم و همچنین دوباره این من بودم که استانداردهایی را برای مقایسه معین کرده بودم. به‌علاوه در این رقابت، خط پایانی هم وجود نداشت، به‌عبارت دیگر، سعی داشتم در مسابقه‌ای رقابت کنم که امکان برد در آن وجود نداشت. من یک اشتباه قدیمی و رایج را مرتکب شده بودم. حقیقت این است که اگرچه ما کارهای مشابهی انجام می‌دهیم، اما او دشمن من نیست، رقیب من است. رقیب بسیار ارزشمند من.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
73 دقیقه
فصل 1: بازی‌های محدود و بازی‌های نامحدود
57 دقیقه
فصل 2: هدف آرمانی
28 دقیقه
فصل 3: هدف، غیر هدف
24 دقیقه
فصل 4: نگهبان هدف
55 دقیقه
فصل 5: مسئولیت کسب و کار؛ بازبینی شده
28 دقیقه
فصل 6: اراده و منابع
64 دقیقه
فصل 7‌: تیم‌های مبتنی بر اعتماد
66 دقیقه
فصل 8: زوال اخلاقی
60 دقیقه
فصل 9: رقیب ارزشمند
37 دقیقه
فصل 10: انعطاف‌پذیری وجودی
58 دقیقه
فصل 11: شجاعت رهبری کردن
14 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازی بی‌نهایت
نویسنده
راویحسین غلامی
ناشر صوتی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۶۹۰۰۰ 34500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازی بی‌نهایت

karow rezvani
۱۴۰۱/۲/۱۴
ممکن نیست این کتاب رو بخونید یا بشنوید و دیدگاهتون نسبت به خود و زندگی و کسب و کار تغییر نکنه.
فوق‌العاده بود.
این کتاب فقط برای مدیران کسب و کار نیست؛ دیدگاهی‌ست متفاوت به زندگی و هرچه ما بعنوان انسان رو تعریف می‌کنه... کتابی‌ست برای ارج نهادن به آرمان‌گرایی.
Aynaz Q
۱۳۹۹/۱۲/۸
این کتاب واقعا بی نظیر بود😍👍
پراز منابع و مثال‌هایی بود که بی پرده نام برده میشد
و این اثر ارزشمند تغییر عظیمی در نگرشم به زندگی ایجاد کرد❤️
همچنین صداس گوینده هم متناسب بود👌
فقط یه پیشنهاد به ناشر صوتی: کاش هر قسمت صوتی تایمش کمتر بود مثلا در حد 20 تا 30دقیقه
رضا اسماعیل پور
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
سلام این یکی از بهترین کتابهایی است که من تا کنون خوانده ام. بازی بی‌نهایت یعنی زندگی با دید بیکران بودن جهان، زندگی با اخلاق، زندگی براساس صداقت و درستی. ارزشمند دانستن رقبا به عنوان دوستانی برای رشد و...
امیر اسماعیلی
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
با درود و سپاس این کتاب، دیدگاهی ارزشمند مبتنی بر درکی عمیق و قابل تقدیر از زندگیست که می‌توانیم با بهره گیری از آن در تمامی مراحل و شرایط بازی زندگیمان، سعادت و خوشبختی رو با تمام وجود لمس کنیم. خیلی از انتخابتون متشکرم
دنیا سعادتی
۱۴۰۲/۸/۴
این کتاب وقتی دیدگاه منو عوض کرد که فهمیدم فقط به جای فکر کردن سود اوری صرف برای زنده نگه داشتن کسب و کار اگه کالای من بهتر نیاز افراد را برطرف کنه قطعا در دراز مدت فروش بیشتره و اعتماد بیشتری از جانب مشتری خواهم داشت
sara
۱۴۰۲/۹/۲۱
کلا کتاب‌های سایمون سینک فوق‌العاده هستن. برای علاقمندان به حوزه توسعه فردی جزو رفرنس‌هاست. پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید و البته نوت برداریم چون لازم میشن در حوزه عمل.
مهدی عاشوری
۱۳۹۹/۲/۶
کتاب بسیار عمیق و زیبا و با اشارات و معانی باارزش نوشته شده و نگاه ما رو به سمت حرکت در مسیر درست و پیدا کردن آرمان صحیح معطوف میکنه.
میثم شهیدی
۱۴۰۱/۵/۲۱
سایمون سینک از اون نویسنده‌های محققیه که کتابهاش واقعا خوندنیه، اگه این موضوع براتون جالب بود میتونید کتاب بده و بستان آدام گرانت هم مطالعه کنید
Mohammad Ehtesham
۱۳۹۹/۱۲/۲
تا انتهای کتاب تقریبا به یک موضوع اشاره میکنه منتهی از زوایای مختلف و اینکه از نظر من صدا و خوانش گوینده هم خوب بود. در کل پیشنهاد میکنم...
Amirali Eshgh
۱۴۰۲/۱۱/۱
واقعا کتاب فوق العاده و کامل و جذابی هست امکان نداره بخوانید و نظرتون درباره کار و زندگی تغییر نکنه واقعا جز بهترین کتاب‌هایی هست که خوندم
Zafarali Jafari
۱۴۰۱/۹/۲۴
کتاب خوب و جالبیه چون که دیدی بسیار بالا و فراتر از حد تصور نسبت به اهداف داره دیدی که اگه بتونیم به اون برسیم واقعا به کیمیا رسیدیم
عالیه
Soheila Bahar
۱۳۹۹/۹/۷
گوینده جملات را بدرستی بیان نمیکند و انگار در حال کلمه خواندن است و بسیار نامفهوم است، کتاب را بخوانید بهتر است.
saeid mehnany
۱۳۹۹/۱/۲۸
سلام این کتاب یکی از بهترین کتاب هایست که به شما کمک می‌کند درک درستی از فلسفه وجودی کسب و کارهای موفق به دست آورید
foad ansary
۱۴۰۰/۴/۱۶
این کتاب مدیران کسب و کار را تشویق میکند که بلند مدت فکر کنند و دنبال سودهای کوتاه مدت و کارهای غیر اخلاقی نباشند
Mohammad
۱۴۰۱/۵/۱۷
کتاب بسیار خوبی بود سایمون سینک بحثی رو داره مطرح می‌کنه که موضوع اصلی شرکت‌های داخلی هم هست
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازی بی‌نهایت

برای دریافت کتاب صوتی بازی بی‌نهایت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.