معرفی و دانلود کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن!

عکس جلد کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن!
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن!

کشکولی از داستان‌ها و حکایات کوتاه آموزنده، پندهای شیرین و آموزه‌های کاربردی. سعید گل محمدی در کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن! با زبانی شیوا و ساده به بیان مفاهیمی والا و الهام‌بخش می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن!

برای انتقال مفاهیم آموزنده بسترهای گوناگونی وجود دارد. یکی از گزینه‌های کارآمد برای آموزشْ استفاده از بستر ادبیات و شعر و داستان است. ما از کودکی از خلال قصه‌ها و شعرها مسائلی اساسی همچون آداب معاشرت، رعایت بهداشت و احترام به بزرگترها را می‌آموزیم. اما نیاز و میل به قصه شنیدن محدود به سال‌های کودکی نیست. این غریزه گویی در جوهر ما نهادینه شده است. در بزرگسالی هم شعرها و قصه‌ها ما را رها نمی‌کنند و چه بهتر که گاهی حامل پیام‌هایی آموزنده و مفاهیمی الهام‌بخش نیز باشند. کتاب بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن! یک نمونه‌ی موفق از همین آثار است. سعید گل محمدی در این کتاب تارِ داستان‌ها و قصه‌ها و اشعاری جذاب و شنیدنی را در پود آموزه‌های اخلاقی و پندهای رهگشا و جملات انگیزشی تنیده است.

کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن! دربرگیرنده‌ی بیش از هفتاد داستان کوتاه است که به قلم سعید گل محمدی و درباره‌ی موضوعات مختلفی از جمله توسعه‌ی فردی، هدف داشتن در زندگی، خودباوری، ایمان به خداوند و... نوشته شده است. «ترس و موفقیت، کارد و پنیرند!»، «نجات از مرگ»، «تنبل‌تر از تنبل»، «دو دریاچه» و «مواظب سنگ ریزه‌ها باشید» برخی از عناوین فصل‌ها و داستان‌های این کتاب هستند. گل محمدی در نگارش این اثر خود از گفته‌های مشاهیر بزرگی همچون لائوتسه، ژان پل سارتر، خواجه عبدالله انصاری، ملاک‌الشعرای بهار، پلوتارک و... بهره گرفته است. این اثر به همه‌ی کسانی تقدیم شده است که از مشکلات نمی‌هراسند، و می‌خواهند معمار زندگی خویش باشند و در ساختن خود و جامعه مؤثر باشند.

کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری و آثار انگیزشی علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

با سعید گل‌محمدی بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و مربی بین‌المللی جوان در زمینه‌ی کوچینگ و همچنین تحول فردی و سازمانی، تجربیات فراوانی را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. سعید گل‌محمدی فعالیت خود را در زمینه‌ی ترجمه‌ی کتاب و نویسندگی و تألیف از دهه‌ی هشتاد شمسی شروع کرد. بعدتر آکادمی بین‌المللی نگرش مثبت ایرانیان را تأسیس نمود و خودْ مدیریت آن را بر عهده گرفت. گل‌محمدی در کنار اساتید مطرح حوزه‌ی مدیریت، در این اکادمی به برگزاری دوره‌های خلاقانه و مدرن می‌پردازند. او از سال 2019 و پس از مهاجرت به کانادا تا کنون، در مقام مدیر کالج بین‌المللی Prosperity College of Canada نیز مشغول به کار است. «نیم کیلو باش ولی خودت باش» و «نیم کیلو باش ولی عاشق باش» عناوین دیگر آثار این نویسنده‌ی توانمند هستند.

در بخشی از کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن! می‌شنویم

در یک موزه‌ی معروف که با سنگ‌های مرمر کفپوش شده بود، مجسمه‌ی بسیار زیبای مرمرینی به نمایش گذاشته شده بود که مردم از راه‌های دور و نزدیک برای دیدنش به آن جا می‌رفتند. کسی نبود که مجسمه‌ی زیبا را ببیند و لب به تحسین باز نکند.

شبی سنگ مرمرینی که کفپوش سالن بود با مجسمه شروع به حرف زدن کرد: «این منصفانه نیست، چرا که همه پا روی من می‌گذارند تا تو را تحسین کنند. مگر یادت نیست، ما هر دو در یک معدن بودیم؟ این عادلانه نیست، من خیلی شاکی‌ام!»

مجسمه آرام لبخند زد و گفت: «یادت هست، روزی که مجسمه‌ساز خواست روی تو کار کند، چقدر سرسختی و مقاومت کردی؟»

سنگ پاسخ داد: «آره، آخر ابزارش به من آسیب می‌رساند، گمان کردم می‌خواهد آزارم دهد، من تحمل این همه درد و رنج را نداشتم.»

مجسمه با همان آرامش و لبخند ادامه داد: «ولی من فکر کردم که به‌طور حتم می‌خواهد از من چیزی بی‌نظیر بسازد، به‌طور حتم قرار است به یک شاهکار تبدیل شوم. به‌طور حتم در پی این رنج، گنجی نهفته هست. پس به او گفتم هر چه می‌خواهی ضربه بزن، بتراش و صیقل بده! پس درد کارهایش و لطمه‌هایی را که ابزارش به من می‌زدند، به جان خریدم و هر چه بیشتر می‌شدند، بیشتر تاب می‌آوردم تا زیباتر شوم. امروز نمی‌توانی دیگران را سرزنش کنی که چرا روی تو پا می‌گذارند و بی‌توجه عبور می‌کنند.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
قسمت اول
18 دقیقه
قسمت دوم
30 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
23 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
31 دقیقه
قسمت هفتم
24 دقیقه
قسمت هشتم
24 دقیقه
قسمت نهم
30 دقیقه
قسمت دهم
31 دقیقه
قسمت یازدهم
26 دقیقه
قسمت دوازدهم
13 دقیقه
قسمت سیزدهم
30 دقیقه
قسمت چهاردهم
6 دقیقه
قسمت پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن!
نویسنده
راویحامد کریمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن!

Javad Azadmehr
۱۴۰۲/۲/۱۶
تبریک میگم به نویسنده این کتاب و با افتخار بار دوم رو دارم دارم گوش میدم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن!

برای دریافت کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه‌ی آن! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.