معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید

عکس جلد کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید

کن بلانچارد و اسپنسر جانسون در کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید، با بهره‌گیری از قصه‌ای آموزنده شما را با مهم‌ترین اصول علم مدیریت و رهبری آشنا می‌سازند. این اثر که نسخه به روز شده کتاب مشهور مدیر یک دقیقه‌ای است، علی‌رغم اختصار، سرشار از مطالب سودمند است و برای تمام مدیران در سازمان‌های کوچک و بزرگ، گفتنی‌هایی مفید دارد.

درباره کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید:

کن بلانچارد و اسپنسر جانسون، به عنوان نویسندگانی زبده در حیطه‌ی مدیریت و رهبری، در کتاب مدیر یک دقیقه‌ای جدید (The New One Minute Manager) آموزه‌های خود درباره‌ی مدیریت را در قالب قصه‌ای فوق‌العاده جالب بیان می‌کنند. ماجرا از این قرار است:

جوانی باهوش که سودای مدیر شدن در سر دارد، برای افزودن بر اندوخته‌های خویش در پی فردی باتجربه در این زمینه می‌گردد؛ کسی که علاوه بر آشنایی با مبانی نظری مدیریت و رهبری، سابقه‌ی فعالیت در این حوزه را نیز داشته باشد. از قضا او از این‌ و آن آوازه‌ی مدیری خاص را می‌شنود که ویژگی‌های گفته شده را دارد و اتفاقاً محل کار و زندگی‌اش هم چندان دور از وی نیست. جوان با شوق و علاقه به ملاقات این مدیر جاافتاده می‌رود؛ به این امید که اسرار مدیریت را از وی بیاموزد. نتیجه‌‌ی کار در نهایت بسیار فراتر از انتظار است!

به طور خلاصه باید گفت که این کتاب بیش از هر چیز برای مدیران دنیای امروز به نگارش درآمده و مطالب آن آکنده از نکات سودمند و کاربردی است. سوال کلی‌ای که کن بلانچارد و اسپنسر جانسون در پی پاسخ دادن به آن هستند، این است که در دنیای پرشتاب امروز، مدیر یک سازمان چگونه باید به توانایی تصمیم‌گیری در کسری از ثانیه برسد، و اولویت‌های خود را با سرعت عمل انتخاب کند و در صورت نیاز تغییر دهد؟ این کتاب در واقع نسخه‌ی امروزین اثری کلاسیک به نام مدیر یک دقیقه‌ای از همین نویسندگان است؛ کتابی که به نوبه‌ی خود بر زندگی افراد بی‌شماری در سرتاسر جهان تأثیر نهاده است.

در نکوداشت کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید:

- نسخه‌ای به‌روزشده از اثری پرطرفدار. (آمازون)

کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد آشنایی با جدیدترین اصول مدیریتی را دارید، این کتاب را از دست ندهید.

با نویسندگان کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید بیشتر آشنا شویم:

کن بلانچارد (Kenneth H Blanchard) یکی از مهم‌ترین نویسندگان در حیطه‌ی رهبری و مدیریت است. او آثار بسیاری در این زمینه نوشته و به انتشار رسانیده که از مهم‌ترین آنها می‌توان بدین عناوین اشاره داشت: «عذرخواهی یک دقیقه‌ای، کمک به مردم برای برنده شدن در کار، گفت‌وگو با مدیر یک دقیقه‌ای، چه کسی تغییر را کشت، شیوه نهنگ.» گفتنی است که تحصیلات آکادمیک بلانچارد در دو رشته‌ی فلسفه و جامعه‌شناسی بوده است.

اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) نیز یکی از مطرح‌ترین سخنران‌ها و نویسندگان دنیاست که بیش از همه با کتاب پرفروش چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد شناخته می‌شود؛ اثری که همواره نامش در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به چشم می‌خورد. این کتاب که جانسون را به شهرتی استثنایی رساند، تا به حال به 37 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. از دیگر آثار او می‌توان این عناوین را برشمرد: «دره‌ها و قله‌ها، یک دقیقه برای خود، پدر یک دقیقه‌ای.»

در بخشی از کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید می‌شنویم:

مدیر بلند شد و آهسته شروع به قدم زدن در اتاق کرد:

«بسیار خب، می‌خوای بدونی چرا اهداف یک دقیقه‌ای موثر واقع می‌شن؟ بذار مثالی بزنم و مقایسه‌ای بکنم، شاید کمک کنه. طی سال‌ها و در موسسه و شرکت‌هایی که کار می‌کردم، بسیاری از افراد بدون انگیزه رو می‌دیدم. اما در بیرون محیط کار اونقدرها به افراد بدون انگیزه برنمی‌خوردم. سال‌ها پیش، شبی مشغول بازی بولینگ بودم که چند نفر از کارکنان مشکل‌دار سازمان قبلیمو اونجا دیدم. یکی از اون افراد واقعاً مشکل‌دار که اونو به خوبی به یاد میارم، روی خط مخصوص پرتاب ایستاد و توپ بولینگ رو پرتاب کرد. به محض انداختن توپ، شروع کرد به بالا و پایین پریدن و سوت زدن و داد و فریاد کردن. فکر می‌کنی چرا انقدر خوشحال شد؟ هوم؟

«برای اینکه همه‌ی دوک‌ها رو انداخته بود؟»

«دقیقاً! فکر می‌کنی چرا اون و افراد دیگه، در محل کارشون چنین ذوق و هیجانی ندارن...؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
نماد مدیر یک دقیقه‌ای
8 دقیقه
مدیر یک دقیقه‌ای جدید
12 دقیقه
رمز اول: اهداف یک دقیقه‌ای
12 دقیقه
رمز دوم: تمجیدهای یک دقیقه‌ای
3 دقیقه
تشویق
11 دقیقه
رمز سوم: راهنمایی‌های مجدد یک دقیقه‌ای
3 دقیقه
خلاصه‌ی راهنمایی مجدد یک دقیقه‌ای
5 دقیقه
مدیر یک دقیقه‌ای جدید توضیح می‌دهد
10 دقیقه
اهداف یک دقیقه‌ای موثر واقع می‌شوند
7 دقیقه
چرا تشویق‌های یک دقیقه‌ای موثر واقع می‌شوند؟
14 دقیقه
چرا راهنمایی‌های مجدد یک دقیقه‌ای موثر واقع می‌شوند؟
6 دقیقه
یک مدیر یک دقیقه‌ای جدید دیگر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید
نویسنده،
مترجممحمدجواد نعمتی
راویفرزانه فائزی، محسن زرآبادی پور، حامد بیطرفان، معصومه عزیز محمدی، مهیار ستاری، بسام قیدی، گلسانا احمدی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید

زلیخا پاشایی
۱۴۰۲/۱/۸
برای تمام مدیران خواندن این کتاب از اوجب واجبات میباشد، یک نو آوری در مدیریت، نکات آموزشی و کاربردی بسیار دارد
راوی کتاب بسیار خوب خوانش کردن.
لیدا دشتبان
۱۴۰۱/۵/۲۷
به نظر من هرکس میخواد در کاری موفق باشه و سیاست‌های کاریرو مدیریت را آموزش ببینه یکیش میتونه گوش کردن این کتاب باشه ممنون از کتابراه
علی جعفری
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
جمله توی کتاب با این مضمون که میگه اون چیزی که شما میگید شاید همون چیزی که طرف مقابل دریافت میکنه نباشه رو خیلی قبول دادم
حمیدرضا
۱۴۰۱/۱/۱۳
بسیار عالی و پر از نکته‌ها و پیام‌های قشنگ
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید

برای دریافت کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.